tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
Godverdomme100k extra schuld, en zij kan alleen maar kinderen baren
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
Help mijn vrouw is kampioen werpen
Het was ook zijn wens, een derde kindje! Ik hoop dat ze genoteerd heeft dat t een jongetje moet worden. Dat wenste meneer ook!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
tuttut, daar heeft hij ook een aandeel in gehad, overdag aan het werk en 's nachts aan het heien.
Hoewel, heb niet het idee dat ze van de passionele liefde zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef Mystikvm het volgende:
Dat hij tijd heeft gehad om haar weer zwanger te pompen!
Jaloerse vrouwenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vond haar er al buikig uitzien
Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Help mijn man is klusser
Help mijn vrouw is kampioen werpen
1 ooievaar is wel genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hebben jullie geeen voorlichting gehad of zo? Voor het "maken van een kindje" zijn er twee nodig!
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijkquote:
kool toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier zat m'n vriend meteen al, "is die weer zwanger of zo??" En ik nog: "nee joh, da's gewoon een spekkie". Had ie toch gelijk
Ha, ha dat kwam ook bij mij op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog
Had hij dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mag alleen met mijn vinger wijzen. Das alles wat je wil, mooi excuus van de gynaecoloog
Preciesquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij had dat maar met zijn vinger gedaan, dan had er geen 3e aangekomen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |