SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ADO dwingt ze dat op.quote:Op zondag 30 november 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
onbegrijpelijk dat Ajax meegaat in dit knotsvoetbal
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.quote:
12/10quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik even wat hout koop bij de bouwmarkt
Hiermee zouden ze Ajax een plezier doen. KNJB.quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.
En penalty. 2 zelfs.quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.
Was dat niet het afscheid van Chivu? Legendarisch moment, stond 'ie daar te klappen in een lege ArenA.quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk nog even terug naar deze wedstrijd
Ajax - ADO Den Haag 2-2 (2-0).
20. Maduro 1-0, 28. Sneijder 2-0, 90. Elia 2-1, 90. Saeijs 2-2.
Ja, met rood voor Heitinga.quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was dat niet het afscheid van Chivu?
Neenquote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er eigenlijk uit supporters bij?
quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk nog even terug aan deze wedstrijd
Ajax - ADO Den Haag 2-2 (2-0).
20. Maduro 1-0, 28. Sneijder 2-0, 90. Elia 2-1, 90. Saeijs 2-2.
Datquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was dat niet het afscheid van Chivu? Legendarisch moment, stond 'ie daar te klappen in een lege ArenA.
iddquote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Het basisprincipe van scoren is toch dat je de bal niet recht op de keeper schiet/kopt?
Of zie ik dat verkeerd? Ik heb het idee dat ze bij Ado geleerd wordt om recht op de keeper af te koppen/schieten en dat ze dan verwachten dat de keeper de bal vangt en zelf in het doel gooit....
Bedankt voor deze verhelderende analyse.quote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Het basisprincipe van scoren is toch dat je de bal niet recht op de keeper schiet/kopt?
Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb het idee dat ze bij Ado geleerd wordt om recht op de keeper af te koppen/schieten en dat ze dan verwachten dat de keeper de bal vangt en zelf in het doel gooit....
Als je als prof speler de bal van minder dan 10 mtr nog niet eens in een hoek kan plaatsen maar recht op keeper af gaat schieten.... Dan doe je toch iets fout als prof.
Hoogtepunt van de wedstrijdquote:Op zondag 30 november 2014 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verhelderende analyse.
Ja, botert niet echt lekker tussen de fans.quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Of gewoon dezelfde reden als bij de Klassieker?
U mad?quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat duurt dat allemaal lang. Gewoon +6 dalijk
Nog 6 minuten deze wedstrijd is pure foltering man.quote:
u mad?quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Kramer, een mongool met gebrek aan techniek, inzicht en snelheid. Ideaal voor Feyenoord
Niet zo zeuren, gewoon terecht 1-1.quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Kramer, een mongool met gebrek aan techniek, inzicht en snelheid. Ideaal voor Feyenoord
Feyenoord speelt beter dan Ajaxquote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
volgens mij is er iemand jellyquote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
ARE YOU MADquote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)g-willem-ii-2-0.htmlquote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Betere kansenquote:Op zondag 30 november 2014 14:13 schreef Pedroso het volgende:
Zonde maar Ajax roept het over zichzelf af. Lieten ADO zelf in de wedstrijd komen. Ondanks de betere kansen voor Ajax niet onterecht.
Ditquote:
Fijn zo'n mod die er kort op zit.quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Kramergod heeft weer eens gescoord?
Yep, Schone en v. Rhijn en net weer vd Hoorn.quote:
Bergkampquote:
Mad?quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Nu hebben ze ineens allemaal kramp bij ADO
Boehoe!quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Ja mooi hequote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn zo'n mod die er kort op zit.
Mad?quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Niet onterecht. Te laks gevoetbald van Ajax.quote:
Ajax deed ook aan tijd rekken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
volgens mij ben jij madquote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Maar ze hadden wel de betere kansen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet onterecht. Te laks gevoetbald van Ajax.
Hoort erbijquote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Volgens mij is dit madquote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Yep, dat kan samen gaan hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel de betere kansen.
kanseverhouding is ook min of meer gelijk. En rare wissels vam De Boer.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet onterecht. Te laks gevoetbald van Ajax.
Deze vind ik heel geinig, bedankt davy.quote:
Beetje laf wel, maar goed had ook weinig aanvallend meer op de bankquote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Muto het volgende:
[..]
kanseverhouding is ook min of meer gelijk. En rare wissels vam De Boer.
Hoezo ? ADO buiten de goal één grote kans gehad, Ajax minimaal 3.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt een andere wedstrijd gezien.
tja volgens mij ligt het dan aan het aankoopbeleid van die marc netto.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Brammess het volgende:
van der hoorn gaat ons gewoon het kampioenschap kosten
in anderhalf jaar heeft hij;
- ervoor gezorgd dat we kwalificatie voor de 2e ronde van de CL zijn misgelopen
- ervoor gezorgd dat we niet kampioen worden
miskoop van de eeuw
Daarom Ajax had het ondanks het slechte spel gewoon af moeten makenquote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? ADO buiten de goal één grote kans gehad, Ajax minimaal 3.
Koud of warm?quote:Op zondag 30 november 2014 14:18 schreef KingRoland het volgende:
Als je zo gaat spelen verdien je het gewoon man man man
Ik ga nu douchen
hahaquote:Op zondag 30 november 2014 14:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? ADO buiten de goal één grote kans gehad, Ajax minimaal 3.
Ja volgens mij welquote:Op zondag 30 november 2014 14:18 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo, ik hoorde dat hier een Vermecelli was die mad is ?
Dit.quote:Op zondag 30 november 2014 14:16 schreef Brammess het volgende:
van der hoorn gaat ons gewoon het kampioenschap kosten
in anderhalf jaar heeft hij;
- ervoor gezorgd dat we kwalificatie voor de 2e ronde van de CL zijn misgelopen
- ervoor gezorgd dat we niet kampioen worden
miskoop van de eeuw
dit is de kampioenswedstrijd nietquote:Op zondag 30 november 2014 14:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Financieel gezien ook gewoon een enorme strop.
als het nou de 1e minuut wasquote:Op zondag 30 november 2014 14:21 schreef Zorro het volgende:
Jaja zie je nou wel, ajax krijgt weer gratis een rode kaart voor de tegenstander
Ja zou dat schelen denk je?quote:
Inderdaad, waardeloze wedstrijd weer. Deze ploeg gaat echt geen prijzen pakken dit jaarquote:
Ik ben blij dat ik mij niet alleen voel.quote:Op zondag 30 november 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opperkleurder en ik zijn nu tevreden.
tigi?quote:Op zondag 30 november 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had voor mijn poule El Ghazi als captain en ook nog Leerdam en Tigi
Competitievervalsing! KNJB!quote:Op zondag 30 november 2014 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax heeft wel geluk dat ze om half 7 niet opnieuw op 4 punten achterstand komen.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeer zeker. Maar we hebben 2 punten verloren.
Maar wel vastgelopen op de riffen bij Mauritiusquote:Op zondag 30 november 2014 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer maar helaas. Tweede helft heeft Ajax het weggegeven maar verder nog geen man overboord.
Tigthorssonquote:
Was dat die gast die zo graag naar Syrie wilde?quote:
Typisch Ajax weer.... Lopen janken als het mis gaat.quote:Op zondag 30 november 2014 14:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ouderwets Ajax:
Uitwedstrijd bij ADO, 12:30 op zondag na midweekse Europese wedstrijd, zwak spel, kansen missen
Na het onterechte gelijkspel van vorige week, hoop ik dat Groningen er met 5-0 afgaat.quote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de hoofdact:
Twente - Groningen
[ afbeelding ]
3-1quote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de hoofdact:
Twente - Groningen
[ afbeelding ]
Voor het werken wel ja maar zulke kansen moet je wel afmaken als Ajax zijndequote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef Muto het volgende:
Snap ook niet dat Ajax zo laf speelde. Tijd winnen steeds. ADO verdiende wel een punt.
Ik geef toe dat Groningen vorige week had moeten winnen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Na het onterechte gelijkspel van vorige week, hoop ik dat Groningen er met 5-0 afgaat.
Misschien hadden ze de wedstrijd moeten uitstellenquote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Typisch Ajax weer.... Lopen janken als het mis gaat.
Het boeit totaal niet of je om 12:30 speelt, totaal onbelangrijk. Als dat van invloedt is die 2 uurtjes dan doe je echt iets goed fout.
Ajax speelt sowieso niet zo best, verdienden gewoon geen overwinning. Waardeloos spel. Heeft te maken met waardeloos elftal, niet met 12:30 spelen.
Hoe is het met Gesink ?quote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het boeit totaal niet of je om 12:30 speelt, totaal onbelangrijk. Als dat van invloedt is die 2 uurtjes dan doe je echt iets goed fout.
Ajax speelt sowieso niet zo best, verdienden gewoon geen overwinning. Waardeloos spel. Heeft te maken met waardeloos elftal, niet met 12:30 spelen.
Ajax kan gewoon niet heel veel beter. Dat wordt dit seizoen toch wel duidelijk. Slechtste selectie waar De Boer mee heeft gewerkt sinds zijn aanstelling denk ik.quote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef Muto het volgende:
Snap ook niet dat Ajax zo laf speelde. Tijd winnen steeds. ADO verdiende wel een punt.
Nu niet omdat ze dinsdag al speelden. Maar Feyenoord had bijvoorbeeld cambuur uit om 12:30 nadat ze donderdagavond Rijeka uit hadden gehad. Snap niet dat Europese ploegen na een een Europees weekend al om 12:30 worden gezet met bovendien een uitwedstrijd.quote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mocht je willen, lijkt me niet maar om kampioen te worden moet het wel beterquote:Op zondag 30 november 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft hier het kampioenschap laten liggen.
Daarom. Iedereen jankt maar maar ondertussen pakt Ajax genoeg punten.quote:Op zondag 30 november 2014 14:27 schreef Pedroso het volgende:
30 Punten na 14 wedstrijden, ruimschoots het grootste aantal punten onder Frank de Boer. Kampioen eind Maart dus.
Dat zeg ik ook iedere keer. Het is echt heel pover. Die jongen gasten zijn ook niet bijzonder.quote:Op zondag 30 november 2014 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax kan gewoon niet heel veel beter. Dat wordt dit seizoen toch wel duidelijk. Slechtste selectie waar De Boer mee heeft gewerkt sinds zijn aanstelling denk ik.
Niet als een concurrent meer punten pakt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daarom. Iedereen jankt maar maar ondertussen pakt Ajax genoeg punten.
5-1 of zoietsquote:Op zondag 30 november 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de hoofdact:
Twente - Groningen
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel, het is dat anderen het ook (nog) doenquote:Op zondag 30 november 2014 14:28 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daarom. Iedereen jankt maar maar ondertussen pakt Ajax genoeg punten.
Ze hebben de mazzel dat de rest er nou ook niet echt beter op wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook iedere keer. Het is echt heel pover. Die jongen gasten zijn ook niet bijzonder.
PSV en Feyenoord hebben wel een stapje gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de mazzel dat de rest er nou ook niet echt beter op wordt.
Maakt het wel spannend.quote:Op zondag 30 november 2014 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben de mazzel dat de rest er nou ook niet echt beter op wordt.
Dat zullen we eind van het seizoen wel zien. PSV heeft wel eerder ruimschoots voor gestaan in de winterstop.quote:Op zondag 30 november 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord hebben wel een stapje gemaakt.
Die zijn echt niet beterquote:Op zondag 30 november 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen voorin is Feyenoord niet zo goed. PSV heeft een matige keeper en centraal achterin is het niet veel soeps.quote:
PSV stort in en Feyenoord laat het zoals gewoonlijk vast wel weer liggen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 1-0.
Haha, je bent lekker objectief bezig!quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen domineert, Twente zal dus wel scoren
In mijn hart weet ik dat Groningen gaat winnen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen domineert, Twente zal dus wel scoren
nou, enormquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 14:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haha, je bent lekker objectief bezig!
Uh, okéquote:
Die is natuurlijk van Johannes, hij vindt Duitse auto's wel leuk.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de parkeerplaats staat een Audi.
FC EMMENquote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
ER IS MAAR 1 CLUB UIT HET NOORDEN. 1!
quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
WKEquote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Wir sind die besten!quote:Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |