abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147159582
quote:
8s.gif Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik ben licht getint.
Dat valt te merken ja.
  zondag 30 november 2014 @ 20:18:35 #202
236046 NotYou
tigerblood
pi_147159586
quote:
8s.gif Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik ben licht getint.
Dus eigenlijk maak je hen die jij blank acht constant verwijten? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147159621
quote:
7s.gif Op zondag 30 november 2014 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Donkere kindjes vinden zichzelf vaak ook dommer. Werkt allemaal op psychologisch niveau.

Zijn interessante onderzoeken en documentaires over. Leuk leesvoer.

http://libjournal.uncg.edu/index.php/ijcp/article/view/249/116
Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.
pi_147159663
quote:
7s.gif Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat valt te merken ja.
Klopt ja.

Mijn soort is achterlijk, licht ontvlambaar en we hebben een laag IQ.
pi_147159687
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:19 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.
Waarom zijn donkere scholen afvoerputjes?
Komt het door de kinderen zelf?
pi_147159720
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dus eigenlijk maak je hen die jij blank acht constant verwijten? :')
Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.
pi_147159762
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat er geen problemen zijn in die groep, ik zeg alleen dat dat geweld meer gepleegd wordt door autochtonen, wat gewoon de waarheid is.
Net zoals het de waarheid is dat erg veel moslims helemaal geen geweld naar homo's plegen.

Kortom, hoe lost de islam verbieden dan het homogeweld op?
Ik ben waarschijnlijk wat ouder dan jij bent.

Ben opgegroeid met de prachtige ontkerkelijking en de teloorgang van de macht van de kerk en religie.

De enorme verlichting van dit land , emancipatie , vrijheid en de gelijkheid van mensen.

Ik heb de laatste jaren alleen maar een toename gezien van de aanwezigheid in de discussies , in binnenlandse en buitenlandse pers , het nieuws en media van wederom religie en geloof.

Ik heb de laatste jaren ook weer een toename gezien van geweld tegen en debiele uitspraken wat homo's betreft.

Veel komt en komen op het conto van het fijne geloof islam en schaapjes uit die fijne kudde.

Ik bespeur bij mezelf maar ook bij heel veel van mijn vrienden en kennissen een toenemende moeheid en weigering om steeds maar weer begrip te moeten opbrengen voor mensen van buiten de grenzen die hun antieke manier van denken en handelen mee naar dit land brengen.

En nee , dat zijn zeker in mijn geval GEEN mensen die hun heil in de PVV zoeken / zochten.

Er zijn grenzen aan het almaar weer moeten begrijpen , bespreken van datgene wat hier vreemd is en helaas ook was.
  zondag 30 november 2014 @ 20:27:27 #208
236046 NotYou
tigerblood
pi_147159885
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.
Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147159971
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja. :')
Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen. ;)
  zondag 30 november 2014 @ 20:30:28 #210
236046 NotYou
tigerblood
pi_147159994
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen. ;)
Alsof je dat niet stiekem al de hele tijd aan het doen bent. :')
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 november 2014 @ 20:31:51 #211
322645 Voorschrift
See if I care
pi_147160040
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik heb de laatste jaren alleen maar een toename gezien van de aanwezigheid in de discussies , in binnenlandse en buitenlandse pers , het nieuws en media van wederom religie en geloof.

Ik heb de laatste jaren ook weer een toename gezien van geweld tegen en debiele uitspraken wat homo's betreft.

Veel komt en komen op het conto van het fijne geloof islam en schaapjes uit die fijne kudde.

Ik bespeur bij mezelf maar ook bij heel veel van mijn vrienden en kennissen een toenemende moeheid en weigering om steeds maar weer begrip te moeten opbrengen voor mensen van buiten de grenzen die hun antieke manier van denken en handelen mee naar dit land brengen.

En nee , dat zijn zeker in mijn geval GEEN mensen die hun heil in de PVV zoeken / zochten.

Er zijn grenzen aan het almaar weer moeten begrijpen , bespreken van datgene wat hier vreemd is en helaas ook was.
Hulde.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_147160072
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Alsof je dat niet stiekem al de hele tijd aan het doen bent. :')
Vind je me niet meer lief nu ik niet meer blank ben.

Schattig hoor. Net had je me nog helemaal door.
pi_147160080
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Waarom wil je de vraag niet beantwoorden? Jij vindt dit soort onderzoeken wel prima, ofzo?
Waarom beantwoord je mijn vragen niet?

Maar over dat onderzoek, ik ben tegen geweld tegen homo's. Dan maakt het me echt geen ene bal uit van wie het geweld komt. Ik heb niet zo dat altijd op afkomst willen afrekenen.
  zondag 30 november 2014 @ 20:36:12 #214
236046 NotYou
tigerblood
pi_147160174
quote:
17s.gif Op zondag 30 november 2014 20:32 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Vind je me niet meer lief nu ik niet meer blank ben.

Schattig hoor. Net had je me nog helemaal door.
Ik dacht inderdaad dat je de typische homo die zich met een andere groep al dan niet gediscriminerenden vereenzelvigt, was. Helaas bleek je een ander wandelend cliché. Jochie toch. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147160277
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Waarom zijn donkere scholen afvoerputjes?
Komt het door de kinderen zelf?
Daar zijn tal van redenen voor, maar inderdaad, de voornaamste reden is de populatie van de scholen.
pi_147160378
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:23 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik ben waarschijnlijk wat ouder dan jij bent.
Ik heb geen idee hoe oud jij bent, maar ik loop hard richting de 40.

quote:
Ben opgegroeid met de prachtige ontkerkelijking en de teloorgang van de macht van de kerk en religie.

De enorme verlichting van dit land , emancipatie , vrijheid en de gelijkheid van mensen.

Ik ben het er echt mee eens dat we deze vrijheden e.d. hoog moeten houden, niet moeten toestaan dat we weer in z'n achteruit gaan. Maar naar mijn mening zal een religie verbieden daar niets in oplossen, het alleen maar erger maken.
Ik ben er een voorstander van religie gewoon niet als reden te pikken voor dit soort zaken, het is gewoon illegaal om homo's geweld aan te doen en daarmee is het klaar. Doe je het dan toch dan dien je een fiks e straf te krijgen. Dat is voor mij niet anders bij een moslim dan bij een achtelijke boer.

Zelfde met die overvallen die genoemd werden, je kan kijken naar het strafsysteem, moet daar wat aangepast worden zodat het beter werkt? Maar een religie verbieden omdat er mensen zijn die zeggen die religie te hebben die overvallen plegen vind ik enorme overkill.

Bij beide probleemgebieden raak je daar vooral die wel goedwillende mensen mee, sterker nog, vergroot je de kans enorm dat die heel wat problemen gaan opleveren. De klootzakjes waarom het gaat zullen nogsteeds klootzakjes zijn en klootzakdingen doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_147160463
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 20:33 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vragen niet?

Maar over dat onderzoek, ik ben tegen geweld tegen homo's. Dan maakt het me echt geen ene bal uit van wie het geweld komt. Ik heb niet zo dat altijd op afkomst willen afrekenen.
Het gaat niet om 'op afkomst afrekenen' (wat een rare manier van denken), het gaat om iets doen met het gegeven dat de ene groep het veel slechter doet dan de andere groep. En dat kan pas als je de juiste analyse maakt, de kop in het zand methode heeft de wereld nog nooit vooruit geholpen.
pi_147160498
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:42 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Het gaat niet om 'op afkomst afrekenen' (wat een rare manier van denken), het gaat om iets doen met het gegeven dat de ene groep het veel slechter doet dan de andere groep. En dat kan pas als je de juiste analyse maakt, de kop in het zand methode heeft de wereld nog nooit vooruit geholpen.
Je vastbijten in 1 enkele factor die dan ook nog eens erg twijfelachtig is als factor ook niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 november 2014 @ 20:50:07 #219
236046 NotYou
tigerblood
pi_147160797
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Je vastbijten in 1 enkele factor die dan ook nog eens erg twijfelachtig is als factor ook niet.
Twijfelachtig? En antisemitisme is vast ook met name onder autochtonen een probleem. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147160857
quote:
10s.gif Op zondag 30 november 2014 20:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Twijfelachtig? En antisemitisme is vast ook met name onder autochtonen een probleem. :')
Ja twijfelachtig, hangt een beetje af van het betreffende onderwerp hoe twijfelachtig. Jouw overvallen linken aan de islam, meer dan twijfelachtig. Homofobie linken aan de islam, minder twijfelachtig, maar zeer zeker niet de enige factor of iemand over gaat tot geweld.
pi_147161462
quote:
13s.gif Op zondag 30 november 2014 20:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad dat je de typische homo die zich met een andere groep al dan niet gediscriminerenden vereenzelvigt, was. Helaas bleek je een ander wandelend cliché. Jochie toch. :')
Je hebt het overigens weer compleet aan het verkeerde einde.

Maar sorry dat ik je wereldbeeld zoveel geweld aan doe. Ga maar gauw terug naar je illusie. :*
pi_147161508
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:38 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Daar zijn tal van redenen voor, maar inderdaad, de voornaamste reden is de populatie van de scholen.
Kijk eens aan.
  zondag 30 november 2014 @ 21:09:13 #223
236046 NotYou
tigerblood
pi_147161711
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja twijfelachtig, hangt een beetje af van het betreffende onderwerp hoe twijfelachtig. Jouw overvallen linken aan de islam, meer dan twijfelachtig. Homofobie linken aan de islam, minder twijfelachtig, maar zeer zeker niet de enige factor of iemand over gaat tot geweld.
Ik linkte overvallen niet direct aan islam maar weersprak jouw bewering dat bestaande straffen "meer dan prima" zijn. :')
Je suis Charlie Sheen
  zondag 30 november 2014 @ 21:10:01 #224
322645 Voorschrift
See if I care
pi_147161760
En Hollanders eten over het algemeen meer haring dan moslims, en nu?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 30 november 2014 @ 21:10:42 #225
236046 NotYou
tigerblood
pi_147161808
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:04 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Je hebt het overigens weer compleet aan het verkeerde einde.

Maar sorry dat ik je wereldbeeld zoveel geweld aan doe. Ga maar gauw terug naar je illusie. :*
Cry me a river. ;(
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')