Sorry, wist niet dat ik lp hadquote:
In het midden van Frankrijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar zitten ze eigenlijk ergens?
Auvergne hoor ik hier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
misschien kan een mod dat veranderenquote:
Nee hoor, het schuurt!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
misschien kan een mod dat veranderen
[..]
Dat snap ik sowieso niet bij B&B's. Hoe kun je met 3 tot 5 kamers voldoende verdienen om het hele jaar van te leven?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben ze een business plan ofzo? Kan me niet voorstellen dat je van die paar kamers en minicamping kan rondkomen met 4 mensen.
[..]
Lekker bakkie slootwater.quote:
Ja ja.quote:
300 euro omzet per dag...daar moet je toch een eind mee kunnen komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet bij B&B's. Hoe kun je met 3 tot 5 kamers voldoende verdienen om het hele jaar van te leven?
Gevoel voor kwaliteit. Duidelijk.quote:
Ietsje boven Clermont. Middle of nowherequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maar is toch vooral mei t/m augustus, rest van het jaar zal het rustig zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
300 euro omzet per dag...daar moet je toch een eind mee kunnen komen.
Gelegenheidsdrinkers dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Een flesje of 2,3 wijn per dag. We doen het lekker rustig.
Maar het is in ieder geval níet pittig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
wat heb ik de schurft aan vrouwen met kort haar![]()
Ze drinken wijn. Inburgering jeweetzellufquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Vraag me af of ze de taal beheersen. Ghehe.
Ja dat snapte ik ook al niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaapt dat kind nou naast die ouders?? Stond nog tweepersoons naast.
Egoïstische lulquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:36 schreef livelink het volgende:
Ok, hij is ook gewoon een grote lul.
Val van de ene in de andere verbazingquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze mocht niet in Nederland blijven maar moet nu doordeweeks op kamers.
Hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef livelink het volgende:
Achteraf gezien was het misschien een beetje onhandig dat die lui kinderen hebben gekregen.
Dat ja..quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Gaat die dochter nou intern? Had ze net zo goed in Nederland bij broers kunnen gaan wonen
Mweh, aardig wat fouten wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Verdomme ze spreekt vloeiend Frans.
dat leek zo, hij heeft cursus overgeslagen hopelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
opgerektquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Die wordt gelijk uit elkaar getrokken in die bus.
Ze lijkt op Beitske Visserquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
ze lijkt een beetje op Caro Lenssen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:40 schreef Jester65 het volgende:
Zo, die is weg, op naar de paarden.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:40 schreef Jester65 het volgende:
Zo, die is weg, op naar de paarden.
Mwa, ze zei drie woorden en een plaatsnaam. Ik ben nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Ok, ik spreek zelf geen Frans dus het klonk vloeiend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, ze zei drie woorden en een plaatsnaam. Ik ben nog niet overtuigd
Ja inderdaad. Nu een internaat waar ze niemand kent, de taal niet spreekt.. Die ouders denken echt alleen aan zichzelf.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moest ze nou mee dan. Ik snap er niks van. Ik zou er geruster op zijn als ze in een vertrouwde omgeving zelfstandig zou zijn gaan wonen ipv zo. Echt bizar.
Kind kwam niet goed uit. Lozen dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom moest ze nou mee dan. Ik snap er niks van. Ik zou er geruster op zijn als ze in een vertrouwde omgeving zelfstandig zou zijn gaan wonen ipv zo. Echt bizar.
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Moeder was ook niet zo handig. Gaat ze zomaar ineens dood!
Ja echt niet te geloven hequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, moeder dood, weer een probleem minder.
Godsmme, lekker stel zeg.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Moeder was ook niet zo handig. Gaat ze zomaar ineens dood!
Hij heeft wel wat charmepuntjes bijelkaar gejankt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is rete slechte reclame voor ze. Al hadden ze een b&b voor 50 euro per week in hartje parijs dan zou ik er nog niet heengaan
Dat ze uitgerekend nu besluit om dood te gaan is wel erg egocentrisch inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.
Ze wilden toch zo graag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef PirE het volgende:
Die moeder zat al halfdood in de stoel toen ze weggingen en voor meneer komt het onverwacht.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze wist al 2 jaar lang dat zoonlief ging emigreren. Had ze niet iets sneller de pijp uit kunnen gaan. Niet handig.
Echt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
70km toch? Ik was nu in de auto gestapt en was een slaapzak gaan brengen. Ongelooflijk.
Dit dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
70km toch? Ik was nu in de auto gestapt en was een slaapzak gaan brengen. Ongelooflijk.
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Praten ze allemaal Frans! Niet handig
Exact.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit!! Verdomme!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
+10quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
De paarden hè.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.
Dan gaat ie maar te paardquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ja, ze hadden waarschijnlijk al 2 flesjes op he
Da's mooi. Lekker in de sleur. Hield ze zo van. Handigquote:
Precies, besluiten ze uitgerekend nu dat ze Frans pratenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die Fransozen wisten toch ook al 2 jaar dat Charlotte kwam? En dan geen Engels leren. Niet handig!
jij denkt te makkelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn kind de eerste dag ook gewoon zelf naar school gebracht, in plaats van naar de bus. Maar ook dat kwam kennelijk niet in hen op.
Minder tijd voor de paarden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet allebei?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Ji
[..]
jij denkt te makkelijk......wie zorgt er voor de paarden??
Ja, en niet te vergeten dat de zorg voor de paarden nu ook helemaal op hem neerkwam toen Charlotte intern gingquote:
Dat geloof ik ook wel. Charlotte zit nu ook op een land- en tuinbouwschool.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ieder tienermeisje droomt volgens mij van een vader die van paarden houdt.
Ook dat nog inderdaad! Alles zit tegen!quote:
Ik hoop dat ze failliet gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou echt nooit bij hen boeken. Wat een kutmentaliteit. Bi-zar.
Dit is inderdaad geen reclame.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou echt nooit bij hen boeken. Wat een kutmentaliteit. Bi-zar.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:49 schreef puntjevanjeneus het volgende:
Maar als Charlotte al 2jaar weet dat ze naar Frankrijk moet. Waarom dan alvast geen frans leren in Nederland? Zou een gemakkelijker zijn nu. Zelf in hartje parijs spreken bijna niemand een woord Engels.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:50 schreef Eerin het volgende:
Geen zorgelijk type.
Nee dat hadden we al door.
Ze kunnen altijd nog hun dochter horizontaal inzetten. Ik zie die heks er nog voor aan, ook.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:50 schreef Eerin het volgende:
Geen zorgelijk type.
Nee dat hadden we al door.
Site ligt plat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
http://www.les-vernelles.nl/les-vernelles-bij-ik-vertrek/
Yep, lekker wat sappen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt wel mooi. Moet ik eerlijk zeggen. Gelukkig gaat het ook beter met Charlotte.
Ja, idd. Dat is eigenlijk best triest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:52 schreef luckass het volgende:
Charlotte heeft het daar beter dan bij haar ouders.
lolquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat Thea eigenlijk wil zeggen is dat de Chambre dood is, en dat ze dus wel weer moet werken
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat Thea eigenlijk wil zeggen is dat de Chambre dood is, en dat ze dus wel weer moet werken
Sleur-alert!quote:
Vind je het gek met zulke oudersquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
Beetje asociaal dat die andere kinderen in Nederland zijn gebleven.
Ja, niet zo handig van ze.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
Terwijl die het ook al 2 jaar wisten. Honden zijn het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
Honten!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Terwijl die het ook al 2 jaar wisten. Honden zijn het.
maar hij wist het al 2 jaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan zich wel verstaanbaar maken. We hebben in dit programma minder meegemaakt...
Die "distributionriem" manquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kan zich wel verstaanbaar maken. We hebben in dit programma minder meegemaakt...
iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:00 schreef JimboSlice het volgende:
Mooi ook die fysieke afstand tussen die dochter en moeder, ze past nog niet binnen het shot
Charlotte bungelde er een beetje bij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:00 schreef JimboSlice het volgende:
Mooi ook die fysieke afstand tussen die dochter en moeder, ze past nog net binnen het shot
Wtfquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:02 schreef Droopie het volgende:
Op die site staat ook "wij zijn Marcel en Thea en wonen hier met onze dochter en honden". Perfecte samenvatting van de verhoudingen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:02 schreef Droopie het volgende:
Op die site staat ook "wij zijn Marcel en Thea en wonen hier met onze dochter en honden". Perfecte samenvatting van de verhoudingen.
Yep, toch is er deze uitzending helemaal niks gebeurd...het zijn vooral die kille ouders die dit een gedenkwaardige show maken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:00 schreef tralalala het volgende:
Dit is zo'n aflevering die je je over een paar jaar nog kan herinneren.
+1!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht dat mijn familie gek was, maar in vergelijking met dit is dat een warm nest
Godverquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:02 schreef Droopie het volgende:
Alles verliep inderdaad soepel zonder grote problemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, toch is er deze uitzending helemaal niks gebeurd...het zijn vooral die kille ouders die dit een gedenkwaardige show maken.
Eigenlijk "wij zijn Marcel en Thea en wonen hier met onze paarden en honden, in het weekend hebben wij ook een dochter"quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als is dit meer de waarheid:
"wij zijn Marcel en Thea en wonen hier met onze paarden, dochter en honden"
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eigenlijk "wij zijn Marcel en Thea en wonen hier met onze paarden en honden, in het weekend hebben wij ook een dochter"
twitter:Harm__Edens twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 21:49:09De kamer van onze dochter heeft geen prio. Ik zou zeggen Thea; jullie dochter heeft geen prio. En nooit gehad. #ikvertrek reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 21:37:22Gewoon asociale ouders zonder gevoel voor hun puberende dochter. #IkVertrek reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 22:01:11Alleen maar frustratie bij deze #ikvertrek. Misschien maandag Charlotte maar eens bellen in de Coen & Sander show #3FM… reageer retweet
EdensGodquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:Harm__Edens twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 21:49:09De kamer van onze dochter heeft geen prio. Ik zou zeggen Thea; jullie dochter heeft geen prio. En nooit gehad. #ikvertrek reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 29-11-2014 om 21:37:22Gewoon asociale ouders zonder gevoel voor hun puberende dochter. #IkVertrek reageer retweet
Subtiel verschil, ze zei niet dat ze het erg vond zo'n telefoontje te krijgen, maar dat ze het erg vond dat haar kind zo'n telefoontje pleegde. Eigenlijk had Charlotte het dus gewoon niet mogen zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan nog niet uit over die slaapzak. Kind zit 70 km verderop, ipv erheen te rijden gaat ze lopen zeiken dat jet erg is voor haar ok als moeder zo'n telefoontje te krijgen.
Daarmee je ouders lastig vallen en een schuldgevoel aanpraten. Niet handig van dochter, zeker niet omdat die emigratie al 2 jaar bekend was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Subtiel verschil, ze zei niet dat ze het erg vond zo'n telefoontje te krijgen, maar dat ze het erg vond dat haar kind zo'n telefoontje pleegde. Eigenlijk had Charlotte het dus gewoon niet mogen zeggen.
Niet echt handig om je ouders zo laat nog op te bellen idd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Subtiel verschil, ze zei niet dat ze het erg vond zo'n telefoontje te krijgen, maar dat ze het erg vond dat haar kind zo'n telefoontje pleegde. Eigenlijk had Charlotte het dus gewoon niet mogen zeggen.
Ja, onhandig van haar zeg. Denk toch aan je oudersquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Prijzen
•Gîte 4 personen:
Per week van zaterdag tot zaterdag,
laagseizoen (maart, april) 350 euro per week,
middenseizoen (mei, juni, september, oktober) 400 euro per week,
hoogseizoen (juli, augustus) 500 euro per week.
Buiten de schoolvakanties ook per dag te huur, 75 euro per dag.
Inclusief linnenpakket voor vijf personen.
Eindschoonmaak naar keuze zelf doen of 50 euro.
.
•Chambre d’hôtes:
Per nacht 50 euro incl. ontbijt ( 2 personen ).
Per week 300 euro incl. ontbijt ( 2 personen )..
•Table d’hôte:
Per menu 15 euro kinderen tot 10 jaar 10 euro.
.
•Camping:
Camping plaats voor tent of caravan per nacht 10 euro.
Per persoon ( boven 10 jaar ) per nacht 3 euro.
Per persoon ( tot 11 jaar ) per nacht 2 euro.
Inclusief electra.
.
•Huur caravan:
Vier persoons caravan per nacht 35 euro
PM even haar Twitterquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:41 schreef Droopie het volgende:
Ze zit op twitter die Charlotte, en die ouders hebben gewoon wel een slaapzak gebracht. Die makers gaan gaan over lijken.
Ze woont er nog steets 😂 en vind de school niet leuk.
Alleen maar positieve reactiesquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Alan_Bastard het volgende:
http://www.les-vernelles.nl/les-vernelles-bij-ik-vertrek/
Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen tot ze 18 zijnquote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Alleen maar positieve reactiesworden alle negatieve eraf gehaald zeker :p
Die ouders dat kan toch echt niet...Ook al dikken de makers het altijd wel aan dan nog gaan ze schandalig met die dochter om!
Sowieso moet je niet met kinderen gaan emigreren die dat helemaal niet willen. Ga of als ze heel klein zijn, wacht tot ze zelf kunnen beslissen of neem geen kinderen!
hadden ze nog 2 jaar moeten wachten dusquote:Op zondag 30 november 2014 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen tot ze 18 zijn
Dat is niet aan haar om dat te beslissen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:39 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hadden ze nog 2 jaar moeten wachten dus
Als die ouders enig moreel besef hadden was dat ook niet nodig geweest.quote:Op zondag 30 november 2014 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is niet aan haar om dat te beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |