Nee. De diertjes zijn alleen voor mezelf, niet voor anderenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De diertjes zijn alleen voor mezelf, niet voor anderen.
quote:
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg die vraag nooit van familie (want die heb ik blijkbaar overtuigd van mijn eeuwige vrijgezellenleef), wel regelmatig van vrienden/kennissen.
Die vraag kreeg ik altijd van vrijgezelle mannen. What's with that?quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?
Ze willen in je broekje.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik altijd van vrijgezelle mannen. What's with that?
Ik krijg 'm van niemand eigenlijk. Iedereen ziet mij ook als verstokte vrijgezel vrees ik.quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg die vraag nooit van familie (want die heb ik blijkbaar overtuigd van mijn eeuwige vrijgezellenleef), wel regelmatig van vrienden/kennissen.
Nog zo'n vraag waar ik echt een hekel aan heb.quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?
Gewoon katten nemen toch?quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg 'm van niemand eigenlijk. Iedereen ziet mij ook als verstokte vrijgezel vrees ik.
Nou, dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet de manier is.quote:
Nou ja, dat is gewoon aardig bedoeld, maar wel kut om te beantwoorden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog zo'n vraag waar ik echt een hekel aan heb.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet de manier is.
Ik zeg dan altijd maar 'omdat ik kennelijk toch niet leuk ben'quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen wonen en heel veel katten kopen Fasquote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg 'm van niemand eigenlijk. Iedereen ziet mij ook als verstokte vrijgezel vrees ik.
Never.quote:
Nee, zo zie ik er uit. Ook met zo'n mooie fake smile. Maar daarachter schuilt een leegte, pijn en verdriet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen dan zonder onderkin hoop ik.
Met katten kom je niet in haar broekje.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen wonen en heel veel katten kopen Fas
quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met katten kom je niet in haar broekje bij haar poesje
Teckels. Teckels bedoel je.quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen wonen en heel veel katten kopen Fas
Maar jij hebt wel eens een serieuze relatie gehad, toch? Of heb ik dat verkeerd?quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maak sowieso geen kans bij Fasquote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met katten kom je niet in haar broekje.
Ook niet met een poesje?quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met katten kom je niet in haar broekje.
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar...Al is het dan man i.p.v vrouwquote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen we je in ieder geval nog slutshamen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel eens een serieuze relatie gehad, toch? Of heb ik dat verkeerd?
Ik schiet alle opmerkingen gewoon af met een "Nee ik word later een eenzaam kattenvrouwtje."![]()
Wel een die nog af en toe seks heeft, dan.
Als je een bleek biggetje bent.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, zo zie ik er uit. Ook met zo'n mooie fake smile. Maar daarachter schuilt een leegte, pijn en verdriet.
Nee, alleen een poging tot. :'Dquote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel eens een serieuze relatie gehad, toch? Of heb ik dat verkeerd?
Ik schiet alle opmerkingen gewoon af met een "Nee ik word later een eenzaam kattenvrouwtje."![]()
Wel een die nog af en toe seks heeft, dan.
Zo lang ik jou dan nog maar kan fatshamen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we je in ieder geval nog slutshamen.
* Meldt zich.quote:Als je een bleek biggetje bent.
Oh my, wie zijn datquote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Matching oompa loompa-tintjes.
Ik heb hem in het echt van dichtbij mogen aanschouwen. Zijn gezicht is dan nóg paffiger en meer oranje.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
'Ons' ook echtquote:
In mijn herinnering zie jij er niet zo gay uit?quote:
*zet charmeoffensief inquote:
Roy Donders (linker) en z'n boyfriend.quote:
Ik kom je wel big-spoonen als troost.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet er mee leren leven.
*gaat in foetushouding potje janken in bed
Jeetje.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
*zet charmeoffensief in
[..]
Roy Donders (linker) en z'n boyfriend.
Bah! Homo's! En ze zijn nog oranje ook.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kun je mij fatshamen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang ik jou dan nog maar kan fatshamen.![]()
Wanneer gaan jullie daten?quote:* Meldt zich.
Man moet de big spoon zijn, dat is fijner.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom je wel big-spoonen als troost.
Stouterd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je mij fatshamen.
Gisteren ook wijn op. Weer gezondigd
[..]
Wanneer gaan jullie daten?
*duwt z'n kontje tegen je aanquote:Op zondag 30 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom je wel big-spoonen als troost.
Oh, moet dat altijdquote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man moet de big spoon zijn, dat is fijner.
Ik ben dan ook niet ons Royke Samzz, ik sta alleen van jou onder protest toe dat je me zo noemt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn herinnering zie jij er niet zo gay uit?
*druiptquote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal mijn handen goed zacht en verzorgd houden voor je.
Oh, oké.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet ons Royke Samzz, ik sta alleen van jou onder protest toe dat je me zo noemt.
Altijd he, degene die het meeste klagen zijn degene die het het meeste doen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgens mij is Yats de enige die date
Ik moest me identificeren bij de supermarktquote:
Ja, is verplicht bij de wet.quote:
Neuken dan.quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gekke Neel, je weet toch dat ik haast nooit date.
Slak.quote:
jaquote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oké.
Is dat die jongen van dat juichpak?
In deze reeks nu wel. Oh nee, californium ook.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet altijd, maar is wel fijnerquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest me identificeren bij de supermarkt
[..]
Ja, is verplicht bij de wet.
[..]
Neuken dan.
[..]
Slak.
Nou, ik wil ook wel eens een arm om m'n vent slaan, hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2014 14:54:18 ]
Ooh, die ervaring heb ik niet zo. Heb idee dat de verbitterden onder ons het toch niet zo lekker doenquote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd he, degene die het meeste klagen zijn degene die het het meeste doen.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]WhahahaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Stiekem word er wat af gedate hier.quote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zaterdag weerquote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
In deze reeks nu wel. Oh nee, californium ook.
[..]Wat een rare eikel of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet Roy dan, he. :'D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ben het in ieder geval nietquote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]Volgens mij klopt het ook nog aardig.
Jaquote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oké.
Is dat die jongen van dat juichpak?
quote:Op zondag 30 november 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een rare eikel of niet?Niet Roy dan, he. :'D
Dank jequote:Op zondag 30 november 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik klaag niet.Alhoewel,zo' succesvol' date ik nu ook weer nietquote:Op zondag 30 november 2014 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd he, degene die het meeste klagen zijn degene die het het meeste doen.
lijkt op mijn penerquote:Op zondag 30 november 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was dat eigenlijk voor tekening op je deur? En waarom op je deur, papier is toch logischer?quote:
Ja, best wel.quote:Op zondag 30 november 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind z'n programma wel vermakelijk en z'n liedje wel catchy. Soort guilty pleasure kun je het noemen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja
Fas, vind je hem echt leuk of doe je ironisch?
Niet alles draait om seks.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik klaag niet.Alhoewel,zo' succesvol' date ik nu ook weer niet
en dan loopt het fout en begint het hele gejank weer opnieuw.quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ooh, die ervaring heb ik niet zo. Heb idee dat de verbitterden onder ons het toch niet zo lekker doenHet is alleen des te opvallender als een klager ineens scoort
[..]Je hebt ook het "ruigpak" het "zuigpak" en er zijn er vast nog meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Volgens mij ben je ook gewoon knapper geworden de laatste tijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik klaag niet.Alhoewel,zo' succesvol' date ik nu ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet liegen boefje,jij date ook af en toe.Dat fax en aeque nou niet met je willen daten ligt niet aan jou.quote:Op zondag 30 november 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
In deze reeks nu wel. Oh nee, californium ook.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt ook het "ruigpak" het "zuigpak" en er zijn er vast nog meer
Benzin is denk ik nog steeds gelukkigquote:Op zondag 30 november 2014 14:56 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan loopt het fout en begint het hele gejank weer opnieuw.
het zuigpak?quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt ook het "ruigpak" het "zuigpak" en er zijn er vast nog meer
Oh ja, die is ook aan de vrouw, hé.quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benzin is denk ik nog steeds gelukkig
Bijtpak heb je ook.quote:
IK teken wel vaker op papier. Ik heb een witte schuifdeur en ik wil die graag een kleurtje hebben dus leek het me wel wat om er zelf iets creatiefs op te verven. Dit is wat gister in me op kwamquote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat was dat eigenlijk voor tekening op je deur? En waarom op je deur, papier is toch logischer?
Af en toe jaquote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Niet liegen boefje,jij date ook af en toe.Dat fax en aeque nou niet met je willen daten ligt niet aan jou.
zou zij ook gelukkig zijn?quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benzin is denk ik nog steeds gelukkig
Je mist er ook niks aan trouwens. Als ik er een zou krijgen zou ik hem weigeren. Of op Marktplaats zetten en mensen laten bieden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb die hype in NL gelukkig voor 't grootste deel gemist
Zeker niet,en je weet dat ik daar niet echt mee bezig ben.Ik zeg er geen nee tegen, maar zoek het niet actief op.Ik bedoelde meer dat er vooralsnog niemand is 'blijven hangen'quote:
Ik zou hem ritueel verbranden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan trouwens. Als ik er een zou krijgen zou ik hem weigeren. Of op Marktplaats zetten en mensen laten bieden.
Dat is niet aardig om te zeggenquote:Op zondag 30 november 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook aan de vrouw, hé.
Vrouw, toch?
Maar, dat was potlood... En potlood laat zich niet al te best overschilderen op dergelijk oppervlak...quote:Op zondag 30 november 2014 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
IK teken wel vaker op papier. Ik heb een witte schuifdeur en ik wil die graag een kleurtje hebben dus leek het me wel wat om er zelf iets creatiefs op te verven. Dit is wat gister in me op kwam
Nou ja, zo'n rare vraag is het toch niet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet aardig om te zeggen
ik al zeker 3 minuten nietquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel weer eens zin in een leuke wijndate. Heb al 3 weken niet gedronken.
wie heeft die verschrikkelijke roy donders-hype eigenlijk verzonnen?quote:Op zondag 30 november 2014 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist er ook niks aan trouwens. Als ik er een zou krijgen zou ik hem weigeren. Of op Marktplaats zetten en mensen laten bieden.
Net zolang drinken tot de wereld leuk lijkt.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou Fas, sla je slag.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je klinkt nu als een pubermeisje dat naar de disco gaat zonder geld, omdat ze toch wel drankjes krijgtquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Valt mee, is eraf te halen met water.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat was potlood... En potlood laat zich niet al te best overschilderen op dergelijk oppervlak...
Ah ok.quote:Op zondag 30 november 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind z'n programma wel vermakelijk en z'n liedje wel catchy. Soort guilty pleasure kun je het noemen.
Het lijkt me nu niet echt gemakkelijk om een relatie met Benzin te hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom niet?
omdat benzin. vond het maar een raar ventje eigenlijk. wel aardig verder maar hmf.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk het wel. Waarom niet?
Hijzelf volgens mij. Hij maakte die dingen en ze gingen als een malle.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef perro. het volgende:
[..]
wie heeft die verschrikkelijke roy donders-hype eigenlijk verzonnen?
Werkt bij mij nietquote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zolang drinken tot de wereld leuk lijkt.
Wie of wat is dat bij jou?quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah ok.Die hebben we allemaal.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ook gewoon knapper geworden de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.Ik ben niet knap.Het is eerder dat het me niet meer zo interesseert denk ik.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Denken dat ik geen wijn heb.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een pubermeisje dat naar de disco gaat zonder geld, omdat ze toch wel drankjes krijgt
Dan brengt ie niets meer opquote:
Levensmotto.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zolang drinken tot de wereld leuk lijkt.
Dan moet je eerst de hele tekening eraf halen en dan gaan schilderen. Dat kan wel, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Valt mee, is eraf te halen met water.
Huilend in de discotheek?quote:Op zondag 30 november 2014 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werkt bij mij nietAlcohol maakt vaak verkeerde emoties los...
Nou, als andere mensen er zo gek op zijn dan kan ik er nog wel wat aan verdienen toch?quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met zo'n lellek ding
Nee, op de zolderkamer triestig zijn, na weer een avond die minder leuk was dan je dacht hadquote:
Ik kan het me amper voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als andere mensen er zo gek op zijn dan kan ik er nog wel wat aan verdienen toch?
*inbox volquote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet nog niet hoe en watquote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst de hele tekening eraf halen en dan gaan schilderen. Dat kan wel, ja.
Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde. Of juist niet. Vullen ze elkaar goed aan.quote:
Natuurlijk, ik ben een sletje.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah, dus je neemt ze gelijk mee naar huis
Hier in Tilburg is het toch best een hype. Snap het zelf ook nietquote:
wie weet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde. Of juist niet. Vullen ze elkaar goed aan.
Ik snap wel meer nietquote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in Tilburg is het toch best een hype. Snap het zelf ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij ongetwijfeld. Als in meervoud.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap wel meer nietSlow burn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
niks mis meequote:Op zondag 30 november 2014 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een sletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |