In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Waarom zet ik het nou nog netjes in een spoilerquote:
Nee was op de televisie.quote:Op zondag 30 november 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Broekje uitgedaan voor Studio Voetbal?
quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat Bosz volgend jaar Ajax trainen
Wel leuk voetbal.quote:Op zondag 30 november 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat Bosz volgend jaar Ajax trainen
Mee zun zachte Geeequote:Op zondag 30 november 2014 22:53 schreef GGMM het volgende:
Die trainer van NAC is wel een enorm lulletje rozenwater.
Zoon van Koeman > Pi-airquote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Pierre zal vast nog wel een gouden tip hebben voor NAC.
Kazim naar NAC.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Voor de grap elkaars petjes kapotknippen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Loopt een spits bij Feyenoord die wat voor ze is.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Kramer kan dus echt niet voetballen hè. Boymans ook niet, maar ze zijn dan ook allebei gewoon slechtquote:
Jeffrey van As terughalen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |