nee vind het plakkende een fijn gevoel als ik eroverheen loopquote:
als je geil bent kan je het likkenquote:Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
nee vind het plakkende een fijn gevoel als ik eroverheen loop
maaar thx voor de tip
gr gr
ikeahotdog
Overcompenseren kun je leren!quote:Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.
al gekomen?quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Der_Mann het volgende:
pauske en fylax die beiden tegelijkertijd posten in een topiek over ariana grande, ik krijg er bijna een stijfje van
nee is beetje vies gr grquote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je geil bent kan je het likken
heb je een aparte kalender gekocht speciaal om de dagen af te kruisen tot het concert?quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Fylax het volgende:
Nog 179 dagen en dan zie ik Ariana Grande.
neh denk niet dat ik vandaag nog kan fappen, er is iets heel zieligs gebeurd in the walking dead vandaagquote:
Heb een app waar dat staat ja.quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
heb je een aparte kalender gekocht speciaal om de dagen af te kruisen tot het concert?
quote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat mensen haar ontzettend sexy vinden snap ik niet
homoquote:
Goed dat je weer terug bent mattiequote:
Heb je gemist deadprezquote:Op maandag 1 december 2014 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent mattie
Jou ook :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |