Je kan prima gezond zijn en lichtelijk zichtbare ribben hebben. Ik snap dat het wat confronterend is voor de mensen die zichtbare plooien hebben, maar ga nou niet proberen het op gezondheid te gooien, want dat verlies je. Vooral als je het ook nog eens afmeet, op het moment dat ze overduidelijk haar buik inhoudt.quote:Op zondag 30 november 2014 16:46 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Het feit dat je haar ribben kunt zien duidt nou niet bepaald op een gezond lichaam
Sowieso was het voor haar helemaal niet nodig om af te vallen, ze had een hartstikke mooi figuur.
Ieuw, je zie haar knokkels gewoon! Vuige anorexiahoer!quote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
dit is overigens van een week geleden
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor
Ja ik zou me echt aangevallen voelen door een 15-jarigequote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
godver waar is fylax, ik had hem graag de ts heulmaal verrot zien schelden
onderschat de kracht van een ariana grande fanboy nietquote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik zou me echt aangevallen voelen door een 15-jarige
Ik sta je bij.quote:Op zondag 30 november 2014 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onderschat de kracht van een ariana grande fanboy niet
quote:Op zondag 30 november 2014 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik zou me echt seksueel voldaan voelen door een 15-jarige
Hier ziet ze er best hoerig uit, iets dat ik alleen maar kan toejuichen.quote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
dit is overigens van een week geleden
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor
ik zou het niet erg vinden als jij de modpositie van huge overneemt.quote:Op maandag 1 december 2014 01:34 schreef Villas_Rubin het volgende:
Leuke meid, goeie stem, leuke liedjes.
ik dan?quote:Op maandag 1 december 2014 01:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het niet erg vinden als jij de modpositie van huge overneemt.
ik heb je ariana nog niet zien verdedigen in desen topiek. totdat dat gebeurd is zou ik je geen geschikte mod vinden.quote:
Ze is geen Disney prinsesje.quote:Op zondag 30 november 2014 11:04 schreef peterkailey het volgende:
Waarom willen al die Disney prinsesjes ineens allemaal sekssymbool (lees: afvoerkutje) worden.
Dit.quote:Op zondag 30 november 2014 11:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Ariana heeft helemaal geen anorexia. Ze houdt haar adem/buik in op die eerste foto. Ariana heeft een prima lichaam. Strak buikje, goede kont, leuke tietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |