Het helpt niet wanneer je een compliment maakt over mooie bruine ogen wanneer de ogen in kwestie groen zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Zal nog vaker een welgemeend compliment over ogen maken
lol, we zijn je dankbaar hoor. We weten nu hoe het echt zitquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Zal nog vaker een welgemeend compliment over ogen maken
Ciao!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga er eens vandoor.Doei lieve mensen.
Details, ik bedoelde het goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het helpt niet wanneer je een compliment maakt over mooie bruine ogen wanneer de ogen in kwestie groen zijn.
Ja. Weer een stukje 'het wezen man' ontrafeld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, we zijn je dankbaar hoor. We weten nu hoe het echt zit
Dat durf ik ja heul nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
als je je date in de ogen kijkt word je aantrekkelijker bevonden door diegene. mijn tip van de dag!
Jij staart net zolang tot ze jou ook willen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
als je je date in de ogen kijkt word je aantrekkelijker bevonden door diegene. mijn tip van de dag!
Van Yvie weet ik het niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik ook niet, eigenlijk. Maar volgens die man op de datingsite heeft ze mooie ogen.quote:
Tsja, ik heb een keer wel "ja" gehoordquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook qua meisjes nogal bedoel ikdat onzekere is er behoorlijk af. Heb ik mooi gelijk gekregen
waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij staart net zolang tot ze jou ook willen?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Klinkt wel leefbaar. Mooi dat jullie goed uit elkaar zijn gegaan. Dat ze je niet bedonderd heeft of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een keer wel "ja" gehoordEn het was een hele goede relatie waarin ik alle ruimte kreeg om wat zelfvertrouwen te ontwikkelen. Dat is ook wat ze zei ergens in de laatste twee weken, dat ik dat echt heb gekregen.
Hoe abrupt het ook afgelopen is, ik heb alle respect voor haar. En ik ben haar ook zo, zo dankbaar wat ze me heeft gegeven. En ik weet dat ik haar ook veel heb meegegeven. Daarom heb ik er op het moment ook vrede mee dat het uit is. Ookal vind ik het wel echt superjammer en had ik het graag anders gezien
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]nice. had alleen een andere plek verwacht vanwege hetgeen je straks zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest even zoeken![]()
Lekker voeten betasten op je eerste datequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
nice. had alleen een andere plek verwacht vanwege hetgeen je straks zei.
Oh, zo mooi als cocaigne?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk. Maar volgens die man op de datingsite heeft ze mooie ogen.
Nou, aanraken is daar wel persoonlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
nice. had alleen een andere plek verwacht vanwege hetgeen je straks zei.
mij niet gezien. ook niet na 25 jaar huwelijk. voeten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker voeten betasten op je eerste date.
Nee daar heb ik mijn eerste ex voor. Zelfmoordpoging faken voor aandacht. Och wat een feest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt wel leefbaar. Mooi dat jullie goed uit elkaar zijn gegaan. Dat ze je niet bedonderd heeft of wat dan ook.
Terechte opmerking. De lelijkste dingen ooit. Al maakt nagellak vrouwenvoeten wel ietsje mooier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
mij niet gezien. ook niet na 25 jaar huwelijk. voeten.
ik zou bedanken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, aanraken is daar wel persoonlijk![]()
Ik denk dat mijn ex en jouw ex dikke vriendinnetjes zouden zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee daar heb ik mijn eerste ex voor. Zelfmoordpoging faken voor aandacht. Och wat een feest.
nee. gewoon nee. het is dat je ze nodig hebt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terechte opmerking. De lelijkste dingen ooit. Al maakt nagellak vrouwenvoeten wel ietsje mooier.
Mwa, zo afgrijselijk als jij ze vindt, vind ik ze dan weer niet. Maar ik ben ook zeker weten geen liefhebberquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. gewoon nee. het is dat je ze nodig hebt.
Fobie?quote:
Ah, jullie hebben het beide eerder dus niet getroffen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ex en jouw ex dikke vriendinnetjes zouden zijn.
Nee, ik weet dat niet elke vrouw zo is hoor. Had het over één specifiek geval.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben het beide eerder dus niet getroffen.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo ellendig.
Ik ga het even googlen, en ja hoor....quote:
Of hij wist niet wat hij moest typen, of hij vond haar ogen nogal overdadige sletterigheid uitstralen. Way to go. Alleen geloof ik niet dat de uitdrukking "Smooth als yats" van toepassing is.quote:Cockaigne or Cockayne /kɒˈkeɪn/ is a land of plenty in medieval myth, an imaginary place of extreme luxury and ease where physical comforts and pleasures are always immediately at hand and where the harshness of medieval peasant life does not exist. Specifically, in poems like The Land of Cockaigne, Cockaigne is a land of contraries, where all the restrictions of society are defied (abbots beaten by their monks), sexual liberty is open (nuns flipped over to show their bottoms), and food is plentiful (skies that rain cheeses). Writing about Cockaigne was a commonplace of Goliard verse. It represented both wish fulfillment and resentment at the strictures of asceticism and dearth.
alles behalve voeten. niemand mag in mijn huis op blote voeten lopen en al helemaal niet op de bank/tafel enzo. go figure.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga het even googlen, en ja hoor....
[..]
Of hij wist niet wat hij moest typen, of hij vond haar ogen nogal overdadige sletterigheid uitstralen. Way to go. Alleen geloof ik niet dat de uitdrukking "Smooth als yats" van toepassing is.
Wow!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef perro. het volgende:
[..]
alles behalve voeten. niemand mag in mijn huis op blote voeten lopen en al helemaal niet op de bank/tafel enzo. go figure.
vind voeten gewoon niks. vies enzo. geen fobie hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Fobie?Ik heb een tenensabbel en oorsabbel fobie. Voor de rest mogen mannen alles aanraken / likken op mijn lichaam als we comfortabel met elkaar zijn in de slaapkamer en ik raak ook het liefst alles aan.
Nothing beats my ex wife, dudesquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ex en jouw ex dikke vriendinnetjes zouden zijn.
Word heel benieuwd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nothing beats my ex wife, dudes
Goede MI!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Fobie?Ik heb een tenensabbel en oorsabbel fobie. Voor de rest mogen mannen alles aanraken / likken op mijn lichaam als we comfortabel met elkaar zijn in de slaapkamer en ik raak ook het liefst alles aan.
Het klinkt wel als een fobie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
vind voeten gewoon niks. vies enzo. geen fobie hoor.
tenen likken. bah bah bah
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
vind voeten gewoon niks. vies enzo. geen fobie hoor.
tenen likken. bah bah bah
ik wil een verhaaltje voor bij het rollenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nothing beats my ex wife, dudes
quote:Ik vind het heerlijk om na een lange dag een jongen zijn (zweet) sokken en voeten te ruiken en likken.
Veel jongens hebben die omdat ze nikes of adidas aanhebben wie heeft dat ook
Na een werkdag vond ik mijn voeten nogal naar emmentaler ruiken. Ik weet niet zeker wat mijn mening daar over is. Je eigen scheten ruiken ook niet superranzig toch?quote:
Don't be.quote:
Mijn scheten ruiken naar bloemetjes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na een werkdag vond ik mijn voeten nogal naar emmentaler ruiken. Ik weet niet zeker wat mijn mening daar over is. Je eigen scheten ruiken ook niet superranzig toch?
"Wat doe je? Prima zuigkunsten enzo, maar doe dat maar ergens anders, Dank u."quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou niet eens willen dat een vrouw aan mijn tenen sabbelt of likt
Lees een boek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil een verhaaltje voor bij het rollen
Ik zal het niet meer doenquote:
lol, zie dit helemaal voor mequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Wat doe je? Prima zuigkunsten enzo, maar doe dat maar ergens anders, Dank u."
Ik had een bijbel, maar die heb ik opgerookt.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Wat doe je? Prima zuigkunsten enzo, maar doe dat maar ergens anders, Dank u."
Ik zei boek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een bijbel, maar die heb ik opgerookt.
Nou....erm.....you seemed to enjoy it....quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
What did you do while I was asleep..?
Een bloedneus trappen is geen synoniem van iets leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....erm.....you seemed to enjoy it....
Vast wel in sommige kringen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bloedneus trappen is geen synoniem van iets leuk vinden.
Niet in mijn kringquote:
Dan ben ik of Wolverine omdat de bloedneus zo snel genezen was, of je trapte niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bloedneus trappen is geen synoniem van iets leuk vinden.
lol, ik ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet in mijn kring.
Ik heb wel eens iemand een bloedneus getrapt omdat diegene het een goed idee vond me onder m'n voet te kietelen nadat ik zei dat ik daar agressief van word omdat ik daar echt niet tegen kan.
Of je hebt gewoon niet aan m'n voeten gezetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik of Wolverine omdat de bloedneus zo snel genezen was, of je trapte niet.
I'll keep it on the Wolverine then
quote:
Pff, ik waarschuwde keurig. Wie niet horen wil, moet dan maar voelen, hoor.quote:
Erm.....quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon niet aan m'n voeten gezeten.
I didn't got the memo until just now, thank you very muchquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff, ik waarschuwde keurig. Wie niet horen wil, moet dan maar voelen, hoor.
Ik heb jou toch geen bloedneus getrapt, zeg je net?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....
[..]
I didn't got the memo until just now, thank you very much
I was just evening the battle ground, baby.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou toch geen bloedneus getrapt, zeg je net?
And oh my god, what did you do?
Damnquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I was just evening the battle ground, baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Californium het volgende:
Iemand talent voor schilderenIk heb een tekening op mijn deur getekend maar ik wil het graag in kleur en daar ben ik heel slecht in.
Samzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Samzz heeft talent?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Californium het volgende:
Iemand talent voor schilderenIk heb een tekening op mijn deur getekend maar ik wil het graag in kleur en daar ben ik heel slecht in.
Geen talent voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan zelf alleen MS paint, dus aan mij heb je niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan zelf alleen MS paint, dus aan mij heb je niksIk heb laatst nog wat paintjes van mij opgezocht. Die zijn echt oud alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
http://i.imgur.com/6EJ2sLE.jpg
Ergens van 2010 of zo. Daarna nooit meer getekend in Paint.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wauw!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog wat paintjes van mij opgezocht. Die zijn echt oud al.
Ik vind hem tofquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tofquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind hem tof
http://i61.tinypic.com/1hv9sk.png deze had ik ook nogik kan echt niet met photoshop over weg dus ik zit vast aan Paint
Oh joh, dat is echt kinderspel vergeleken met m'n tekeningen/schilderijenquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Photoshop heb ik wel. Maar dat digitaal tekenen duurt me te lang en is me te plat. Ik vind een potlood of kwast vasthouden fijner. Ondanks dat ik wel een WACOM tablet heb.
Je tekent paarden echt super gaafquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh joh, dat is echt kinderspel vergeleken met m'n tekeningen/schilderijen.
Ja, die heb ik ook wel eens gezien, ook erg mooi. Maar dit is toch ook wel een speciale techniek. De meeste mensen zijn toch maar goed in 1 ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh joh, dat is echt kinderspel vergeleken met m'n tekeningen/schilderijen.
Die hond is ook gemaakt met de muisquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenheb zelf ook een WACOM maar teken vaak met muis
Alleen paardenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je tekent paarden echt super gaaf
Mwa, of je nu lijntjes zet op een computer of op een stuk papier... Het is de hand-oog coördinatie die iets anders is, dat wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook wel eens gezien, ook erg mooi. Maar dit is toch ook wel een speciale techniek. De meeste mensen zijn toch maar goed in 1 ding.
Van wat ik gezien heb bedoel ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hond is ook gemaakt met de muis. De WACOM heb ik één keer gebruikt
. Doodzonde, eigenlijk.
[..]
Alleen paarden? Maar, dank je
.
Heb 't vaak geprobeerd, maar ik kom er echt niet ver mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga je verdiepen in photoshop dan toto, extreem mooi programma
Ik heb ook niet echt veel werk meer gemaakt de laatste tijdquote:
Sneak preview?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt veel werk meer gemaakt de laatste tijd. Ben nog bezig met een paard, die ga ik morgen weer oppakken, hoop ik. En dan moet ik nog één werk maken (waar ik enorm tegenop zie).
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef netchip het volgende:
Even een vraagje. Is het raar om een meisje, die (of eigenlijk dat, omdat het meisje) ik af en toe spreek, te vragen of ze met me naar de bioscoop wil?
Ik ben niet erg handig op het gebied van daten en meiden.
Sure. Why not?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef netchip het volgende:
Even een vraagje. Is het raar om een meisje, die (of eigenlijk dat, omdat het meisje) ik af en toe spreek, te vragen of ze met me naar de bioscoop wil?
Oh deze had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat ook gewoon in CRE. Ik plaats daar eigenlijk al mijn werk.
wowquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat niet raar, gewoon doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef netchip het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef netchip het volgende:
Echt super knapquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit!quote:
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:30 schreef netchip het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Elke keer als ik lachgas neem kom ik een paar stapjes in een verhaal.
Ik kan me het allemaal alleen maar herinneren als ik het gebruik
freaky shit
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het appeltje is lekker sappig, ja.
shiiitquote:
Dat zeg je nuquote:
% in wijn is niet zoveel toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Ik schenk net een glaasje wijn in.
Ik heb die term nog nooit gebruikt.....quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
Waarom gebruiken sommige mensen de term 'ballen' als ze het over seks hebben...? Echt, wat een term.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet raar, gewoon doen.
quote:
Dank jullie voor jullie antwoorden.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb die term nog nooit gebruikt.....
daar kom je vanzelf achterquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:00 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie voor jullie antwoorden.
Nou ja, kijk, ik zal 't proberen uit te leggen. Ik vind haar dus al een tijdje leuk, maar ik weet niet of zij mij enigzins leuk vindt. Daarom dacht ik dat het misschien raar, of gek is. Blijkbaar dus niet.
Yep. Tot die conclusie kwam ik ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar kom je vanzelf achter
Nee, het is niet raar. En nee heb je, ja kun je krijgen. Dus gewoon doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:00 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie voor jullie antwoorden.
Nou ja, kijk, ik zal 't proberen uit te leggen. Ik vind haar dus al een tijdje leuk, maar ik weet niet of zij mij enigzins leuk vindt. Daarom dacht ik dat het misschien raar, of gek is. Blijkbaar dus niet.
HeLa cellen?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is niet raar. En nee heb je, ja kun je krijgen. Dus gewoon doen.
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
Waarom gebruiken sommige mensen de term 'ballen' als ze het over seks hebben...? Echt, wat een term.
Maken jullie ook elkaars zinnen af?quote:
We even have matching trainers, Nordic walking sticks and bicycles.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maken jullie ook elkaars zinnen af?
Echte liefde dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We even have matching trainers, Nordic walking sticks and bicycles.
Good to know. Al doe ik dat sowieso altijd al welquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
Hoe ging je date gisteren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Good to know. Al doe ik dat sowieso altijd al wel
Like a fucking Disney story dude, but without the sappy songs.quote:
Ik vind die liedjes juist leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Like a fucking Disney story dude, but without the sappy songs.
En iets minder onschuldig dan je denkt. Die 7 dwergen zullen ongetwijfeld een gangbang gehad hebben met Sneeuwwitje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Like a fucking Disney story dude, but without the sappy songs.
Die uitdrukking is sowieso zelden van toepassingquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Of hij wist niet wat hij moest typen, of hij vond haar ogen nogal overdadige sletterigheid uitstralen. Way to go. Alleen geloof ik niet dat de uitdrukking "Smooth als yats" van toepassing is.
De tijd vloog voorbij. Toen ik op mijn horloge keek was het alweer half 2/2 uur. Alleen had ik niet de ballen om haar te zoenenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Die uitdrukking is sowieso zelden van toepassing
quote:
Ik rij hier over 5 minuten weg, zie je zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar kom je vanzelf achter
DUDE!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
De tijd vloog voorbij. Toen ik op mijn horloge keek was het alweer half 2/2 uur. Alleen had ik niet de ballen om haar te zoenen
Huh?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, als ik het goed begrijp uit het andere topic heb je jezelf lopen cockblocken. Klopt dat?
I know...Ik moet minder onzeker zijn en het gewoon doen.Ik zou beter moeten weten.quote:
Snelle observatie, ik kan er naast zitten. Ik zit met mijn hoofd ergens andersquote:
Tussen Samzz d'r boobs?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snelle observatie, ik kan er naast zitten. Ik zit met mijn hoofd ergens anders
Dan kan ik ja toch heul nie zien wat ik typ, jonguhquote:
Dat kan toch tijdens het ademhalen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kan ik ja toch heul nie zien wat ik typ, jonguh
Ik heb een snorkel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan toch tijdens het ademhalen?
Gelukkig maakte je een grapjequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
Sammz gespot... Grapje
[ afbeelding ]
Kijk, jij hebt geleerd van eerdere ervaringen.quote:
Jeetje, wat is dat toch met mannen die niet zoenen. Ik vind een zoen op de eerste date eigenlijk toch wel echt een must. Ben ik nu een slet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
De tijd vloog voorbij. Toen ik op mijn horloge keek was het alweer half 2/2 uur. Alleen had ik niet de ballen om haar te zoenen
Waarom een must? Zou wat zijn als je diegene toch niet zo leuk vind als gedacht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, wat is dat toch met mannen die niet zoenen. Ik vind een zoen op de eerste date eigenlijk toch wel echt een must. Ben ik nu een slet?
Oh, op de eerste date hoeft dat van mij niet, eigenlijk. Op de tweede toch wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeetje, wat is dat toch met mannen die niet zoenen. Ik vind een zoen op de eerste date eigenlijk toch wel echt een must. Ben ik nu een slet?
Een must voor een goede date, natuurlijk. Gewoon omdat er meestal wel iets van een seksuele spanning hangt, zoenen is dan wel fijn. Zonder die spanning is het mij al snel te vriendschappelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom een must? Zou wat zijn als je diegene toch niet zo leuk vind als gedacht.
Ja, na een 2e wordt het snel vriendschappelijk en gewoon gezellig. Ook prima, maar niet als dat niet de intentie was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een must voor een goede date, natuurlijk. Gewoon omdat er meestal wel iets van een seksuele spanning hangt, zoenen is dan wel fijn. Zonder die spanning is het mij al snel te vriendschappelijk.
Als het niet gebeurt is het niet meteen een ramp, maar ik stel het toch liever niet te lang uit.
Oh oh, yats.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, na een 2e wordt het snel vriendschappelijk en gewoon gezellig. Ook prima, maar niet als dat niet de intentie was.
Slet!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij een goede date kan het ja, maar een must vind ik wel wat ver gaan. Zoals Samzz zegt, als het bij de 2de niet gebeurd dan is het wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een must voor een goede date, natuurlijk. Gewoon omdat er meestal wel iets van een seksuele spanning hangt, zoenen is dan wel fijn. Zonder die spanning is het mij al snel te vriendschappelijk.
Als het niet gebeurt is het niet meteen een ramp, maar ik stel het toch liever niet te lang uit.
Er is maar 1 truc: witte wijn in een meisje gooien en wachten tot ze op schoot komt zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had het gelijk goed aangepakt?
Nouja, de must is niet zozeer het zoenen, maar wel de spanning. En ik ben zelf altijd wel impulsief genoeg om gewoon te zoenen als ik het gevoel heb dat het goed zit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij een goede date kan het ja, maar een must vind ik wel wat ver gaan. Zoals Samzz zegt, als het bij de 2de niet gebeurd dan is het wel wat vreemd.
Ah, good to know.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er is maar 1 truc: witte wijn in een meisje gooien en wachten tot ze op schoot komt zitten.
Weet niet, als ik haar leuk en aantrekkelijk vind, gaat dat niet zo makkelijk weg. Ik wil het liefst wel redelijk snel zoenen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zal vast niet bij alle vrouwen zo zijn.
Heb jij dat niet?
Nee, dan gaan we voetbal kijken en op zoek naar bittergarnituur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, good to know.
En voor mannen? Hetzelfde idee maar dan met bier?
Als het een goede date is zal die spanning er vanzelf wel zijn. En dat laatste sowieso, maar blijkbaar is yats niet zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de must is niet zozeer het zoenen, maar wel de spanning. En ik ben zelf altijd wel impulsief genoeg om gewoon te zoenen als ik het gevoel heb dat het goed zit.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we voetbal kijken en op zoek naar bittergarnituur.
Elvis - Feverquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Johnny Cash en Elvis Presley klassiekers. Ik vermaak me
En toch zit je op fok.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Johnny Cash en Elvis Presley klassiekers. Ik vermaak me
O jawel maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet echt grappig. Want eigenlijk zijn jullie dus niet zo makkelijk?
Voetbalquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Want je bent een Feyenoordfan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voetbal
bitterballen
Maar seks wint het toch wel hoor (behalve van Feyenoord-ajaks).
Mwa, heb betere optredens gehad. Maar ging wel hoorquote:
Ouwde kleine zaaltjes zijn vaak wel gezellig jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, heb betere optredens gehad. Maar ging wel hoorZaaltje was wel apart... echt een oud jaren 50 zaaltje op de hoek. Erg klein ook, maar wel leuk sfeertje.
Ow en er was een meisje waarvan ik durfde te zweren dat ik d'r eens op relatieplanet of Tinder zag. Durfde weer niks te zeggen
Ik durf gewoon niet meerquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ouwde kleine zaaltjes zijn vaak wel gezellig ja
Jammer dat je je weer als een kip heb gedragen.
Dus je durfde het eerst wel?quote:
Hoi en dat weten we, hoef je er niet nog is in te wrijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
Goedenavond mensen zonder leven inclusief mezelf.
Ahw.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoi en dat weten we, hoef je er niet nog is in te wrijven.
Hoiquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
En waarom nu niet meer dan?quote:
Hoi Faxje!quote:
Nicequote:
En je wil het toch nog niet opgeven? Je bent nog jong enzo.quote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat gefaald uiteindelijk. Friendzone enzo
quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef bamibij het volgende:
Is Faxie de meest verstokte vrijgezel hier?
Wist niet dat jij naar swingersclubs ging?quote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
pauzeallemaal leuke vrouwen in jurkjes.
ik ga weer swingen
Ik zal niet weer de wat-is-de-friendzone discussie weer starten, maar dat zal wel mee vallen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat gefaald uiteindelijk. Friendzone enzo
Over 20 jaar niet meer. Ik doe eem inhaalpoging.quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef bamibij het volgende:
Is Faxie de meest verstokte vrijgezel hier?
Geloof je niet in de friendzone?quote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wist niet dat jij naar swingersclubs ging?
[..]
Ik zal niet weer de wat-is-de-friendzone discussie weer starten, maar dat zal wel mee vallen.
Wel als hij dan nog steeds vrijgezel is.quote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Over 20 jaar niet meer. Ik doe eem inhaalpoging.
Denken dat je mij kan inhalenquote:Op zondag 30 november 2014 00:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Over 20 jaar niet meer. Ik doe eem inhaalpoging.
De friendzone bestaat wel, maar ik vind het een andere betekenis hebben dan hoe hij af en toe wordt gebruikt.quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geloof je niet in de friendzone?
Ze date geen ouwe lullenquote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als hij dan nog steeds vrijgezel is.
Of jullie moeten anders eens gaan daten.
ik heb obesitas en kom al 3 jaar mijn bed niet meer uit ja.quote:
Dat krijg je met players, geen oog voor belangrijkere dingen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Yats is ongezellig, veel te veel chicks op de app
O je had het al geprobeerd?quote:
Oh dat is wel lief van je dan, proberen hem in te halen. Maar misschien kan je dan alsnog beter eerst daten zodat jullie daarna tegelijk op 0 kunnen beginnen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ik heb obesitas en kom al 3 jaar mijn bed niet meer uit ja.
Ik zou heel raar opkijken als bepaalde mannelijke vrienden me mee op date vroegen. Dus ik snap het wel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef aeque het volgende:
[..]
De friendzone bestaat wel, maar ik vind het een andere betekenis hebben dan hoe hij af en toe wordt gebruikt.
Ik ben een van de chicks, sorry.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee hoor.Ik doe dat meestal op date 2,maar jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geloof er niks vanquote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ik heb obesitas en kom al 3 jaar mijn bed niet meer uit ja.
Val jij yats lastig, you bad person!quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben een van de chicks, sorry.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zul je ook nooit te weten komen.quote:
Kut, heb ik nu intens veel zin inquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Damn hou twi,nu heb ik zin in bittergarnituurquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Fax is niet veel ouder dan Yats hoorquote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
We daten niet!quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax is niet veel ouder dan Yats hoor
Heyquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef Inolvidable het volgende:
Shit, je hebt me door.quote:
Nouja zegquote:Op zondag 30 november 2014 00:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zul je ook nooit te weten komen.
Maar hoe weten we dan wie er kuthoeren zijn?quote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
Kunnen fax en yats niet gewoon voor het andere team gaan spelen en vervolgens elkaar daten? Zou een hoop schelen en oplossen.
Ik blijf altijd dat anonieme meisje met obesitas.quote:
Heul nietquote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja daaaagquote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
Kunnen fax en yats niet gewoon voor het andere team gaan spelen en vervolgens elkaar daten? Zou een hoop schelen en oplossen.
Ik wil je feeder wel zijn hoorquote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik blijf altijd dat anonieme meisje met obesitas.
Nicequote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
Aeque heeft net mijn nummer gehosseld.
Huh?quote:Op zondag 30 november 2014 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
Aeque heeft net mijn nummer gehosseld.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Simpel,dat ben ik gezien mijn reputatie.Maar hoe gezellig ik fax ook vind,ik hou het bij vrouwen.Gelukkig is dat soms wederzijds.quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dan wie er kuthoeren zijn?
Daar heb je mij nog voor.quote:Op zondag 30 november 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dan wie er kuthoeren zijn?
Oh, goed nieuws! Maar waarom verkondig je dat goede nieuws hier niet dan?quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je mij nog voor.
Heb er inmiddels weer wat op mijn lijst kunnen zetten.
Die vrouwen zijn dan ook blij dat ze op vrouwen vallen?quote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Simpel,dat ben ik gezien mijn reputatie.Maar hoe gezellig ik fax ook vind,ik hou het bij vrouwen.Gelukkig is dat soms wederzijds.
Echt he en ik hoefde het niet eens te vragen. Nu nog wachten op de nudies.quote:
Wist niet dat ik alles in mijn leven hier moest verkondigen?quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, goed nieuws! Maar waarom verkondig je dat goede nieuws hier niet dan?
Hoeft ook niet, maar dan hebben wij er natuurlijk niks aan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wist niet dat ik alles in mijn leven hier moest verkondigen?
Ik ben nog heel vitaal hoorquote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent geen lekker jong ding meer zoals aeque. Verschil moet er zijn blijkbaar
Nee we willen alleen #goedeleef.quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he en ik hoefde het niet eens te vragen. Nu nog wachten op de nudies.
[..]
Wist niet dat ik alles in mijn leven hier moest verkondigen?
Fixed.quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent geen lekker jong ding meer zoals aeque. Verschil moet er zijn blijkbaar
Want jullie hebben er wel wat aan als ik het wel doe?quote:Op zondag 30 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dan hebben wij er natuurlijk niks aan.
Krijg je niet. Ik hosselde stiekem aeque z'n nummer.quote:
Nou wel als je yats en Fax wil vervangen aangezien die in jouw suggestie dat soort post niet meer zullen maken dan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Want jullie hebben er wel wat aan als ik het wel doe?
Hossel dan stiekem de mijnequote:Op zondag 30 november 2014 00:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Krijg je niet. Ik hosselde stiekem aeque z'n nummer.
Dat zeg je verkeerd, je krijgt het er warm van.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou wel als je yats en Fax wil vervangen aangezien die in jouw suggestie dat soort post niet meer zullen maken dan.
De rust! Heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou wel als je yats en Fax wil vervangen aangezien die in jouw suggestie dat soort post niet meer zullen maken dan.
Nee hoor, de gene waar ik het warm van krijg is al weg.quote:Op zondag 30 november 2014 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd, je krijgt het er warm van.
Nee, warm als in 17,5 graden.quote:
Nou wat warm zegquote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, de gene waar ik het warm van krijg is al weg.
[..]
Nee, warm als in 17,5 graden.
Die update had ik nog niet gelezen, mij excuses.quote:Op zondag 30 november 2014 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, de gene waar ik het warm van krijg is al weg.
[..]
Nee, warm als in 17,5 graden.
Sorry je bent niet mijn type.quote:
Lekker mijn bedje in rollen straks.quote:
Geen probleem.quote:Op zondag 30 november 2014 00:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Die update had ik nog niet gelezen, mij excuses.
Wow, dit is net de druppel die de emmer doet overlopen denk ik.quote:
Wil je de korte of lange versie?quote:Op zondag 30 november 2014 00:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is je type dan specifiek (behalve aeque natuurlijk)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |