Inschenken. Vuurtje erbij.quote:Op zondag 30 november 2014 22:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Hoe steek je een wijntje aan eigenlijk?
YOu aint never gonna burn my heart ooooooouuuuuuutquote:
Ik vind het prima, hoor. Maar wat weet ik nou.quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Is de kwaliteit een beetje te hachelen? Want ik ben wat nieuws aan het proberen
Is prima te doen!quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Zal zo eens intunenquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
YOu aint never gonna burn my heart ooooooouuuuuuut
jaquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het prima, hoor. Maar wat weet ik nou.
quote:
Draai je rechtstreeks van YT?quote:
Nee, maar wel meer met mijn vertrouwde programma, en stream met SAM, maar dan met een virtual audio cable er tussen en stereo-mix. Dus is de vraag maar of dat een beetje aan te horen isquote:
Ohja, k ga ook weer eens kijken of ik Skype via mijn setup kan integreren.quote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar wel meer met mijn vertrouwde programma, en stream met SAM, maar dan met een virtual audio cable er tussen en stereo-mix. Dus is de vraag maar of dat een beetje aan te horen is
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Hoe hoor je dat nu weerquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3beetje waterig
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisterenquote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd klinkt het als een 64kbit MP3beetje waterig
Ik luister altijd met m'n hoofdtelefoonquote:
Wat zijn je bronbestanden?quote:Op zondag 30 november 2014 22:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm kan ook dit nummer zijn, even de volgende luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |