Ik ben verdomme de vrolijkste noot van het topicquote:
Je hebt vaak hoge noot ja.quote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben verdomme de vrolijkste noot van het topic
Goeiemorgen.quote:
Heerlijk lange lappen tekst bezaaid met grammaticale fouten en prachtige slogans als 'help eerst je naasten en daarna de rest van de wereld'.quote:Op maandag 1 december 2014 06:45 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de anti-SR-plaatjes à la 'er is ook armoede in Nederland' gaan weer rond op Facebook
quote:Op maandag 1 december 2014 06:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk lange lappen tekst bezaaid met grammaticale fouten en prachtige slogans als 'help eerst je naasten en daarna de rest van de wereld'.
Verdommequote:
En hoe!quote:
Hij is een hoop, maar om nou te zeggen dat de term "vernieuwend" meteen bij me opkomt bij het horen van zijn naam... Neuh.quote:Op maandag 1 december 2014 09:51 schreef FlowerLicious het volgende:
Dotan is tenminste een beetje vernieuwend!!
Qua herhalende zinnen in een nummer bedoel je?quote:Op maandag 1 december 2014 09:51 schreef FlowerLicious het volgende:
Dotan is tenminste een beetje vernieuwend!!
Sowieso Nielsonquote:Op maandag 1 december 2014 10:18 schreef Pino112 het volgende:
Die Nederlandse kuffer van Nielson van The Script![]()
![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hoe!
Ik was weer met mijn ultieme wingman op stap
Nou zijn we allebei bezet, maar avonden met hem zijn altijd episch
Nieuwe vrienden gemaakt (ja 2 vrouwen ja, maar ik kan me heel netjes houden hoor)
Episch was het wel
Ik voel me sexy als ik dansquote:
hier heb ik echt een brootje dotanquote:Op maandag 1 december 2014 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou Dotan doen, maar zijn muziek is
Ik vind het wel een lekkere plaatquote:
Dat vind jij ja, ik vind z'n nummers ook tergend kut en tenenkrommend... Dat het dan nog eens 100 keer per uur wordt gedraaid helpt niet mee want ik hoor steeds meer kutheid in die platen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:57 schreef Pandaplint het volgende:
Dotan is gewoon kapotgedraaid. Verder is het een bandje waar weinig mis mee is.
meerdere lagen diepe kutquote:Op maandag 1 december 2014 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vind jij ja, ik vind z'n nummers ook tergend kut en tenenkrommend... Dat het dan nog eens 100 keer per uur wordt gedraaid helpt niet mee want ik hoor steeds meer kutheid in die platen.
Het is gewoon zo'n meerlaags nummer, meerdere lagen kut
Ik ben maandag altijd op m'n ergstquote:
Wil je vla, Flip?quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren keihard gefaald om tinder. Ik heb een ex naar rechts geswipet. Nu zijn we een match en praat hij tegen mij
Hangt er vanaf waarom het je ex is natuurlijk...quote:Op maandag 1 december 2014 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Praat er eens een match met je, is het je ex
Faal Tinder
SONG VAN HET JAAR!quote:
Uhm er achter komen dat hij 2 meisjes tegelijkertijd heeft...quote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waarom het je ex is natuurlijk...
Tinderquote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gisteren keihard gefaald om tinder. Ik heb een ex naar rechts geswipet. Nu zijn we een match en praat hij tegen mij
Tja dan is't aan jezelf wat je ermee doetquote:Op maandag 1 december 2014 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm er achter komen dat hij 2 meisjes tegelijkertijd heeft...
Soberso, relatiesquote:
Ik was 16...quote:Op maandag 1 december 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja dan is't aan jezelf wat je ermee doetJe kan hem natuurlijk terugpakken
je kan ook gewoon scharrelen om de boel zo af en toe goed door te laten smeren, of je laat het gewoon helemaal rusten
Ik ben altijd groot fan geweest van de 2e optie... mits je geen gevoelens krijgt
wat is je puntquote:
Ik was naief.quote:Op maandag 1 december 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wat is je punt? je bent nou bijna 30
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 01-12-2014 om 11:26:50Een pallet aan serious request jingles is hedenochtend reeds ingezongen! Ik ruik die dennennaalden al! http://t.co/bWfA21K7nW reageer retweet
Ah op die manierquote:
Kwabs is woensdag al bij Giel ja.quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBC Sound of 2015 Longlist
http://www.bbc.co.uk/prog(...)wZYB1QJ/the-longlist
Over 3 minuten zal dit dus ook wel de 3FM Sound of 2015 longlist zijn.
Nee.quote:Op maandag 1 december 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Maar? zou je er nog een keer overheen willen?
Waarom like je hem dan ook op Tinderquote:
Ging per ongeluk. Ik had niet door dat hij het wasquote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom like je hem dan ook op Tinder![]()
Ach je weet hoe ik Tinderde, met mijn tempo maak je ook wel eens een foutjequote:Op maandag 1 december 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ging per ongeluk. Ik had niet door dat hij het was
Dat en ik zat op een verjaardag dat dodelijk saai was dus ging ik tinderen... het dat ging steeds sneller en steeds minder zonder er over na te denken.quote:Op maandag 1 december 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach je weet hoe ik Tinderde, met mijn tempo maak je ook wel eens een foutje
quote:Op maandag 1 december 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach je weet hoe ik Tinderde, met mijn tempo maak je ook wel eens een foutje
Oh ik moet ook echt faxen nu...quote:Op maandag 1 december 2014 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat over een minuut of 4 DE RUSSEN KOMEN!!!!!111
quote:Op maandag 1 december 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was idd ook mijn hoofdredenquote:
Ik snap de grappigeit niet maar okequote:Op maandag 1 december 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn hoofdreden![]()
De geit is een leuke bijkomstigheid
quote:Op maandag 1 december 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap de grappigeit niet maar oke
Oh soquote:Op maandag 1 december 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord hoe Chris Martin "Magic" zingt
meeeeeeeeheeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeegic
vandaar de geit
Ach, als je haar maar goed zitquote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh so
* LovelyLady neemt nog een bakkie ...
Ik ben nog niet zo helder...
* LovelyLady checked spiegel ...quote:Op maandag 1 december 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, als je haar maar goed zit
Die kreeg ik gratisquote:Op maandag 1 december 2014 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
Dus de crappy dumbphone van mijn werk krijgt wel de NL Alert maar op mijn iPhone 6 (ja ik heb noodberichten aan staan) kreeg ik niets
Wollah watsdezen
iPhonequote:Op maandag 1 december 2014 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
Dus de crappy dumbphone van mijn werk krijgt wel de NL Alert maar op mijn iPhone 6 (ja ik heb noodberichten aan staan) kreeg ik niets
Wollah watsdezen
Oh.quote:Op maandag 1 december 2014 12:35 schreef Sersjee het volgende:
NL-Alert kan je niet ontvangen als je op 4G zit... Goed systeem!
quote:Op maandag 1 december 2014 12:38 schreef Sersjee het volgende:
Maar wel Kate Bush op de radio. Da's dan weer fijn.
hype rond Jett Rebelquote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Dreams - Fleetwood Mac
Tonight - Jett Rebel
Lunchbox 2
The Right Thing - Simply Red
Do You Love Me At All - Jett Rebel
![]()
LB1 maar.
Ik heb vrijdag en zaterdag voor de buis gezeten hoor met popcorn en colaquote:
Hand in het broekje?quote:Op maandag 1 december 2014 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag en zaterdag voor de buis gezeten hoor met popcorn en cola
Dat ook ja ...quote:Op maandag 1 december 2014 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt het aan mij of is de variatie in de muziek de afgelopen weken hard teruggelopen
Niet zo zuur doen Panda.quote:Op maandag 1 december 2014 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt het aan mij of is de variatie in de muziek de afgelopen weken hard teruggelopen
Nee gezellig met familie en honden op de bank. Zoals een goed Hollandse avond er uit hoort te zien.quote:
Ik prefereer toch dat eerste.quote:Op maandag 1 december 2014 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gezellig met familie en honden op de bank. Zoals een goed Hollandse avond er uit hoort te zien.
quote:Op maandag 1 december 2014 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest aan Al Bundy denken
[ afbeelding ]
Fout? T'is gewoon countryquote:
Cuntry!quote:Op maandag 1 december 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fout? T'is gewoon countrydas niet fout
I'm gonna put the "dick" in Dixie, and the "cunt" back in countryquote:
Wat een nietszeggende post.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Dreams - Fleetwood Mac
Tonight - Jett Rebel
Lunchbox 2
![]()
LB1 maar.
Alleen op zon- en feestdagen.quote:
Idd. Deze mag wel eens naar de prullenbak worden gesleept.quote:Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over KAPOTgedraaide platen gesproken. Godverdomme.
En wat is die vent live bizar goed.quote:
wat is dit nou weerquote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Dreams - Fleetwood Mac
Tonight - Jett Rebel
Lunchbox 2
![]()
LB1 maar.
Wil je een witte kerst?quote:
Idd jaquote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze daar dan eens wat meer van draaien en niet bijna DRIEhonderd keer dit nummer.
Hij komt in Januari weer naar Paradisoquote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En wat is die vent live bizar goed.![]()
Al blijft het gegil
Vind het helemaal niet ergquote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Bronson het volgende:
Wat wordt de Black Keys ineens toch vaak gedraaid.
Staan zij ook op Concert at sea?quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Bronson het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Wie is de beste dan volgens jou?quote:Op maandag 1 december 2014 13:44 schreef Sersjee het volgende:
Karen Carpenter
![]()
Een-na-beste zangeres ooit.
Celine Dion.quote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de beste dan volgens jou?
Ik vind Mariah Carey beter.quote:
Nicki Minajquote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Mariah Carey beter.
Tering.quote:Op maandag 1 december 2014 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Deze 2 dudes zien er echt uit als raketgeleerden
[ afbeelding ]
Ook echt die tattooquote:
Ik heb helemaal niks tegen tattoo's, soms kan ik het ook erg mooi vindenquote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
Sowieso Tattoos![]()
Iets op je lichaam zetten wat alleen maar lelijker wordt[ afbeelding ]
Dusty Springfieldquote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de beste dan volgens jou?
Ah, ik kan me voorstellen dat mensen dat vinden jaquote:
3fm presents en je kan kaarten winnen voor het concert dat voor geen meter wil verkopen. Laatste poging om de zaal vol te krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Bronson het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 1 december 2014 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Ohjee, onze vriend Andrew Makkinga is weer terug op de radio, nu met z'n standpunt over Zwarte Piet en de docu die daarover net op TV was.
[edit]
Wel een prima plaat erna trouwens, Zwart Wit van Frank Boeijen Groep.
Vroeger zat 'ie bijna élke avond een uur lang in de studio bij Eric. Ik was daar nooit zo'n fan van omdat het zo ongeveer talkradio ipv muziekradio werd... en daarvoor luister ik wel naar Radio 1 als ik dat wil.quote:
Ik vond Drew juist wel interessant, een beetje jongeren aansporen tot discussie in plaats van alleen maar stoicijns plaatjes draaien.quote:Op maandag 1 december 2014 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroeger zat 'ie bijna élke avond een uur lang in de studio bij Eric. Ik was daar nooit zo'n fan van omdat het zo ongeveer talkradio ipv muziekradio werd... en daarvoor luister ik wel naar Radio 1 als ik dat wil.
Daarnaast ben ik nogal pietdiscussiemoe (driedubbel woordwaarde!)
quote:
Het is allebei aids.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Haten op Anouk maar Dotan helemaal niet zo erg vinden![]()
Anouk heeft:
a) een betere stem
2) betere liedjes
c) betere teksten
4) een veel betere band
De oude nummers van Anoukquote:
twitter:jeweljk twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 08:45:33Ha “@macleanbrendan: A truly blessed flowchart. http://t.co/shLNQ2gk1z” reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jeweljk twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 08:45:33Ha “@macleanbrendan: A truly blessed flowchart. http://t.co/shLNQ2gk1z” reageer retweet
Ach jezus man. Het slaat verdomme toch helemaal nergens op. Gewoon een heel fucking programma uitweiden aan zo'n kutartiest.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
Het zuurlevel hier in het topic is weer flink gestegen
Ik vind haar een van Nederlands betere artiesten...quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ach jezus man. Het slaat verdomme toch helemaal nergens op. Gewoon een heel fucking programma uitweiden aan zo'n kutartiest.
Lekker reclameuurtje zo.
Dan nog is het de grootste bullshit om de hele ochtendprogramma hier aan te weiden. Alleen maar omdat ze een vriendinnetje van Giel is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar een van Nederlands betere artiesten...
maar ja zal wel smaak zijn
sowieso fantastische band erachter
Tja ach... vriendjespolitiek heb je overalquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan nog is het de grootste bullshit om de hele ochtendprogramma hier aan te weiden. Alleen maar omdat ze een vriendinnetje van Giel is.
Zeker wel. Want het is gewoon overkill.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ach... vriendjespolitiek heb je overal![]()
Als hij goed vriendjes was met een band die je wel goed vond had je er geen problemen mee vermoed ik
Dat. Net zo overdreven als een hele week Di-Rect of Kensingtoncrap die na een dag of 2 al niet meer weten wat voor onzin ze moeten doen om de tijd vol te krijgen. 3FM kan op deze manier prima commercieel gaan. Hoeven ze nauwelijks iets aan te passen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dan nog is het de grootste bullshit om de hele ochtendprogramma hier aan te weiden. Alleen maar omdat ze een vriendinnetje van Giel is.
Ja jij vindt Kane ook een goede band.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind haar een van Nederlands betere artiesten...
maar ja zal wel smaak zijn
sowieso fantastische band erachter
Speciaal voor jou zou Coldplay een hele week de ochtendshow moeten doen, kijken of je dan nog zegt dat het meevaltquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen
Met de band is niet zoveel mis. Die zanger daarentegen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jij vindt Kane ook een goede band.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zou Coldplay een hele week de ochtendshow moeten doen, kijken of je dan nog zegt dat het meevalt
Waar dat vandaan komt blijft me een raadselquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jij vindt Kane ook een goede band.
Ik zou het tergend kut vinden, maar zou het wel begrijpen aangezien ze een ongelofelijk populaire band zijn (wat voor mij nog steeds een raadsel isquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zou Coldplay een hele week de ochtendshow moeten doen, kijken of je dan nog zegt dat het meevalt
Dit is een foto uit halverwege jaren 90. Toch? TOCH?!quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme. Was er gisteren een Fokmeet bij Roos?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm dit zijn hipsters geen fokkers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:54 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen hipsters hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm dit zijn hipsters geen fokkers.
Overhemden en truien met gekke prints, raar haar, in een bandje spelen. Jups hipsters.quote:
Baarden, nep brillen en retro-tatoeages ontbreken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overhemden en truien met gekke prints, raar haar, in een bandje spelen. Jups hipsters.
Dat is het oude hipster, die zijn eigenlijk al niet meer hipster. Die jongens in het bandje zijn het nieuwe hipster en ze hebben het niet eens door.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Baarden, nep brillen en retro-tatoeages ontbreken.
Zelfs ik ben meer hipster dan zijquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overhemden en truien met gekke prints, raar haar, in een bandje spelen. Jups hipsters.
Eenschquote:
Verdomme Rolf.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit is een hipster
[ afbeelding ]
sorry Jamesquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Rolf.
Doe dan even een goed voorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ons gebed is verhoordquote:
Vind het ook wel ok, terwijl ik haar echt verschrikkelijk vindquote:
Selahquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende: