abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147183789
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
Is wel een lekker mokkel, maar niet bijzonder of zo. Verder wat doet ze eigenlijk? En waarom geeft iemand een neuk? :?
een van de populairste zangeressen op het moment :{
pi_147183806
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hihihahahoho wat volwassen ook allemaal, poe poe. So... kom niet meer bij. :')
je zult het niet snappen totdat je de aflevering gezien hebt :{w
pi_147183821
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

Ze had toch zo'n hitje met Iggy Azelia? Die heeft tenminste nog eens een fatsoenlijke reet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_147183836
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

je zult het niet snappen totdat je de aflevering gezien hebt :{w
Ik kijk geen kindershows die over taco's eten gaan ipv seks en drugs :{w
pi_147183837
Wie is die white knight hierboven dan? :')
pi_147183846
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:51 schreef Catch22- het volgende:
Niks mis met een lekkere slet
pi_147183871
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze had toch zo'n hitje met Iggy Azelia? Die heeft tenminste nog eens een fatsoenlijke reet.
quote:
Grande's musical career began with the soundtrack Music from Victorious (2011). She signed a recording contract with Republic Records, which released her debut studio album, Yours Truly (2013), which debuted at number one on the U.S. Billboard 200. The album's lead single, "The Way", became a top ten hit on the Billboard Hot 100 with critics comparing her wide vocal range to Mariah Carey.

Grande's second studio album, My Everything (2014), also reached number one in the United States, and contained the hit singles "Problem" and "Break Free". Some of her achievements include New Artist of the Year at the 2013 American Music Awards, Favorite Breakout Artist at the 40th People's Choice Awards, and Breakthrough Artist of the Year by the Music Business Association. With songs "Break Free", "Problem", and "Bang Bang", she has spent 26 straight weeks in the top ten of the Billboard Hot 100.[5]
pi_147183897
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
Wie is die white knight hierboven dan? :')
Wie ikke? Of die mafkees die het hilarisch vindt als ze praten over taco's ipv seks en durgs?
  maandag 1 december 2014 @ 14:42:57 #159
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147183926
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

in victorious zaten ook veule garpen voor volwassenen. er was bv een hele aflevering waar ze de breakfast club nadeden, en het eten van taco's ipv wiet en seks gebruikten.

http://www.smosh.com/smos(...)-got-away-victorious

victorious _O_
You changed my mind _O_
Innuendo's zijn altijd tof :7
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147183932
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wie ikke? Of die mafkees die het hilarisch vindt als ze praten over taco's ipv seks en durgs?
Ik bedoel die Fylax. Die lijkt wel p Juicyhil destijds met die andere disneyhoer.
pi_147183949
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

waar zei ik dat ik dat hilarisch vindt?
pi_147183976
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik bedoel die Fylax. Die lijkt wel p Juicyhil destijds met die andere disneyhoer.
Die gast is sowieso kanslozer dan een roedel wolven zonder tanden.
pi_147184024
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

[..]

Ah, ze heeft drie hitsingels en een album wat het goed doet. Spannend. Nu nog een goede reet en wat betere tieten en misschien is het wel een blijvertje deze keer.
pi_147184045
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah, ze heeft drie hitsingels en een album wat het goed doet. Spannend. Nu nog een goede reet en wat betere tieten en misschien is het wel een blijvertje deze keer.
leuk om te weten dat het belangrijkste in een zangeres voor jou tetten en een kont is :')
pi_147184131
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:46 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

leuk om te weten dat het belangrijkste in een zangeres voor jou tetten en een kont is :')
En goede muziek natuurlijk, maar dat heb ik nog niet gehoord van haar. :Y

Had ze ook niet zo'n kansloze videoclip in een ruimteschip ofzo? Dat is toch allemaal van die simpele bubblepop tienershit? Geen enkele zelf respecterende man die zo iets leuk vindt joh. Dat is vaginamuziek, puberende vaginamuziek. _O-
pi_147184179
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En goede muziek natuurlijk, maar dat heb ik nog niet gehoord van haar. :Y

Had ze ook niet zo'n kansloze videoclip in een ruimteschip ofzo? Dat is toch allemaal van die simpele bubblepop tienershit? Geen enkele zelf respecterende man die zo iets leuk vindt joh. Dat is vaginamuziek, puberende vaginamuziek. _O-
ik zie dat je de definitie van een mening nog niet op school hebt geleerd. dat jij iets kut vindt betekent niet dat het feitelijk kut is.
  maandag 1 december 2014 @ 14:52:16 #167
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_147184224
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

_O- :|W

bij pubers ja, dat zegt nogal wat

dit is toch geen muziek man. of je bent zelf 15
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_147184226
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik zie dat je de definitie van een mening nog niet op school hebt geleerd. dat jij iets kut vindt betekent niet dat het feitelijk kut is.
Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.

:)
  maandag 1 december 2014 @ 14:53:38 #169
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_147184262
terechte klacht
sletten :r
die ribben joh :r
Gr gr. de KLB Keizer
pi_147184360
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is toch allemaal van die simpele bubblepop tienershit? Geen enkele zelf respecterende man die zo iets leuk vindt joh. Dat is vaginamuziek, puberende vaginamuziek. _O-
Beetje kort door de bocht. Het is inderdaad geen muziek voor mannen, maar het is kortzichtig om te beweren dat het kut is. Technisch gezien is het een goed geproduceerd nummer, anders deed het het niet zo goed.
pi_147184432
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef Sosa het volgende:

[..]

_O- :|W

bij pubers ja, dat zegt nogal wat

dit is toch geen muziek man. of je bent zelf 15
ik ben meerderjarig :)

quote:
4s.gif Op maandag 1 december 2014 14:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je als vent graag naar dezelfde muziek luistert dan meisjes die net zijn begonnen met menstrueren zal een mening niet heel ver van een feit af staan.

:)
dat een 10 jarig meisje in bumfuck, tennessee ook luistert naar iets waar ik naar luister heb ik toch geen zak mee te maken? beetje raar om sommige dingen geen kans te geven alleen maar omdat jij niet in het grote deel van de fanbase past.
pi_147184472
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. Het is inderdaad geen muziek voor mannen, maar het is kortzichtig om te beweren dat het kut is. Technisch gezien is het een goed geproduceerd nummer, anders deed het het niet zo goed.
Ik noem het nergens kut. Simpele tienermeisjes kopen het blijkbaar, en ik vind er geen reet aan. Dat is anders dan dat het kut is.
  maandag 1 december 2014 @ 14:59:56 #173
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147184483
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Niet zo he :(
Is niet alsof ze uitsteken of zo :') Maar zeker als ik beweeg dan zijn ze wel wat zichtbaar ja en ik ben toch echt niet super mager. Bij Ariana vind ik het ook reuze meevallen, ligt heel erg aan hoe ze staat.
Pics van je ribben
pi_147184497
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 14:58 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

ik ben meerderjarig :)

[..]

dat een 10 jarig meisje in bumfuck, tennessee ook luistert naar iets waar ik naar luister heb ik toch geen zak mee te maken? beetje raar om sommige dingen geen kans te geven alleen maar omdat jij niet in het grote deel van de fanbase past.
Moet je lekker zelf weten. Maar ga niet pretenderen dat het geweldig is, want dat is het niet.
pi_147184576
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ik noem het nergens kut. Simpele tienermeisjes kopen het blijkbaar, en ik vind er geen reet aan. Dat is anders dan dat het kut is.
Simpele bubblepop? De manier waarop jij je uitlaat over de muziek straalt een bepaalde minachtig uit wat erop duidt dat jij het weldegelijk als minderwaardige muziek bstempelt.

Want tienermeisjes hebben geen smaak voor muziek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')