persoon met penis gespotquote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
meest onterechte klacht in de historie van fok!
ts is gwn een jaloers wicht. ariana grande is beeldschoon en een van de beste zangeressen op het moment. ook een van de populairste. in victorious heeft ze laten zien dat ze goed kan acteren, daarna heeft ze laten zien dat ze goed kan zingen, er valt over haar gwn geen klacht te maken.
voordat meer mensen desen kuttopiek zien vraag ik zsm een slotje aan. nog beter, verwijdering van heel desen meuk.
Eens.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
ts is gwn een jaloers wicht. ariana grande is beeldschoon en een van de beste zangeressen op het moment. ook een van de populairste. in victorious heeft ze laten zien dat ze goed kan acteren, daarna heeft ze laten zien dat ze goed kan zingen, er valt over haar gwn geen klacht te maken.
voordat meer mensen desen kuttopiek zien vraag ik zsm een slotje aan. nog beter, verwijdering van heel desen meuk.
nee niet 2quote:Op zondag 30 november 2014 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft 2 vriendjes gehad, wat een hoer idd
quote:Op zondag 30 november 2014 11:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Ariana heeft helemaal geen anorexia. Ze houdt haar adem/buik in op die eerste foto. Ariana heeft een prima lichaam. Strak buikje, goede kont, leuke tietjes.
quote:Op zondag 30 november 2014 10:53 schreef foknerd het volgende:
Soort seks fantasie voor mannen die pedo zijn maar er niet aan toe willen geven.
quote:
In 2009, Ariana dated iCarly's Nathan Kress. They called it quits after only a few dates.quote:Op zondag 30 november 2014 16:19 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Graham philip
Nathan kress
Jai
Nathan
Big sean
En dit, inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Der_Mann het volgende:
Het feit dat je haar ribben kunt zien duidt nou niet bepaald op een gezond lichaamquote:Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef Robophatt het volgende:
Ja hoor, meisje valt af en gelijk is het anorexiaflikker toch op.
[..]
En dit, inderdaad.
Och ik kan de jaloezie bijna ruiken.quote:Op zondag 30 november 2014 16:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Het feit dat je haar ribben kunt zien duidt nou niet bepaald op een gezond lichaam
Sowieso was het voor haar helemaal niet nodig om af te vallen, ze had een hartstikke mooi figuur.
Verdrietig om te zien dat het ideaalbeeld van de vrouw zo verneukt isquote:Op zondag 30 november 2014 16:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och ik kan de jaloezie bijna ruiken.
Mijn ribben kun je ook zien, zeker als ik zo sta als dat meisje op die eerste foto. Die foto is gewoon een momentopname van een beweging. Ze heeft gewoon een goed figuur, totaal niet ongezond. Dat het niet hard nodig was voor haar om af te vallen betekent niet dat het verkeerd is als ze het wel doet en al helemaal niet dat ze dan gelijk anorexia heeft.
Ja nu moet je toch gauw ophouden zegquote:Op zondag 30 november 2014 16:51 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Verdrietig om te zien dat het ideaalbeeld van de vrouw zo verneukt is
Je kan prima gezond zijn en lichtelijk zichtbare ribben hebben. Ik snap dat het wat confronterend is voor de mensen die zichtbare plooien hebben, maar ga nou niet proberen het op gezondheid te gooien, want dat verlies je. Vooral als je het ook nog eens afmeet, op het moment dat ze overduidelijk haar buik inhoudt.quote:Op zondag 30 november 2014 16:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Het feit dat je haar ribben kunt zien duidt nou niet bepaald op een gezond lichaam
Sowieso was het voor haar helemaal niet nodig om af te vallen, ze had een hartstikke mooi figuur.
Ieuw, je zie haar knokkels gewoon! Vuige anorexiahoer!quote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
dit is overigens van een week geleden
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor
Ja ik zou me echt aangevallen voelen door een 15-jarigequote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
godver waar is fylax, ik had hem graag de ts heulmaal verrot zien schelden
onderschat de kracht van een ariana grande fanboy nietquote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik zou me echt aangevallen voelen door een 15-jarige
Ik sta je bij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onderschat de kracht van een ariana grande fanboy niet
quote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik zou me echt seksueel voldaan voelen door een 15-jarige
Hier ziet ze er best hoerig uit, iets dat ik alleen maar kan toejuichen.quote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor
ik zou het niet erg vinden als jij de modpositie van huge overneemt.quote:Op maandag 1 december 2014 01:34 schreef Villas_Rubin het volgende:
Leuke meid, goeie stem, leuke liedjes.
ik dan?quote:Op maandag 1 december 2014 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden als jij de modpositie van huge overneemt.
ik heb je ariana nog niet zien verdedigen in desen topiek. totdat dat gebeurd is zou ik je geen geschikte mod vinden.quote:
Ze is geen Disney prinsesje.quote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef peterkailey het volgende:
Waarom willen al die Disney prinsesjes ineens allemaal sekssymbool (lees: afvoerkutje) worden.
Dit.quote:Op zondag 30 november 2014 11:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Ariana heeft helemaal geen anorexia. Ze houdt haar adem/buik in op die eerste foto. Ariana heeft een prima lichaam. Strak buikje, goede kont, leuke tietjes.
plsquote:Op zondag 30 november 2014 11:17 schreef madeliefff het volgende:
Idd zonde dat een hoop sterren sletterig worden om hun muziek te verkopen.
Precies.quote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor
Hier ben ik.quote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
godver waar is fylax, ik had hem graag de ts heulmaal verrot zien schelden
Dat heb je weer vanouds goed gedaanquote:Op maandag 1 december 2014 00:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe kan ik pauske nou weigeren?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo hequote:
quote:
En jij bent geen klein irritant joch van 15.quote:
ze heeft nooit iets met disney gedaan. ze speelde vroeger in een musical, toen in een serie op nickelodeon, toen zangeres.quote:Op maandag 1 december 2014 13:35 schreef peterkailey het volgende:
[..]
[..]
En jij bent geen klein irritant joch van 15.
Oh excuus, ik verwissel de kinderseries door elkaarquote:Op maandag 1 december 2014 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft nooit iets met disney gedaan. ze speelde vroeger in een musical, toen in een serie op nickelodeon, toen zangeres.
in victorious zaten ook veule garpen voor volwassenen. er was bv een hele aflevering waar ze de breakfast club nadeden, en het eten van taco's ipv wiet en seks gebruikten.quote:Op maandag 1 december 2014 14:33 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Oh excuus, ik verwissel de kinderseries door elkaar
Hihihahahoho wat volwassen ook allemaal, poe poe. So... kom niet meer bij.quote:Op maandag 1 december 2014 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in victorious zaten ook veule garpen voor volwassenen. er was bv een hele aflevering waar ze de breakfast club nadeden, en het eten van taco's ipv wiet en seks gebruikten.
http://www.smosh.com/smos(...)-got-away-victorious
victorious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |