SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ADO dwingt ze dat op.quote:Op zondag 30 november 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
onbegrijpelijk dat Ajax meegaat in dit knotsvoetbal
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.quote:
12/10quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik even wat hout koop bij de bouwmarkt
Hiermee zouden ze Ajax een plezier doen. KNJB.quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.
En penalty. 2 zelfs.quote:Op zondag 30 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Direct rood, 5 wedstrijden geschorst.
Was dat niet het afscheid van Chivu? Legendarisch moment, stond 'ie daar te klappen in een lege ArenA.quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk nog even terug naar deze wedstrijd
Ajax - ADO Den Haag 2-2 (2-0).
20. Maduro 1-0, 28. Sneijder 2-0, 90. Elia 2-1, 90. Saeijs 2-2.
Ja, met rood voor Heitinga.quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was dat niet het afscheid van Chivu?
Neenquote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er eigenlijk uit supporters bij?
quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk nog even terug aan deze wedstrijd
Ajax - ADO Den Haag 2-2 (2-0).
20. Maduro 1-0, 28. Sneijder 2-0, 90. Elia 2-1, 90. Saeijs 2-2.
Datquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was dat niet het afscheid van Chivu? Legendarisch moment, stond 'ie daar te klappen in een lege ArenA.
iddquote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Het basisprincipe van scoren is toch dat je de bal niet recht op de keeper schiet/kopt?
Of zie ik dat verkeerd? Ik heb het idee dat ze bij Ado geleerd wordt om recht op de keeper af te koppen/schieten en dat ze dan verwachten dat de keeper de bal vangt en zelf in het doel gooit....
Bedankt voor deze verhelderende analyse.quote:Op zondag 30 november 2014 14:05 schreef bianconeri het volgende:
Het basisprincipe van scoren is toch dat je de bal niet recht op de keeper schiet/kopt?
Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb het idee dat ze bij Ado geleerd wordt om recht op de keeper af te koppen/schieten en dat ze dan verwachten dat de keeper de bal vangt en zelf in het doel gooit....
Als je als prof speler de bal van minder dan 10 mtr nog niet eens in een hoek kan plaatsen maar recht op keeper af gaat schieten.... Dan doe je toch iets fout als prof.
Hoogtepunt van de wedstrijdquote:Op zondag 30 november 2014 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verhelderende analyse.
Ja, botert niet echt lekker tussen de fans.quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Of gewoon dezelfde reden als bij de Klassieker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |