Eeuwig zonde jaquote:Op zondag 30 november 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat er geen drakendildo lag.
dandybleu was beter inderdaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:17 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen verhaal
gewoon even naampje verzonnen uit de mouw geschud
nu baal ik wel
vind mn naam saai !
OOOOOH, nu snap ik je naamquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was aan het studeren en kwam dit uiterst prachtige woord tegen en dacht, ja dit wordt mijn FOK!username!
hihiquote:Op zondag 30 november 2014 19:36 schreef hairybeardyman het volgende:
Ik heb een baard en ben op meerdere plekken behaard (if you know what I mean)
wat is jouw probleenquote:Op zondag 30 november 2014 17:38 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET IK GA WEL WEG MAAR IK VERGEET JE NIET ONTHOUD DAT FRANK ONTHOU DAT !!!
je bent mod en hebt een permaban acc?quote:Op maandag 1 december 2014 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op m'n andere account een permban, moest iets compleet debiels bedenken om niet meteen door de mand te vallen, rijd motor, keek naar buiten en zag bloemen, dus toen werd 't motorbloempje.
Ja, maar niet verder vertellen hoor!quote:Op maandag 1 december 2014 10:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
je bent mod en hebt een permaban acc?
Yvonne!?quote:Op maandag 1 december 2014 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar niet verder vertellen hoor!ons geheimpje!
Zat je op je 15-de al op FOK! ?quote:Op maandag 1 december 2014 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar niet verder vertellen hoor!ons geheimpje!
Ik heb je FoBo bekeken en je foto's in middeleeuwse jurken uit 2002 doen het niet meer. Bummer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |