Wonderwall klinkt bij mij wel ok...maar Frits heeft er denk ik iets meer oor voorquote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisteren
minimaal 192, maar het is muziek wat echt overal weg komt, er kunnen zelfs nog wel bestanden van kazaa komenquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Deze klinkt nog wateriger dan de vorige, terwijl de stream 192kbit/s is. Niet super geweldig, maar dan zou het nog niet zo mogen klinken. Wat is de bitrate van de bestanden die je gebruikt?
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextoolsquote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef FritsFlits het volgende:
Deze klinkt nog wateriger dan de vorige, terwijl de stream 192kbit/s is. Niet super geweldig, maar dan zou het nog niet zo mogen klinken. Wat is de bitrate van de bestanden die je gebruikt?
Ik pak gewoon wat ik pakken kanquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextools
Ik mijd MP3 het liefst alquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bitrate is ook niet zaligmakend. Het is maar net hoe degene geript heeft. Ik gebruik voor cd's EAC of, nog beter Plextor met Plextools
Dubbel?quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
Welke 4 andere idioten luistern er dubbel...of ben ik dat ook
4 ? hoezoquote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
Welke 4 andere idioten luistern er dubbel...of ben ik dat ook
Ik had net 14 waarvan 9 uniekquote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
4 ? hoezoik zie 10 luisteraars waarvan 9 uniek
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooitquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever flac of wav, vooral bij akoestische muziek is dat goed merkbaar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik mijd MP3 het liefst alen MP3 op MP3 wordt er alleen maar slechter van
Maar nu zijn we uber-hobby bezig, dus in hoe verre wil je dat perfectioneren
Mja wav is nogal grootquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gebruik ook liever flac of wav, vooral bij akoestische muziek is dat goed merkbaar.
Dit is echt abracadabra voor mijquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooit
Ik heb mijn Plextor gemoldquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Exact Audio Copy icm een Plextor is de beste combi ooit
quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb mijn Plextor gemold![]()
Plextools is net iets beter. Maar een kniesoor die erop let
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |