Ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat met die 800m dadelijk? Is dat meteen een finale en worden de tijden van de 800m van vanochtend dan gewoon samengevoegd?
Jep. Alleen op WK/EK lange baan is het series en finale.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:11 schreef Max23 het volgende:
Hoe zit dat met die 800m dadelijk? Is dat meteen een finale en worden de tijden van de 800m van vanochtend dan gewoon samengevoegd?
Dat is misschien ook wel het probleem. Je kan niet goed zijn op iedere afstand.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel Hagino verwacht trouwens..die lijkt tegenwoordig op elke afstand goed te zijn.
Ik ken iemand die daar bij tijd en wijlen anders over denkt (nu even niet).quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel het probleem. Je kan niet goed zijn op iedere afstand.
Beetje aparte finale, want eigenlijk zou alles anders dan de volgorde Meilutyte - Atkinson - Nijhuis een verrassing zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef swimmie86 het volgende:
Ik hoop echt dat Moniek nu een medaille brons kan pakken.
Ik weet het.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar bij tijd en wijlen anders over denkt (nu even niet).
Snelste tijd van vanmorgen was 8.16.32 en pr van van Rouwendaal is 8.14.24.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:28 schreef Riofan83 het volgende:
Wat gaat Van Rouwendaal vandaag doen?
De competitie is sterk, met Hosszu, Belmonte en Carlin. In de 'slower heats' is al sneller gezwommen dan het PR van Van Rouwendaal.Hoop dat ze weer boven zichzelf kan uitstijgen ...
Sharon weet zelf nog niet eens wat ze gaat doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:28 schreef Riofan83 het volgende:
Wat gaat Van Rouwendaal vandaag doen?
De competitie is sterk, met Hosszu, Belmonte en Carlin. In de 'slower heats' is al sneller gezwommen dan het PR van Van Rouwendaal.Hoop dat ze weer boven zichzelf kan uitstijgen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |