Hallo Stormquote:Op zondag 30 november 2014 16:55 schreef traatkrawK het volgende:
Wat een heftige struggles. Kan je nog wel slapen Falco?
Kimrey? Nee, dat is gelukkig wel een normale naam als ze Patschi niet meer leuk vindtquote:Patschi heeft als tweede naam Kimrey voor het geval ze het als ze ouder is misschien niet meer zo leuk vindt maar ik denk dat dat wel mee gaat vallen.
Zou mijn voorkeur niet hebben, maar het is is wel een aanvaardbare naam.quote:
Hij heet 100% naar zijn opa, de vader van mijn vrouw, dus inclusief achternaamquote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Zou mijn voorkeur niet hebben, maar het is is wel een aanvaardbare naam.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:52 schreef Falco het volgende:
http://www.vernoeming.nl/bijzondere-voornamen .
quote:Onze tweede wondertje heeft de namen Emooi Rose Charm Faith gekregen en is geboren op 27 juli 2010. De naam Emooi komt van de samenvoeging Emotioneel mooi omdat wij iedere gebeurtenis als emotioneel mooi beschouwen en zo is onze dochter ook voor ons. Een emotionele mooie dochter!
quote:Mijn zoon heet Justice en dat betekend natuurlijk “gerechtigheid”, hij doet zijn naam al 13 jaar eer aan. Hij kan niet tegen mensen die liegen, oneerlijk zijn, schelden en geweld. Deze naam past dus echt perfect bij hem. Verder vind ik het leuk dat je deze naam in Nederland niet vaak tegenkomt. We zijn er dus nog steeds erg blij mee!
De smurfen krijgen hun naam op basis van hun karakter.quote:
Als je je kind zou vernoemen naar een string uit een random password generator dan zou het nog beter klinken.quote:Op zondag 30 november 2014 17:16 schreef RadioSlut het volgende:
Die van Emooi Rose Charm Faith ofzo klinkt als 4 random woorden achter elkaar.
Maar Uniek. Dat is echt het allerslechtste wat ik heb gehoord.
Hele mooie vergelijking ditquote:Op zondag 30 november 2014 17:20 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Als je je kind zou vernoemen naar een string uit een random password generator dan zou het nog beter klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop