Ik heb je FoBo bekeken en je foto's in middeleeuwse jurken uit 2002 doen het niet meer. Bummer.quote:
zeg me plsquote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet, muahahahahahaha.
ha.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef john-hert het volgende:
Ik kon niets verzinnen, en toen zag ik een pen liggen van dit merk![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen je naam.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:17 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen verhaal
gewoon even naampje verzonnen uit de mouw geschud
nu baal ik wel
vind mn naam saai !
hahHaha, loserrr.quote:Op maandag 1 december 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Komt gewoon van Pwnage. Toen ik nog gamede (gamede? aan gamen deed, whaevah).
ow een haags kwartiertje ia dus dat je dan wel gaat werken?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verlangen naar vroegah! Dat het Haags kwartiertje nog betekende dat Fc Den Haag er vol op knalde en die punten binnen sleepte in het laatste kwartier
Het is in ieder geval niet bedacht door een Surinamerquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow een haags kwartiertje ia dus dat je dan wel gaat werken?
haags kwartiertje is gewoon dat je laatste kwartiertje toch iets nuttigs gaat doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet bedacht door een Surinamer
Wordt dat nooit meer gezongen dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verlangen naar vroegah! Dat het Haags kwartiertje nog betekende dat Fc Den Haag er vol op knalde en die punten binnen sleepte in het laatste kwartier
Heel sporadisch....quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wordt dat nooit meer gezongen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |