abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2014 @ 10:48:43 #51
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147177174
Bij mij zit alleen schoonvader aan mn buik. Denk dat ik verder wel een hoofd heb wat uitstraalt dat ik dat niet waardeer >:)

Zelf zit ik trouwens wel de hele dag aan mn buik O+
pi_147177206
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

nou dit hele gedoe wás op de terugweg. Ik kon alleen in de eennalaatste en laatste trein zitten (eerste omdat ik het zelf vroeg, ging bijna door m'n benen heen) en de laatste dus omdat de conductrice die knul van z'n stoel wipte :P
Wat een gedoe zeg! Ik reis voor mijn werk met de trein, gelukkig meestal maar 2x per week, een uur enkele reis. Maar het valt me echt zwaar.

Hoe vaak moet jij nou heen en weer? Naar je ex toch? Wonen jullie zo ver van elkaar of is de verbinding gewoon klote?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147177405
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:32 schreef L-E het volgende:
Rady, gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam O+

Hier vertellen we het nog langggg niet. Schoonouders weten het, dat wilde mijn man graag, en twee van mijn vriendinnetjes maar de wereld hoort het pas na de 13 weken. Ik voel niet zo de behoefte om het aan de grote klok te hangen. Eenmaal zwanger word je zo publiek bezit, ofzo, daar kan ik niet zo goed tegen :@ Bovendien is de oudste jarig als ik de 13-weken-grens passeer en ik wil niet de aandacht van zijn dag/feestje afleiden met ons nieuws. Hij verdient ook alle aandacht op zijn verjaardag :)
Herkenbaar! Op mijn werk heb ik het dit keer (ook door omstandigheden als vakanties e.d.) pas met 15 weken gemeld. Alleen mijn leidinggevende wist het eerder. Op FB eigenlijk nog geen expliciete melding gedaan, ik vind dat vaak wat geforceerd overkomen, het past niet zo bij mij in ieder geval. Er zijn daarom best 'vrienden'/ kennissen die het nog niet weten, maar die spreek ik dus ook niet erg veel irl :P.

Schoonouders en zussen hebben we dit keer rond de 12 weken ingelicht. Eerste zwangerschap al voor de eerste echo met 8/9 weken (bedacht me net dat we dus niet tot de eerste echo hebben gewacht), maar door bloedverlies wilden we dit keer iets langer wachten. Bij de eerste gewoon verteld, dit keer voor de oudste een shirt gekocht met 'Ik ben stoer, want ik word grote broer' (heerlijk fout :D) en maar wachten wanneer het opviel. Duurde nog best lang!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147177436
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:48 schreef snoenk het volgende:
Zelf zit ik trouwens wel de hele dag aan mn buik O+
Ik ook O+
Vaak ook als ik in de trein half weg zit te dromen ofzo, heb -vooral in het begin- al heel wat vreemde blikken gehad ;)
pi_147178043
Ik had een jongere collega die heel netjes vroeg of ze een keertje mijn buik mocht voelen, want die had zoiets nog nooit gevoeld. Dat vond ik zo lief (is ook echt zo'n lief, naïef meisje zeg maar), dat ik haar heb laten voelen.
Verder blijft iedereen (behalve vrouwlief) er maar lekker vanaf. Ja, misschien mijn moeder nog, die is nu al zo trots als een pauw dat ze oma wordt, dat ik haar ook mee wil laten genieten.
  maandag 1 december 2014 @ 11:42:49 #56
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147178478
Haha ben blij dat ik niet de enige ben twist.
  maandag 1 december 2014 @ 11:44:23 #57
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147178527
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:59 schreef twist02 het volgende:

[..]

Ik ook O+
Vaak ook als ik in de trein half weg zit te dromen ofzo, heb -vooral in het begin- al heel wat vreemde blikken gehad ;)
Niemand die je een broodje aanbood omdat ze dachten dat je honger had? :+
pi_147178841
Mijn stiefzus vond het gisteren ook nodig om richting mijn buik te bewegen... heb maar gewoon meteen geroepen dat het gewoon nog eigen vet is en dat er niks te aaien valt nog! o|O Hopelijk blijft het daar bij... ik vind het echt heel irritant.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2014 @ 12:30:50 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147179957
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 10:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg! Ik reis voor mijn werk met de trein, gelukkig meestal maar 2x per week, een uur enkele reis. Maar het valt me echt zwaar.

Hoe vaak moet jij nou heen en weer? Naar je ex toch? Wonen jullie zo ver van elkaar of is de verbinding gewoon klote?
Alkmaar - Rotterdam , Normaal 1:32 uur reistijd ongeveer (trein alleen). is goed te overzien, zelfs met werkzaamheden of storingen kan ik vaak uit meerdere trajecten kiezen, maar als er dan zoals gisteren op alle mogelijkheden wel iets aan de hand is dan ben je de l*l :') Ik breng ze om de week op vrijdag heen en haal ze op zondag weer op.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 1 december 2014 @ 12:35:35 #60
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147180119
Mooh, het aan m'n buik zitten vind ik niet zo erg. Ik (of beter gezegd, Piranha) heb laatst een collega-coureur laten schrikken door hem te laten voelen terwijl Piranha een elleboog aan de zijkant eruit probeerde te duwen. Die blik van hem was priceless en hij vroeg meteen of het niet verschrikkelijk zeer deed _O-.
pi_147181358
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

Alkmaar - Rotterdam , Normaal 1:32 uur reistijd ongeveer (trein alleen). is goed te overzien, zelfs met werkzaamheden of storingen kan ik vaak uit meerdere trajecten kiezen, maar als er dan zoals gisteren op alle mogelijkheden wel iets aan de hand is dan ben je de l*l :') Ik breng ze om de week op vrijdag heen en haal ze op zondag weer op.
Dat is een behoorlijk eind wel en inderdaad vooral als het misgaat :X. Het is vast wel eens eerder geroepen, maar kan je ex ook niet inspringen met halen en brengen? Dat niet alles elke keer op jouw schouders terechtkomt?

Ongevraagd buik aanraken heb ik nog niet echt meegemaakt. Gister vroeg ik wel aan peuter of hij wilde voelen (ik riep hard au door een scherpe elleboogstoot oid en toen vroeg hij "wat gebeurt er mama???" O+) en toen hij beweging voelde reageerde hij verbaasd: Wat is dat nou? Dat dat de baby was vond hij maar raar :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147181723
Mij maakt het niet uit als mensen aan mijn buik zitten. Wereldvreemden doen het gewoon en niet en mensen dichtbij mogen dat best. Afgelopen zaterdag nog iemand (ze had het eerst netjes gevraagd) die dr handen op mn buik legde en ik ze vervolgens verhuisde naar onder de navel, omdat ze mn darmen aaide O+:D

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 01-12-2014 13:45:02 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147182155
Hele grote sticker van vk. Bloeddruk is 90/55, gewicht is prima, baby is druk... dus joepie!
  maandag 1 december 2014 @ 13:59:07 #64
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147182534
Hier is dan die sticker voor jouw drukke cowboy!

pi_147184036
Bij mij zijn ze het wel afgeleerd om nog aan m'n buik te komen, ben vrij direct dat ik daar niet van gediend ben O-) op kinderen na dan, daar kan ik het dan wel weer prima van hebben :)

En ineens lijkt het sneller te gaan, gisteren 17 weken O+
Vind deze zwangerschap spannender dan de vorige geloof ik :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 1 december 2014 @ 16:39:13 #66
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147187749
Fijn MevrouwCactus!
pi_147189778
Pff ik zit echt niet te wachten op mensen die mijn buik aan gaan raken zonder dat te vragen. Ik verwacht gelukkig eigenlijk ook geen mensen in de familie / vriendenkring te hebben die dat doen. Bij vreemden vind ik het zo raar, hoe haal je het in je hoofd? }:|
pi_147191288
Ik heb geen idee hoe mijn omgeving gaat reageren op een buik en wat ik daar zelf van ga vinden. Mijn moeder wil vast wel voelen, maar dat lijkt me echt geen probleem. Wildvreemden is een ander verhaal, maar iemand die iets dichterbij staat, benieuwd is en netjes vraagt vind ik al weer ok volgens mij..

En over het vertellen, onze ouders/broers/zussen weten het, de rest volgt met de echo rond 11 weken. Maar dan wil ik het zeker wel van de daken schreeuwen ;) Ik hou al dubbel zolang geheim dat ik zwanger ben en de vorige keer kon ik alleen slecht nieuws delen. Dus ik hoop erg dat het goed gaat en dan wil ik het juist heel erg graag delen en er trots op zijn :)
  maandag 1 december 2014 @ 18:53:18 #69
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147192952
Hoppa, sticker weer binnen. Hartje klonk weer goed O+
Nu aftellen naar de seo de 11e.
  maandag 1 december 2014 @ 18:59:51 #70
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147193262
*O* nikoos
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2014 @ 19:06:08 #71
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147193568
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:21 schreef Phaidra het volgende:
Dat is een behoorlijk eind wel en inderdaad vooral als het misgaat :X. Het is vast wel eens eerder geroepen, maar kan je ex ook niet inspringen met halen en brengen? Dat niet alles elke keer op jouw schouders terechtkomt?
Hij heeft (nog) geen vast inkomen, en zou bovendien het driedubbele moeten betalen van wat ik betaal om de jongens op en neer te brengen (ik heb een weekend vrij abonnement en reis in de daluren dus met 40% korting en vanaf half zeven vrijdagavond gratis met de NS). Het reizen an-sich levert me ook geen problemen op, maar zoals gisteren, dat ik door meerdere tegenslagen dus een uur langer onderweg ben dan gepland/berekend, maken dat ik er soms wel even doorheen zit. Achteraf was ik misschien drie kwartier langer onderweg dan m'n gebruikelijke reistijd maar door het vele overstappen leek het veel langer. Ook omdat ik de IC Direct genomen had, wat normaal voor een kortere reistijd zorgt, maar nu dus niet, maakten dat ik flink geirriteerd was gisteren ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147194888
Ik had vanochtend een wildvreemde vrouw die aan mijn buik zat. Ik was voornamelijk flabbergasted.
Vooral in het begin van de zwangerschap vond ik het heel onprettig als men aan mijn niet aanwezige buik zat. Nu kan ik het iets beter hebben. Vooral vrouwen die normaal gesproken al wat aanrakeriger zijn hebben er handje van.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2014 @ 19:43:47 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147195458
oh en 24 weken vandaag *O* *O* (één voor mezelf, één voor Gevalletje :P nog maar 16 te gaan ..

Kon het vandaag weeral eens niet laten om de boel om te gooien en dingen uit te zoeken. Heb twee vuilniszakken vol klaar staan om de kliko in te gaan. Morgen nog even samen met de hulp verder rauzen .. wil van m'n rommel af .. :')

pi_147199846
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:34 schreef Vlindur het volgende:
Mij maakt het niet uit als mensen aan mijn buik zitten. Wereldvreemden doen het gewoon en niet en mensen dichtbij mogen dat best. Afgelopen zaterdag nog iemand (ze had het eerst netjes gevraagd) die dr handen op mn buik legde en ik ze vervolgens verhuisde naar onder de navel, omdat ze mn darmen aaide O+:D
:@ :'( :+ 8)7

*; :*
  maandag 1 december 2014 @ 21:32:11 #75
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147201021
Hai allemaal,
Ik lees al een tijdje mee, maar reageer eigenlijk nooit. Vond dat het wel tijd was voor verandering :)

Ik ben 23 weken zwanger en op 31 maart uitgerekend. Wij hebben ervoor gekozen om met 20 weken het te vertellen aan iedereen. Had ik lekker lang de tijd om er zelf van te genieten en dan wist ik ook 'zeker' dat het goed was. Kreeg van sommige echt maffe reacties. Zelfs een kennis die helemaal flipte omdat dit veeeeeeel te laat was en hoe ik het in m'n hoofd haalde o, het zo laat pas te vertellen. Gevalletje Koekkoek...

Het is m'n eerste kindje en het wordt een zij.
Ik ben zo verguld!
Ze is al goed te voelen.. Ook door mijn man.
Hoop hier af en toe mee te kunnen schrijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')