quote:Op zondag 30 november 2014 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja brakke PC, dus hij kan of draaien, of in het topic reageren
Hij is ondertussen helemaal wappie denk ikquote:
Oh noesquote:Op zondag 30 november 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mijn Gutter FM debuut gemist.
samequote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik spreek zijn username nog steeds uit als Fielax
Doe mij die link?quote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
Ik ben nergens aan geweest...maar ik hoor toch reggeaIlloeminatie!!
Dat gaat wel overquote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Voel me anders behoorlijk aangerand...
Wasn't mequote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
hoe anders?quote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik spreek zijn username nog steeds uit als Fielax
Inderdaad. Als ik op de bovenstaande link klik krijg ik ook Reggaequote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Uccie het volgende:
Dat klinkt als hoe ik het zou moeten uitsprekenquote:
quote:
Ik had dat eerder vanavond ook....alleen toen had ik de verkeerde zenderquote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik op de bovenstaande link klik krijg ik ook Reggae
Ik las in het begin steeds Filofax en anderen noemen hem luxaflex. Nu reageert hij overal op, dus dat is makkelijk.quote:
Eentje van mij nu.quote:Op zondag 30 november 2014 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van alles wat, heb al wat verzoekjes binnen, dus komt wel goed
luxaflex komt uit de TVSCquote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las in het begin steeds Filofax en anderen noemen hem luxaflex. Nu reageert hij overal op, dus dat is makkelijk.
Vis in gelei, ja dat past wel bij hemquote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef FritsFlits het volgende:
Ik moet hier aan denken
[ afbeelding ]
Maar aidsvlekken poets je ook niet even weg.quote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Many showers later and i still feel nasty
De hond van m'n ouders reageert op mofquote:Op zondag 30 november 2014 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las in het begin steeds Filofax en anderen noemen hem luxaflex. Nu reageert hij overal op, dus dat is makkelijk.
Ah, ja volgens mij was het idd Stickertje die het zeiquote:
Oh ja? Welkequote:Op zondag 30 november 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb al een verzoekje voor ons gedaan Samzz
Kloptquote:Op zondag 30 november 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, ja volgens mij was het idd Stickertje die het zei
quote:Op zondag 30 november 2014 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders reageert op mof
Is ook een Duitse herder. Wel een schatje
Stickertjequote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptons zure SC'ertje uit Groesbeek
Die was eens heel boos op mijquote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptons zure SC'ertje uit Groesbeek
Ik zie haar meestal bij talentenshows, dus dan is het afzeiken zeer gerechtvaardigd.quote:
Waarom?quote:Op zondag 30 november 2014 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die was eens heel boos op mijwel meer uit TVSC trouwens
quote:Op zondag 30 november 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie haar meestal bij talentenshows, dus dan is het afzeiken zeer gerechtvaardigd.
Ik weet niet waarom ik hierom moest lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 21:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De hond van m'n ouders reageert op mof
Is ook een Duitse herder. Wel een schatje
quote:Op zondag 30 november 2014 21:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar aidsvlekken poets je ook niet even weg.
Eerder Fylax - It'll make me crazyquote:
Toch jammer, jaquote:Op zondag 30 november 2014 21:58 schreef ACT-F het volgende:
Kat, baas! Zion Train - Cuttle Fish![]()
![]()
![]()
Niet dat hij het leest
Speciaal voor Fylax, Kokomo van the beach boys, om zijn topografie van het Carraïbisch gebied wat op te frissenquote:
Hehequote:Op zondag 30 november 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor Fylax, Kokomo van the beach boys, om zijn topografie van het Carraïbisch gebied wat op te frissen
Oh godquote:Op zondag 30 november 2014 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij gewoon de kat uit de boom
Ja zelfs ik heb de metal geluisterdquote:
Ik weet eigenlijk niet, waarom dequote:
Vooral de reggae is me bijgeblevenquote:Op zondag 30 november 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet, waarom deer staat...maar ik heb het wel geluisterd.
Ja mij ook en niet alleen omdat het zo lekker klonkquote:
Opdrogen en in een nitraatbom verwerken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Hoe steek je een wijntje aan eigenlijk?
Inschenken. Vuurtje erbij.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Hoe steek je een wijntje aan eigenlijk?
YOu aint never gonna burn my heart ooooooouuuuuuutquote:
Ik vind het prima, hoor. Maar wat weet ik nou.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Is de kwaliteit een beetje te hachelen? Want ik ben wat nieuws aan het proberen
Is prima te doen!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Zal zo eens intunenquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
YOu aint never gonna burn my heart ooooooouuuuuuut
jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het prima, hoor. Maar wat weet ik nou.
quote:
Draai je rechtstreeks van YT?quote:
Nee, maar wel meer met mijn vertrouwde programma, en stream met SAM, maar dan met een virtual audio cable er tussen en stereo-mix. Dus is de vraag maar of dat een beetje aan te horen isquote:
Ohja, k ga ook weer eens kijken of ik Skype via mijn setup kan integreren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar wel meer met mijn vertrouwde programma, en stream met SAM, maar dan met een virtual audio cable er tussen en stereo-mix. Dus is de vraag maar of dat een beetje aan te horen is
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Hoe hoor je dat nu weerquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3beetje waterig
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisterenquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3beetje waterig
Ik luister altijd met m'n hoofdtelefoonquote:
Wat zijn je bronbestanden?quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisteren
Wonderwall klinkt bij mij wel ok...maar Frits heeft er denk ik iets meer oor voorquote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisteren
minimaal 192, maar het is muziek wat echt overal weg komt, er kunnen zelfs nog wel bestanden van kazaa komenquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Deze klinkt nog wateriger dan de vorige, terwijl de stream 192kbit/s is. Niet super geweldig, maar dan zou het nog niet zo mogen klinken. Wat is de bitrate van de bestanden die je gebruikt?
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextoolsquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Deze klinkt nog wateriger dan de vorige, terwijl de stream 192kbit/s is. Niet super geweldig, maar dan zou het nog niet zo mogen klinken. Wat is de bitrate van de bestanden die je gebruikt?
Ik pak gewoon wat ik pakken kanquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextools
Ik mijd MP3 het liefst alquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextools
Dubbel?quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
Welke 4 andere idioten luistern er dubbel...of ben ik dat ook
4 ? hoezoquote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
Welke 4 andere idioten luistern er dubbel...of ben ik dat ook
Ik had net 14 waarvan 9 uniekquote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
4 ? hoezoik zie 10 luisteraars waarvan 9 uniek
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooitquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever flac of wav, vooral bij akoestische muziek is dat goed merkbaar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik mijd MP3 het liefst alen MP3 op MP3 wordt er alleen maar slechter van
Maar nu zijn we uber-hobby bezig, dus in hoe verre wil je dat perfectioneren
Mja wav is nogal grootquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever flac of wav, vooral bij akoestische muziek is dat goed merkbaar.
Dit is echt abracadabra voor mijquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooit
Ik heb mijn Plextor gemoldquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooit
quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb mijn Plextor gemold![]()
Plextools is net iets beter. Maar een kniesoor die erop let
quote:
Ik heb ook geen ideequote:
of zelf zout er over heen flikkerenquote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
ARGHH ik heb ongezouten nootjes gekochtnou ja, dan maar notentaart maken van het weekend.
Ik ben gewoon nerd, zonder toevoeging.quote:
Nee, dat is net andersquote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
of zelf zout er over heen flikkeren
Fylaxquote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef ACT-F het volgende:
En Fylix moet ook gedraaid worden met Don't You Want Me of It Will Make Me Crazy.
Altijd goed!quote:Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ja kan er zo wel wat jaren 90 troep in gooien
Op je Fylux besturingssysteem.quote:Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ja kan er zo wel wat jaren 90 troep in gooien
Genoeg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Zo jaren 90. Nog verzoekjes in die genre?
Baggerquote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja @ Frits. en ACT-F , dit nummer van krezip is rechtstreeks vanaf een CD, is de kwalieit nog bagger? dan weet ik waar het aan ligt
Jezus, ik hoor dat echt nietquote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bagger
Enorme vervorming in de piano, kraakt. Alsof hij 8bit is in plaats van 16bit
quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bagger
Enorme vervorming in de piano, kraakt. Alsof hij 8bit is in plaats van 16bit
Ik vind het niet slecht, maar de kniesoor denkt er anders overquote:Op zondag 30 november 2014 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja @ Frits. en ACT-F , dit nummer van krezip is rechtstreeks vanaf een CD, is de kwaliteit nog bagger? dan weet ik waar het aan ligt
Ik heb een stukje wav opgenomen via Audio Hijack. Kan het wel sturen?quote:
Ja ik hoor het zelf al, klinkt op de stream heel anders dan hoe ik het hoor.. komt toch door al die doorverbindingenquote:Op zondag 30 november 2014 22:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb een stukje wav opgenomen via Audio Hijack. Kan het wel sturen?
Nee, met koptelefoon is het idd niet goed.quote:Op zondag 30 november 2014 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Dit klinkt gewoon goed frits is aan het trollen.
Oh oke.quote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, met koptelefoon is het idd niet goed.
Schuivelen-met-basissschoolvriendinnetjes-muziekquote:
BeyerDynamic DT770 250ohmquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Over koptelefoons gesproken ik moet er ook even 1 aanschaffen.
Mental notequote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
Over koptelefoons gesproken ik moet er ook even 1 aanschaffen.
Ik heb pas een BD headset aangeschaft voor op mijn telefoon, ik was echt positief verrast.quote:
Ik doe veel van m'n dialoogmontages op mijn DT770 en niet op luidsprekers. Werkt erg goedquote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb pas een BD headset aangeschaft voor op mijn telefoon, ik was echt positief verrast.
Oh god, jaquote:
Janken omdat je je vent mist muziekquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schuivelen-met-basissschoolvriendinnetjes-muziek
Ik luister gewoon muziek in de treinquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe veel van m'n dialoogmontages op mijn DT770 en niet op luidsprekers. Werkt erg goed
Nog tips voor een goede microfoon?quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doe veel van m'n dialoogmontages op mijn DT770 en niet op luidsprekers. Werkt erg goed
Trustequote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga in bed liggen en nog even serie kijken
quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, ja.
[..]
Janken omdat je je vent mist muziek.
Toedelsquote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef Ro-ald het volgende:
Genoeg, maar ook niet te gortig. ¤50 à ¤100 is geen probleem mits het een lange levensduur heeft.quote:
Ik zou dan kijken naar AKG microfoons. De 120 is rond de 100 euro geloof ik. Je hebt daar boven duurdere microfoons met meer opties (schakelen tussen gericht en ombi bijv. of laag-af filters etc)quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Genoeg, maar ook niet te gortig. ¤50 à ¤100 is geen probleem mits het een lange levensduur heeft.
Wat vind je van Shure?quote:Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou dan kijken naar AKG microfoons. De 120 is rond de 100 euro geloof ik. Je hebt duurdere microfoons met meer opties (schakelen tussen gericht en ombi bijv. of laag-af filters etc)
Trustenquote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer werken.
Daag, schatjes.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Daag, schatjes.
Trustequote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Daag, schatjes.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik stop dan maar, want dit is prut zo
quote:Op zondag 30 november 2014 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
Eerlijk gezegd weinig ervaring mee. Voor m'n gevoel zijn de AKG's iets transparanterquote:
Keuzes.quote:Op zondag 30 november 2014 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weinig ervaring mee. Voor m'n gevoel zijn de AKG's iets transparanter
Had even een flac binnen gehaald:quote:Op zondag 30 november 2014 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
Ik luister. Maar het hangt ook af per nummer. Bij dat bambam van nu klinkt het sowieso al veel platter. Net veel piano (Krezip en Elton) en daar hoorde ik die piano rare dingen doenquote:Op zondag 30 november 2014 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je daar analysetools voor of gewoon op het gehoor?
Ik zal eens minder elektronische muziek draaien.quote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik luister. Maar het hangt ook af per nummer. Bij dat bambam van nu klinkt het sowieso al veel platter. Net veel piano (Krezip en Elton) en daar hoorde ik die piano rare dingen doen
Heb je een flac/wav van Krezip?quote:Op zondag 30 november 2014 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal eens minder elektronische muziek draaien.
Helaas. Ik zal eens kijken wat ik aan .flac en .wav bestanden heb. Voornamelijk Kate Bushquote:Op zondag 30 november 2014 22:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je een flac/wav van Krezip?
Oh dat is dus niet het nummerquote:
Ik heb de gain wat teruggeschroeft net.quote:Op zondag 30 november 2014 23:00 schreef FritsFlits het volgende:
Die Kate Bush klinkt wel beter dan Krezip net. Klein kraakje, maar kan 't nummer zijn. In ieder geval geen rare frequenties bij de piano.
Nog een heel kleine beetje. Zit op het linkerkanaal.quote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de gain wat teruggeschroeft net.
Het nummer is bijna afgelopenquote:Op zondag 30 november 2014 23:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog een heel kleine beetje. Zit op het linkerkanaal.
Hoor je verschil als je lokaal afspeelt tussen wat ik nu afspeel?quote:Op zondag 30 november 2014 23:03 schreef FritsFlits het volgende:
Deze Krezip heeft die vervorming van net niet
Uiteraard. De MP3-compressie maakt de kanaalscheiding iets slechter, klank iets wateriger, maar daar doe je niets aan. Tenzij je op 320kbit gaat streamen. Maar ik hoor niet de vervorming die Fokker net had. Dit klinkt vrij normaal voor een internetstreamquote:Op zondag 30 november 2014 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoor je verschil als je lokaal afspeelt tussen wat ik nu afspeel?
Ik stream nu met 320 kbit met VDJ7 en lame encoder.quote:Op zondag 30 november 2014 23:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uiteraard. De MP3-compressie maakt de kanaalscheiding iets slechter, klank iets wateriger, maar daar doe je niets aan. Tenzij je op 320kbit gaat streamen. Maar ik hoor niet de vervorming die Fokker net had. Dit klinkt vrij normaal voor een internetstream
LAMEquote:Op zondag 30 november 2014 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stream nu met 320 kbit met VDJ7 en lame encoder.
Nope, ik gebruik geen MP3 meer. Ik mijd het als het kan. AAC of FLAC/ALAC hier. Maar je gaat geen hoorbaar verschil krijgen met een nieuwe .dll als je hem in de afgelopen 2 jaren hebt gedownload denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je een dll met de meest recente/beste versie?
Ik zal eens AAC streamen als de server dat aankan. Moment!quote:Op zondag 30 november 2014 23:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik geen MP3 meer. Ik mijd het als het kan. AAC of FLAC/ALAC hier
Ik heb net gegoogeld. Laatste versie is 2011.quote:Op zondag 30 november 2014 23:09 schreef FritsFlits het volgende:
Maar je gaat geen hoorbaar verschil krijgen met een nieuwe .dll als je hem in de afgelopen 2 jaren hebt gedownload denk ik
Tja, ergens is zoiets wel uitontwikkeldquote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogeld. Laatste versie is 2011.
Het begon allemaal in 1995quote:Op zondag 30 november 2014 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tja, ergens is zoiets wel uitontwikkeld
Hmmm, ik zou 256 pakken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het begon allemaal in 1995![]()
Is 192Kbs voldoende voor AAC+ ?
Ik heb wel een AAC+ encoder voor Winamp maar die gaat tot 128 Kbs en is van 2009. Heb je een recentere?quote:
Ik zou geen AAC op 128kbit pakken, maar dan MP3 op 320kbit doen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een AAC+ encoder voor Winamp maar die gaat tot 128 Kbs en is van 2009. Heb je een recentere?
Dan zijn we snel klaarquote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou geen AAC op 128kbit pakken, maar dan MP3 op 320kbit doen.
Is Ogg beter dan MP3?quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
Vergelijkbaar met AAC. Als je die rond de 256kbit of 320kbit kan laten streamen is dat ook erg fijn
Even proberen. Want VDJ kan OGG streamen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
Vergelijkbaar met AAC. Als je die rond de 256kbit of 320kbit kan laten streamen is dat ook erg fijn
Veel beter! Maar dan heb ik het wel over bitrates van 192kbit of hoger. Onder de 160kbit zijn alles formaten niet super deluxe, maar MP3 is wel merkbaar prut dan.quote:
Oh, maar OGG kan niet op de stream, heb nu wel mijn instelling van 256 naar 320 opgeschroefd en ik heb de latency iets omlaag gezet. Dus de volgende keer dat ik draai klinkt het misschien ook wat beter.quote:Op zondag 30 november 2014 23:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Veel beter! Maar dan heb ik het wel over bitrates van 192kbit of hoger. Onder de 160kbit zijn alles formaten niet super deluxe, maar MP3 is wel merkbaar prut dan.
Kom hierheenquote:
Latency maakt vooral uit voor je computer zelf. Als je tikjes gaat horen, moet je latency omhoog. Alleen is hij dan uiteraard iets trager in het reageren op je knoppenquote:Op zondag 30 november 2014 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, maar OGG kan niet op de stream, heb nu wel mijn instelling van 256 naar 320 opgeschroefd en ik heb de latency iets omlaag gezet. Dus de volgende keer dat ik draai klinkt het misschien ook wat beter.
Heyquote:
quote:
Details. Je krijgt ook mij, en sneeuw!quote:
Uiteraard hoorde je dat dit in fylac isquote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruik ik alleen naar maar flac (die ik ook controleer) op de lokale omroep. Weet ik zeker dat het klopt
quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef FritsFlits het volgende:
Uccie, ik kan je m'n scriptie wel opsturen. Kan je een beetje lezen wat ik vond van Ogg, AAC en MP3. Wel wartaal voor een leek denk ik
Ik hoor vooral als je een slechte MP3 paktquote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uiteraard hoorde je dat dit in fylac is
December is bijna voorbijquote:Op zondag 30 november 2014 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]nee laat maar, daarbij ben ik nog steeds allergisch voor dat woord
Bij dat eerste had je me...en toen was je me weer kwijt.quote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Details. Je krijgt ook mij, en sneeuw!
Het is 5mm ofzo, heb je geen last van.quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij dat eerste had je me...en toen was je me weer kwijt.
Zie ik eruit alsof ik op sneeuw gebouwd ben?
De server zelf zendt 192kbit uit?quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef ACT-F het volgende:
Even alle flaccen in de playlist prakken.
Fogelquote:Op zondag 30 november 2014 23:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Details. Je krijgt ook mij, en sneeuw!
quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De server zelf zendt 192kbit uit?
Dat kan toch? Jij stuurt het 320kbit naar de server, de server stuurt het naar iedereen in 192kbitquote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zegt mijn Winamp ook. Daar zit ik dan 320 Kbs te streamen
Niet al te nuttig als het weer verlaagd wordtquote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat kan toch? Jij stuurt het 320kbit naar de server, de server stuurt het naar iedereen in 192kbit
Nou, dat bleek dus van wel daarstraks. En van 320kbit mp3 naar 192kbit mp3 is minder erg dan 192kbit mp3 naar 192kbit mp3.quote:Op zondag 30 november 2014 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet al te nuttig als het weer verlaagd wordt
Dat is waar.quote:Op zondag 30 november 2014 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, dat bleek dus van wel daarstraks. En van 320kbit mp3 naar 192kbit mp3 is minder erg dan 192kbit mp3 naar 192kbit mp3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |