Zo, heeft FOX ook weer een gimmick minder.twitter:Henkvschuppen twitterde op zondag 30-11-2014 om 16:08:05Eerste thuisnederlaag FC Twente sinds 27 wedstrijden in De Veste tekent zich af, nog steeds 0-2, tien minuutjes nog.#twegro reageer retweet
Toen ik een keer twee quotes tot een nare combinatie maakte kreeg ik een ban van een weekquote:
Is dit geen incongruentie?quote:Op zondag 30 november 2014 16:10 schreef Paxcon het volgende:
Als het zo blijft kunnen we tenminste wel zeggen dat Groningen met tien man en 2-0 wint van FC Twente
Het was wat ik onder elkaar las.quote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik een keer twee quotes tot een nare combinatie maakte kreeg ik een ban van een week
Nee, een feit. Je kan makkelijk 2 doelpunten prikken binnen 10 minuten tegen 10 man. Geen excuus.quote:
Ja, dat deed ik toen ook. Beetje zwarte humor kon geen kwaad vond ik. Remlof dacht er anders over.quote:Op zondag 30 november 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was wat ik onder elkaar las.
POLquote:Op zondag 30 november 2014 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik toen ook. Beetje zwarte humor kon geen kwaad vond ik. Remlof dacht er anders over.
POL? Was in GC volgens mij.quote:
Link?quote:
Drostquote:Op zondag 30 november 2014 16:14 schreef Max23 het volgende:
Die speler van PEC omspeelt de keeper en schiet hem naast voor open doel
Die post is verwijderd en het is een jaar of 5 terug, ik heb geen idee meer jammergenoeg. Ik zou graag mijn humor in die context nog een keer zien.quote:
Twente - Feyenoord all over againquote:
oh, andere tijdsgeest.quote:Op zondag 30 november 2014 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die post is verwijderd en het is een jaar of 5 terug, ik heb geen idee meer jammergenoeg. Ik zou graag mijn humor in die context nog een keer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |