Waarom wil je de vraag niet beantwoorden? Jij vindt dit soort onderzoeken wel prima, ofzo?quote:Op zondag 30 november 2014 19:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom? Ik keek naar de onzin die een bepaalde user uitkraamde en wou wel eens weten uit welke duim hij dat zuigt.
Maar jij mag het ook wel beantwoorden hoor waar komt het idee van een islamofascistische Heilstaat in oprichting in Nederland vandaan?
Het is gewoon hoe de samenleving in elkaar steekt, niet jouw schuld.quote:Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een goede school is er één die als excellent beoordeeld is tegenwoordig. Wat de samenstelling van leerlingen is en welk tintje hun huid heeft zal mij verder een worst zijn.
Misschien moet je eens proberen wat minder te projecteren/denken voor anderen.
Doe eens niet zo eng man. Je hebt de waarheid niet in pacht en kunt niet kijken in de hoofden van anderen. Grappig genoeg ben je zelf dan weer vrij doorzichtig.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is gewoon hoe de samenleving in elkaar steekt, niet jouw schuld.
Grappig, jij kan wel in mijn hoofd kijken dus?quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng man. Je hebt de waarheid niet in pacht en kunt niet kijken in de hoofden van anderen. Grappig genoeg ben je zelf dan weer vrij doorzichtig.
Nee dat is jouw verknipte wereldbeeld.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is gewoon hoe de samenleving in elkaar steekt, niet jouw schuld.
Ah iemand zegt de waarheid.quote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat is jouw verknipte wereldbeeld.
Ook niet jouw schuld, of eigenlijk wel een beetje. Maar geloof wat je wilt geloven.
Ik kan je aan hand van je posts/uitlatingen redelijk inschatten.quote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Grappig, jij kan wel in mijn hoofd kijken dus?
Dat hebben meer mensen gesteld.quote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik kan je aan hand van je posts/uitlatingen redelijk inschatten.
Ik wil je nog net geen wandelend cliché noemen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gesteld.
Bleek uiteindelijk toch anders
Overal racisme in zien is niet de waarheid.quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah iemand zegt de waarheid.
Make it go away!!!
Wat lief.quote:Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wil je nog net geen wandelend cliché noemen.
Ik kan me niet voorstellen dat er geheel geen goede zwarte scholen zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is toch niet verknipt, er valt niemand wat te verwijten.
Net of jullie je kind op zwarte school zouden zetten.
Onbewust racisme is aanweziger dan veel mensen denken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Overal racisme in zien is niet de waarheid.
Dat is net zo veel waarheid als zeggen dat racisme niet bestaat.
Je kinderen niet op een zwarte school doen is geen (onbewust) racisme, maar het gebruiken van gezond verstand.quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Onbewust racisme is aanweziger dan veel mensen denken.
Donkere kindjes kiezen ook liever een blanke babypop. Heeft gewoon met (eveneens niet bewust opgezette) beelden en media te maken. We zien constant een soort ideale wereld op TV/internet/reclames waar een bepaald type mens staat voor orde, stabiliteit, rust, beschaving en liefde.
En ander type staat voor onrust, rellen, barbaarsheid, achterlijkheid etc.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zondag 30 november 2014 20:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Je kinderen niet op een zwarte school doen is geen (onbewust) racisme, maar het gebruiken van gezond verstand.
Volgens mij ben jij zelf gewoon een ontzettende racist. Heb je ook maar bekenden die niet blank zijn?quote:Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Onbewust racisme is aanweziger dan veel mensen denken.
Donkere kindjes kiezen ook liever een blanke babypop. Heeft gewoon met (eveneens niet bewust opgezette) beelden en media te maken. We zien constant een soort ideale wereld op TV/internet/reclames waar een bepaald type mens staat voor orde, stabiliteit, rust, beschaving en liefde.
En ander type staat voor onrust, rellen, barbaarsheid, achterlijkheid etc.
Ik ben licht getint.quote:Op zondag 30 november 2014 20:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf gewoon een ontzettende racist. Heb je ook maar bekenden die niet blank zijn?
Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.quote:Op zondag 30 november 2014 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Donkere kindjes vinden zichzelf vaak ook dommer. Werkt allemaal op psychologisch niveau.
Zijn interessante onderzoeken en documentaires over. Leuk leesvoer.
http://libjournal.uncg.edu/index.php/ijcp/article/view/249/116
Waarom zijn donkere scholen afvoerputjes?quote:Op zondag 30 november 2014 20:19 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. 'Donkere' scholen zijn de afvoerputjes van het onderwijssysteem. Dat is geen racisme of een vooroordeel, dat is een feit. Het beste voor je kinderen willen is niet racistisch.
Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maak je hen die jij blank acht constant verwijten?
Ik ben waarschijnlijk wat ouder dan jij bent.quote:Op zondag 30 november 2014 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er geen problemen zijn in die groep, ik zeg alleen dat dat geweld meer gepleegd wordt door autochtonen, wat gewoon de waarheid is.
Net zoals het de waarheid is dat erg veel moslims helemaal geen geweld naar homo's plegen.
Kortom, hoe lost de islam verbieden dan het homogeweld op?
Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Dat zou debiel zijn. Ik beschrijf een bepaald psychologisch fenomeen.
Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat jou persoonlijk zou benadelen, ja.
Alsof je dat niet stiekem al de hele tijd aan het doen bent.quote:Op zondag 30 november 2014 20:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is inderdaad regelmatig gebeurd, maar geen zin om er hier over te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |