Wat is de relevantie daarvan voor Nederlandquote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoeveel niet-moslims zijn er in Mekka, oude cultuurverrijker van me?![]()
![]()
Wat? Dat zij een totalitaire ideologie die haaks staat op veel belangrijke vrijheden en waarden, deze zelfs actief bestrijdt, zoveel mogelijk willen weren? Wat is daar precies ironisch (= het tegenovergestelde zeggen van wat je bedoelt) aan?quote:Op maandag 1 december 2014 18:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is altijd zo ironisch aan figuren die zogenaamd opkomen voor het behoud van bepaalde onderdelen van de cultuur en vrijheid ofzo.
Beetje selectief, kijkend naar waar die post een directe reactie op was:quote:Op maandag 1 december 2014 18:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is de relevantie daarvan voor Nederland
quote:Op maandag 1 december 2014 18:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
We moeten ons blijkbaar spiegelen aan Saudi-Arabië.
Hoeveel moskeeën zijn er in het Vaticaan trouwens?
De propagandamachine draait weer op volle toeren zie ik.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat? Dat zij een totalitaire ideologie die haaks staat op veel belangrijke vrijheden en waarden, deze zelfs actief bestrijdt, zoveel mogelijk willen weren? Wat is daar precies ironisch (= het tegenovergestelde zeggen van wat je bedoelt) aan?
Dat was een reactie op "in sommige landen zijn kerken ook verboden".quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aangezien dat al letterlijk benoemd is ben je idd goed mogelijk aan het trollen of heb je niet meegelezen:
[..]
[..]
Een Moskee betaald vanuit bijvoorbeeld Saoedi-Arabië, met prekers die daar geschoold zijn/op de loonlijst staan hoeft hier van mij niet zo nodig.quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Saudi Arabië is inderdaad kut. Goh.
Verder staan er vele kerken in vele moslimlanden.
Maar anyway, wij zijn beschaafde liberale democratieën dus spiegelen ons niet aan dictaturen danwel theocratieën, mag ik hopen.
Wellicht omdat je het constant aan het goedpraten bent en de mensen die terecht klagen over het wegzetten van mensen belachelijk maakt, in plaats van de PVV?quote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een Moskee betaald vanuit bijvoorbeeld Saoedi-Arabië, met prekers die daar geschoold zijn/op de loonlijst staan hoeft hier van mij niet zo nodig.Hoe jullie erbij komen dat ik achter de PVV sta, de PVV wil verdedigen en ga zo maar door, mag mij een raadsel zijn.
Dat doe je zelf al. Door je stelselmatig te richten op de extreme kant van de islam en die te kwalificeren als representatief. Het is allemaal onderdeel van je propagandacampagne.quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Graag zou ik je dit zien onderbouwen.
Dat doe ik helemaal niet. Moment, zoek het even voor je op.quote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doe je zelf al. Door je stelselmatig te richten op de extreme kant van de islam en die te kwalificeren als representatief. Het is allemaal onderdeel van je propagandacampagne.
Maar eigenlijk vind ik dingen herhalen best wel saai en dat teruglezen iets is wat je vanaf nu ook best zelf kunt doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij duidelijk over de ideologie.Verder bepaalt het totaal van de volgelingen en de zichtbare effecten van islam op hen en hun directe omgeving hoe islam eruitziet, niet jouw persoonlijke smaak/voorkeuren in islam.
Dat doe je net nog, door de islam als totalitaire ideologie weg te zetten. In werkelijkheid gaat het misschien om 5% van de moslims in Nederland, erg ruim geschat, die de islam ook zien als oplossing voor politieke, sociale en economische problemen. Dat je uitgerekend die 5% hanteert en de 95% weer negeert maakt weer deel uit van je propagandacampagne. Informatie opzettelijk of bewust achterhouden danwel verdraaien.quote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Moment, zoek het even voor je op.
edit: gevonden!
Ik verdedig dat standpunt helemaal niet, ik vind het alleen niet even belachelijk, kinderachtig en stuitend als het "kopvodden"-circus. Als je nou gewoon even terugleest kun je dat zelf zien.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Door zo hard typisch PVV-standpunt als het willen sluiten van alle moskeeen in Nederland te verdedigen. En verder door je als een typische PVV'er te gedragen.
Maar wat stem je dan wel?
Ook dit gesprek heb je al eerder met een ander gevoerd, over die 95% en het onderschrijven van homo- en vrouwenrechten. Ook in het eerste deel van de reeks. Je zoekt het zelf maar op. Begin een beetje moe van je te worden.quote:Op maandag 1 december 2014 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat doe je net nog, door de islam als totalitaire ideologie weg te zetten. In werkelijkheid gaat het misschien om 5% van de moslims in Nederland, erg ruim geschat, die de islam ook zien als oplossing voor politieke, sociale en economische problemen. Dat je uitgerekend die 5% hanteert en de 95% weer negeert maakt weer deel uit van je propagandacampagne. Informatie opzettelijk of bewust achterhouden danwel verdraaien.
Je noemt de islam een totalitaire ideologie. Dat is slechts voor 5% van de moslims het geval. Dat je die 5% aangrijpt is op zich ook logisch, want alleen die 5% komt in aanmerking voor de fundamentalistische definities die je er op nahoudt. Het is alleen jammer dat je de 95% van de moslims hier weer in de kou laat staan. Maar goed, ook dat is een kenmerk van fundamentalisten.quote:Op maandag 1 december 2014 19:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ook dit gesprek heb je al eerder met een ander gevoerd, over die 95% en het onderschrijven van homo- en vrouwenrechten. Ook in het eerste deel van de reeks. Je zoekt het zelf maar op. Begin een beetje moe van je te worden.
Maar goed, als je geen PVV stemt, wat dan wel?quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij niet alleen en ook allemaal tegelijk...
D66!quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, als je geen PVV stemt, wat dan wel?
Het was ook een grapje.quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ah ok. Past niet echt bij je gedrag hier. Leuk om dat te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op maandag 1 december 2014 19:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het was ook een grapje.
Maakt niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar welke richting voel jij je dan wel thuis?
Geen inmiddels maar gok dat het bij gebrek aan beter SP zal worden.quote:Op maandag 1 december 2014 19:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Maar welke richting voel jij je dan wel thuis?
Apart... Blijkbaar is het zijn van pauper geen belemmering om HBO/WO te doorlopen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor HBO/WO niveau. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan als ik de kans kreeg. Bijvoorbeeld als een meid crowdsurft. Ik durf dat toe te geven. En dan heb ik het nog niet eens over de gespreksonderwerpen, mannen onderling. Ik weet wel, dat mag ik niet zeggen, bro-code en zo. Maar fuck it. Blanke mannen zijn geen haar beter.
Geeft niet dat jij het niet wil toegeven, is ook niet iets wat je zo maar doet.quote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Apart... Blijkbaar is het zijn van pauper geen belemmering om HBO/WO te doorlopen.
Eerst niet, maar nu hoor ik Wilders niet meer over Rusland...quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelfs de zionistische eenmansclub voor boze mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |