Nee. De diertjes zijn alleen voor mezelf, niet voor anderenquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De diertjes zijn alleen voor mezelf, niet voor anderen.
quote:
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg die vraag nooit van familie (want die heb ik blijkbaar overtuigd van mijn eeuwige vrijgezellenleef), wel regelmatig van vrienden/kennissen.
Die vraag kreeg ik altijd van vrijgezelle mannen. What's with that?quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?
Ze willen in je broekje.quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik altijd van vrijgezelle mannen. What's with that?
Ik krijg 'm van niemand eigenlijk. Iedereen ziet mij ook als verstokte vrijgezel vrees ik.quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg die vraag nooit van familie (want die heb ik blijkbaar overtuigd van mijn eeuwige vrijgezellenleef), wel regelmatig van vrienden/kennissen.
Nog zo'n vraag waar ik echt een hekel aan heb.quote:Op zondag 30 november 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat zo'n leuke vrouw als jij nog vrijgezel is?
Gewoon katten nemen toch?quote:Op zondag 30 november 2014 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg 'm van niemand eigenlijk. Iedereen ziet mij ook als verstokte vrijgezel vrees ik.
Nou, dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet de manier is.quote:
Nou ja, dat is gewoon aardig bedoeld, maar wel kut om te beantwoorden.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog zo'n vraag waar ik echt een hekel aan heb.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik je nu al vertellen dat dat niet de manier is.
Ik zeg dan altijd maar 'omdat ik kennelijk toch niet leuk ben'quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |