Gisteravond was dus pakjesavond en ik ben voor de verandering weer eens de keuken ingedoken vanwege bezoek en dan is de keuken mijn domein en mag mijn vriendin gastvrouwe spelen.
![Foto550-BKNFWJA3.jpg]()
(ronde tafel gedekt met alle zilver op tafel en het voorgerecht..en ja,dat is mijn mobiel die per ongeluk in de shot ligt.)![Foto550-O6AI378W.jpg]()
(starters wijntje...mwah..)![Foto550-HNPRW6IY.jpg]()
(Het voorgerechtje spreek voor zich met een kledder zelfgemaakte cocktailsaus met op de vork ganzenlever stukje gehaald bij Wildehandel Treuren te Rotterdam)![Foto550-VVWNPLJM.jpg]()
( hoofdgerecht met een mooi stuk entrecot met w.paddenstoelen,spruitjes en aardappelen en een rode wijn die er prima bij paste)![Foto550-SWZYVOZV.jpg]()
( zo had ik'm gisteravond het liefst...)Afsluitend 3 verschillende dessertwijnen,gewoon om eens te kijken welke nu zijn prijs het meest
rechtvaardigde. (van L naar R)
![Foto550-6T7CSURB.jpg]()
(E 15,+ euro...E 9,+ en tot slot....E 200,+ )Degene die mij het meest beviel was :
![Foto550-YMK8C4X7.jpg]()
En nee Beste Piet ik heb niets tegen Furst von Metternich

waar jij de brut bubbels zo geweldig van vindt maar deze schoot in mijn smaakbeleving te kort en ik vind'm in prijs-kwaliteit die E200,+ niet waard. En ja ik weet heus wel waarom zijn prijs zo hoog is mocht je mij daarop willen attenderen.
De slechtste was trouwens die van E9,00 (middelste) en was van AH.
edit: ik had dit ook in het recensie topic kunnen plaatsen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2014 17:20:08 ]