Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.quote:Op zondag 30 november 2014 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Donkere kindjes vinden zichzelf vaak ook dommer. Werkt allemaal op psychologisch niveau.
Zijn interessante onderzoeken en documentaires over. Leuk leesvoer.
http://libjournal.uncg.edu/index.php/ijcp/article/view/249/116
Waarom zijn donkere scholen afvoerputjes?quote:Op zondag 30 november 2014 20:19 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.
Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maak je hen die jij blank acht constant verwijten?
Ik ben waarschijnlijk wat ouder dan jij bent.quote:Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er geen problemen zijn in die groep, ik zeg alleen dat dat geweld meer gepleegd wordt door autochtonen, wat gewoon de waarheid is.
Net zoals het de waarheid is dat erg veel moslims helemaal geen geweld naar homo's plegen.
Kortom, hoe lost de islam verbieden dan het homogeweld op?
Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.
Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja.
Alsof je dat niet stiekem al de hele tijd aan het doen bent.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen.
Hulde.quote:Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren alleen maar een toename gezien van de aanwezigheid in de discussies , in binnenlandse en buitenlandse pers , het nieuws en media van wederom religie en geloof.
Ik heb de laatste jaren ook weer een toename gezien van geweld tegen en debiele uitspraken wat homo's betreft.
Veel komt en komen op het conto van het fijne geloof islam en schaapjes uit die fijne kudde.
Ik bespeur bij mezelf maar ook bij heel veel van mijn vrienden en kennissen een toenemende moeheid en weigering om steeds maar weer begrip te moeten opbrengen voor mensen van buiten de grenzen die hun antieke manier van denken en handelen mee naar dit land brengen.
En nee , dat zijn zeker in mijn geval GEEN mensen die hun heil in de PVV zoeken / zochten.
Er zijn grenzen aan het almaar weer moeten begrijpen , bespreken van datgene wat hier vreemd is en helaas ook was.
Vind je me niet meer lief nu ik niet meer blank ben.quote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof je dat niet stiekem al de hele tijd aan het doen bent.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?quote:Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Waarom wil je de vraag niet beantwoorden? Jij vindt dit soort onderzoeken wel prima, ofzo?
Ik dacht inderdaad dat je de typische homo die zich met een andere groep al dan niet gediscriminerenden vereenzelvigt, was. Helaas bleek je een ander wandelend cliché. Jochie toch.quote:Op zondag 30 november 2014 20:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Vind je me niet meer lief nu ik niet meer blank ben.
Schattig hoor. Net had je me nog helemaal door.
Daar zijn tal van redenen voor, maar inderdaad, de voornaamste reden is de populatie van de scholen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom zijn donkere scholen afvoerputjes?
Komt het door de kinderen zelf?
Ik heb geen idee hoe oud jij bent, maar ik loop hard richting de 40.quote:Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk wat ouder dan jij bent.
Ik ben het er echt mee eens dat we deze vrijheden e.d. hoog moeten houden, niet moeten toestaan dat we weer in z'n achteruit gaan. Maar naar mijn mening zal een religie verbieden daar niets in oplossen, het alleen maar erger maken.quote:Ben opgegroeid met de prachtige ontkerkelijking en de teloorgang van de macht van de kerk en religie.
De enorme verlichting van dit land , emancipatie , vrijheid en de gelijkheid van mensen.
Ik heb de laatste jaren alleen maar een toename gezien van de aanwezigheid in de discussies , in binnenlandse en buitenlandse pers , het nieuws en media van wederom religie en geloof.
Ik heb de laatste jaren ook weer een toename gezien van geweld tegen en debiele uitspraken wat homo's betreft.
Veel komt en komen op het conto van het fijne geloof islam en schaapjes uit die fijne kudde.
Ik bespeur bij mezelf maar ook bij heel veel van mijn vrienden en kennissen een toenemende moeheid en weigering om steeds maar weer begrip te moeten opbrengen voor mensen van buiten de grenzen die hun antieke manier van denken en handelen mee naar dit land brengen.
En nee , dat zijn zeker in mijn geval GEEN mensen die hun heil in de PVV zoeken / zochten.
Er zijn grenzen aan het almaar weer moeten begrijpen , bespreken van datgene wat hier vreemd is en helaas ook was.
Het gaat niet om 'op afkomst afrekenen' (wat een rare manier van denken), het gaat om iets doen met het gegeven dat de ene groep het veel slechter doet dan de andere groep. En dat kan pas als je de juiste analyse maakt, de kop in het zand methode heeft de wereld nog nooit vooruit geholpen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?
Maar over dat onderzoek, ik ben tegen geweld tegen homo's. Dan maakt het me echt geen ene bal uit van wie het geweld komt. Ik heb niet zo dat altijd op afkomst willen afrekenen.
Je vastbijten in 1 enkele factor die dan ook nog eens erg twijfelachtig is als factor ook niet.quote:Op zondag 30 november 2014 20:42 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'op afkomst afrekenen' (wat een rare manier van denken), het gaat om iets doen met het gegeven dat de ene groep het veel slechter doet dan de andere groep. En dat kan pas als je de juiste analyse maakt, de kop in het zand methode heeft de wereld nog nooit vooruit geholpen.
Twijfelachtig? En antisemitisme is vast ook met name onder autochtonen een probleem.quote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vastbijten in 1 enkele factor die dan ook nog eens erg twijfelachtig is als factor ook niet.
Ja twijfelachtig, hangt een beetje af van het betreffende onderwerp hoe twijfelachtig. Jouw overvallen linken aan de islam, meer dan twijfelachtig. Homofobie linken aan de islam, minder twijfelachtig, maar zeer zeker niet de enige factor of iemand over gaat tot geweld.quote:Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Twijfelachtig? En antisemitisme is vast ook met name onder autochtonen een probleem.
Je hebt het overigens weer compleet aan het verkeerde einde.quote:Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat je de typische homo die zich met een andere groep al dan niet gediscriminerenden vereenzelvigt, was. Helaas bleek je een ander wandelend cliché. Jochie toch.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 30 november 2014 20:38 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Daar zijn tal van redenen voor, maar inderdaad, de voornaamste reden is de populatie van de scholen.
Ik linkte overvallen niet direct aan islam maar weersprak jouw bewering dat bestaande straffen "meer dan prima" zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 20:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja twijfelachtig, hangt een beetje af van het betreffende onderwerp hoe twijfelachtig. Jouw overvallen linken aan de islam, meer dan twijfelachtig. Homofobie linken aan de islam, minder twijfelachtig, maar zeer zeker niet de enige factor of iemand over gaat tot geweld.
Cry me a river.quote:Op zondag 30 november 2014 21:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je hebt het overigens weer compleet aan het verkeerde einde.
Maar sorry dat ik je wereldbeeld zoveel geweld aan doe. Ga maar gauw terug naar je illusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |