Komt ook nog wel goud aan gok ik.quote:
O ja, de 8.16 is haar beste jaartijd, maar vorig jaar op het EK was ze al twee seconden sneller inderdaad. Hoop dat ze gaat verbazen!! Al is Belmonte wel echt in supertopvorm!!quote:Op donderdag 4 december 2014 16:30 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Snelste tijd van vanmorgen was 8.16.32 en pr van van Rouwendaal is 8.14.24.
Ze staat als 4de ingeschreven, derde tijd is 2 seconde sneller.
Alles kan.
Voor Nijhuis?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt ook nog wel goud aan gok ik.
Alweer jaquote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Nijhuis?
Meilutyte heeft zich afgemeld voor de 100m?
Edit: Oh, weer te snel voor je edit![]()
Denk dat Sharon nog wel wat harder kan dan 8.14. Die 8.16 zwom ze volgens in volle training.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
O ja, de 8.16 is haar beste jaartijd, maar vorig jaar op het EK was ze al twee seconden sneller inderdaad. Hoop dat ze gaat verbazen!! Al is Belmonte wel echt in supertopvorm!!
17:42 ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:36 schreef swimmie86 het volgende:
Weet iemand hoe laat de finale van de 800 ongeveer is.
Dan kan ik tijdens de training even op twitter kijken.
17:42 volgens het schema, maar gisteren liep het bijna een half uur uit allemaal..quote:Op donderdag 4 december 2014 16:36 schreef swimmie86 het volgende:
Weet iemand hoe laat de finale van de 800 ongeveer is.
Dan kan ik tijdens de training even op twitter kijken.
Dan kijk ik wel als ik klaar ben.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
17:42 volgens het schema, maar gisteren liep het bijna een half uur uit allemaal..
Vind ik niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 16:59 schreef DeLuna het volgende:
50 vrij op de kortebaan zou Olympisch moeten zijn, veel spectaculairder dan op de langebaan.
Ranomi? Ben jij het?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vind ik niet echt eigenlijk
Dat keren neemt veel te veel tijd in beslag
Lijesen?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee? Mijn echte naam is Bastiaan.
Zo maar pats boem je medaille even tussendoor in je handen geschoven krijgen is anders ook niet leukquote:Op donderdag 4 december 2014 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort dingen in het schema![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan die ellenlange ceremonies altijd
Podium op, medailles, volkslied, podium af en klaarquote:Op donderdag 4 december 2014 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo maar pats boem je medaille even tussendoor in je handen geschoven krijgen is anders ook niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |