een van de populairste zangeressen op het momentquote:Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
Is wel een lekker mokkel, maar niet bijzonder of zo. Verder wat doet ze eigenlijk? En waarom geeft iemand een neuk?
je zult het niet snappen totdat je de aflevering gezien hebtquote:Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hihihahahoho wat volwassen ook allemaal, poe poe. So... kom niet meer bij.
Ze had toch zo'n hitje met Iggy Azelia? Die heeft tenminste nog eens een fatsoenlijke reet.quote:Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de populairste zangeressen op het moment
Ik kijk geen kindershows die over taco's eten gaan ipv seks en drugsquote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zult het niet snappen totdat je de aflevering gezien hebt
quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze had toch zo'n hitje met Iggy Azelia? Die heeft tenminste nog eens een fatsoenlijke reet.
quote:Grande's musical career began with the soundtrack Music from Victorious (2011). She signed a recording contract with Republic Records, which released her debut studio album, Yours Truly (2013), which debuted at number one on the U.S. Billboard 200. The album's lead single, "The Way", became a top ten hit on the Billboard Hot 100 with critics comparing her wide vocal range to Mariah Carey.
Grande's second studio album, My Everything (2014), also reached number one in the United States, and contained the hit singles "Problem" and "Break Free". Some of her achievements include New Artist of the Year at the 2013 American Music Awards, Favorite Breakout Artist at the 40th People's Choice Awards, and Breakthrough Artist of the Year by the Music Business Association. With songs "Break Free", "Problem", and "Bang Bang", she has spent 26 straight weeks in the top ten of the Billboard Hot 100.[5]
Wie ikke? Of die mafkees die het hilarisch vindt als ze praten over taco's ipv seks en durgs?quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wie is die white knight hierboven dan?
You changed my mindquote:Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in victorious zaten ook veule garpen voor volwassenen. er was bv een hele aflevering waar ze de breakfast club nadeden, en het eten van taco's ipv wiet en seks gebruikten.
http://www.smosh.com/smos(...)-got-away-victorious
victorious
Ik bedoel die Fylax. Die lijkt wel p Juicyhil destijds met die andere disneyhoer.quote:Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ikke? Of die mafkees die het hilarisch vindt als ze praten over taco's ipv seks en durgs?
waar zei ik dat ik dat hilarisch vindt?quote:Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ikke? Of die mafkees die het hilarisch vindt als ze praten over taco's ipv seks en durgs?
Die gast is sowieso kanslozer dan een roedel wolven zonder tanden.quote:Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel die Fylax. Die lijkt wel p Juicyhil destijds met die andere disneyhoer.
Ah, ze heeft drie hitsingels en een album wat het goed doet. Spannend. Nu nog een goede reet en wat betere tieten en misschien is het wel een blijvertje deze keer.quote:
leuk om te weten dat het belangrijkste in een zangeres voor jou tetten en een kont isquote:Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, ze heeft drie hitsingels en een album wat het goed doet. Spannend. Nu nog een goede reet en wat betere tieten en misschien is het wel een blijvertje deze keer.
En goede muziek natuurlijk, maar dat heb ik nog niet gehoord van haar.quote:Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leuk om te weten dat het belangrijkste in een zangeres voor jou tetten en een kont is
ik zie dat je de definitie van een mening nog niet op school hebt geleerd. dat jij iets kut vindt betekent niet dat het feitelijk kut is.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En goede muziek natuurlijk, maar dat heb ik nog niet gehoord van haar.
Had ze ook niet zo'n kansloze videoclip in een ruimteschip ofzo? Dat is toch allemaal van die simpele bubblepop tienershit? Geen enkele zelf respecterende man die zo iets leuk vindt joh. Dat is vaginamuziek, puberende vaginamuziek.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een van de populairste zangeressen op het moment
Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je de definitie van een mening nog niet op school hebt geleerd. dat jij iets kut vindt betekent niet dat het feitelijk kut is.
Beetje kort door de bocht. Het is inderdaad geen muziek voor mannen, maar het is kortzichtig om te beweren dat het kut is. Technisch gezien is het een goed geproduceerd nummer, anders deed het het niet zo goed.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is toch allemaal van die simpele bubblepop tienershit? Geen enkele zelf respecterende man die zo iets leuk vindt joh. Dat is vaginamuziek, puberende vaginamuziek.
ik ben meerderjarigquote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef Sosa het volgende:
[..]![]()
![]()
bij pubers ja, dat zegt nogal wat
dit is toch geen muziek man. of je bent zelf 15
dat een 10 jarig meisje in bumfuck, tennessee ook luistert naar iets waar ik naar luister heb ik toch geen zak mee te maken? beetje raar om sommige dingen geen kans te geven alleen maar omdat jij niet in het grote deel van de fanbase past.quote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.
Ik noem het nergens kut. Simpele tienermeisjes kopen het blijkbaar, en ik vind er geen reet aan. Dat is anders dan dat het kut is.quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Het is inderdaad geen muziek voor mannen, maar het is kortzichtig om te beweren dat het kut is. Technisch gezien is het een goed geproduceerd nummer, anders deed het het niet zo goed.
Pics van je ribbenquote:Op maandag 1 december 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet zo he
Is niet alsof ze uitsteken of zoMaar zeker als ik beweeg dan zijn ze wel wat zichtbaar ja en ik ben toch echt niet super mager. Bij Ariana vind ik het ook reuze meevallen, ligt heel erg aan hoe ze staat.
Moet je lekker zelf weten. Maar ga niet pretenderen dat het geweldig is, want dat is het niet.quote:Op maandag 1 december 2014 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben meerderjarig
[..]
dat een 10 jarig meisje in bumfuck, tennessee ook luistert naar iets waar ik naar luister heb ik toch geen zak mee te maken? beetje raar om sommige dingen geen kans te geven alleen maar omdat jij niet in het grote deel van de fanbase past.
Simpele bubblepop? De manier waarop jij je uitlaat over de muziek straalt een bepaalde minachtig uit wat erop duidt dat jij het weldegelijk als minderwaardige muziek bstempelt.quote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ik noem het nergens kut. Simpele tienermeisjes kopen het blijkbaar, en ik vind er geen reet aan. Dat is anders dan dat het kut is.
en ga jij niet pretenderen dat het feitelijk kut isquote:Op maandag 1 december 2014 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf weten. Maar ga niet pretenderen dat het geweldig is, want dat is het niet.
Als je een leger aan producers nodig hebt en maar 4 van 15 nummers op je eigen album hebt geschreven, ja dan aanschouw ik dat weldegelijk als inferieur. En nee, de meeste tienermeisjes hebben geen smaak nee.quote:Op maandag 1 december 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Simpele bubblepop? De manier waarop jij je uitlaat over de muziek straalt een bepaalde minachtig uit wat erop duidt dat jij het weldegelijk als minderwaardige muziek bstempelt.
Want tienermeisjes hebben geen smaak voor muziek?
Als jij niet gaat pretenderen dat Ariana Grande als 'artiest' niets meer dan een mooi koppie is met een fijne stem en geweldig marketing team.quote:Op maandag 1 december 2014 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ga jij niet pretenderen dat het feitelijk kut is
Met het nummer is niks mis dus? Een leger producer moet garant staan voor de kwaliteit en het nummer is objectief gezien een sterk nummer.quote:Op maandag 1 december 2014 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een leger aan producers nodig hebt en maar 4 van 15 nummers op je eigen album hebt geschreven, ja dan aanschouw ik dat weldegelijk als inferieur. En nee, de meeste tienermeisjes hebben geen smaak nee.
Azalea.quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze had toch zo'n hitje met Iggy Azelia? Die heeft tenminste nog eens een fatsoenlijke reet.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel die Fylax. Die lijkt wel p Juicyhil destijds met die andere disneyhoer.
Rot op.quote:Op maandag 1 december 2014 14:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
terechte klacht
sletten
die ribben joh
Over welk nummer heb je het eigenlijk?quote:Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met het nummer is niks mis dus? Een leger producer moet garant staan voor de kwaliteit en het nummer is objectief gezien een sterk nummer.
Dat Arianne Grande zelf als artiest tegenvalt, vanwege de redenen die je aandraagt is terecht. Als artiest ben je dan ook niets meer dan een over-gemarket Nickelodeon kutje.
Maar dat nummer zelf is niet slecht.
Dat ruimteschipnummer. Jouw voorbeeldquote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over welk nummer heb je het eigenlijk?
doe normaal zegquote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
meest onterechte klacht in de historie van fok!
ts is gwn een jaloers wicht. ariana grande is beeldschoon en een van de beste zangeressen op het moment. ook een van de populairste. in victorious heeft ze laten zien dat ze goed kan acteren, daarna heeft ze laten zien dat ze goed kan zingen, er valt over haar gwn geen klacht te maken.
voordat meer mensen desen kuttopiek zien vraag ik zsm een slotje aan. nog beter, verwijdering van heel desen meuk.
oh ja jij was de ts. sorry, ik herkende je bijna niet want je post amper in je eigen topiek waarin mensen jou erop hebben gewezen dat je fout zitquote:
Ik lees selectief. Alleen de posts die mijn topic ondersteunen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja jij was de ts. sorry, ik herkende je bijna niet want je post amper in je eigen topiek waarin mensen jou erop hebben gewezen dat je fout zit
quote:Op maandag 1 december 2014 16:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik lees selectief. Alleen de posts die mijn topic ondersteunen.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:22 schreef eend112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stuurde ze me gisteravond dus valt best mee
quote:
quote:
Typ anders nog ff een bericht achter je andere 3quote:
Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Inspireme het volgende:
Dus als een persoon je niet aanstaat dan ben je meteen jaloers?
ik vind nicki minaj niks, ben ik dan ook meteen jaloers?
tevens, niks mis met ariana haar lichaam.
olquote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef ikeahotdog het volgende:
rihanna heeft ook geen tieten gastis net als mijn zoldervloer; vlak en vol cum.
nee vind het plakkende een fijn gevoel als ik eroverheen loopquote:
als je geil bent kan je het likkenquote:Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
nee vind het plakkende een fijn gevoel als ik eroverheen loop
maaar thx voor de tip
gr gr
ikeahotdog
Overcompenseren kun je leren!quote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.
al gekomen?quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
pauske en fylax die beiden tegelijkertijd posten in een topiek over ariana grande, ik krijg er bijna een stijfje van
nee is beetje vies gr grquote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je geil bent kan je het likken
heb je een aparte kalender gekocht speciaal om de dagen af te kruisen tot het concert?quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Fylax het volgende:
Nog 179 dagen en dan zie ik Ariana Grande.
neh denk niet dat ik vandaag nog kan fappen, er is iets heel zieligs gebeurd in the walking dead vandaagquote:
Heb een app waar dat staat ja.quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb je een aparte kalender gekocht speciaal om de dagen af te kruisen tot het concert?
quote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat mensen haar ontzettend sexy vinden snap ik niet
homoquote:
Goed dat je weer terug bent mattiequote:
Heb je gemist deadprezquote:Op maandag 1 december 2014 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent mattie
Jou ook :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |