verkeerde topicquote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Vermecelli het volgende:
Eriksen trapt weer wat open deuren in:
[ afbeelding ]
Tsja uitspraken in het voetbal is een beetje als rock/gitaarmuziek. Er is al zo veel van dat je nooit meer origineel kan zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 14:04 schreef Vermecelli het volgende:
Eriksen trapt weer wat open deuren in:
[ afbeelding ]
Hadden we ze nog maarquote:Op zondag 30 november 2014 14:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik zie twee oud Ajacieden dus vond het wel passend
Was wel waar: iedereen heeft het nu over hem.. over hoe slecht hij speelt.quote:Op zondag 30 november 2014 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Sinds Moisander zei "niemand heeft het nog over Vertonghen", is het bergafwaarts gegaan met Moisander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:08 schreef MouzurX het volgende:
Mike gaat een penalty verzorgenTelt dat ook als eigen goal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Want De Boer gaat niet met twee rechtspoten spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:09 schreef Vriezzer het volgende:
Dit is het teken dat Moisander zijn basisplaats kwijt gaat raken aan Van der Hoorn.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Let vooral op Mikey bij dit tegendoelpunt
Altijd maar dat eeuwige achteruit lopen als ze voorstaan, het is echt godgeklaagd slecht.quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Had gewoon 0-4 moeten staan. Stelletje kneuzen ook altijd.
Beste selectie dit dat.
Niet dat Moisander iets is.quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Compleet de weg kwijt.
Frank bedankt
nahquote:Op zondag 30 november 2014 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat Moisander iets is.
Die had deze goal ook wel laten vallen.
dit vind ik altijd zo'n domme redenering...quote:Op zondag 30 november 2014 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Kansloos dit, je MOET gewoon 3 punten pakken hier, zeker gezien het feit dat de twee grootste concurrenten deze speelronde tegen elkaar moeten.
x2, zeker nu, omdat ze helemaal niet spelen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo'n domme redenering...
Ajax heeft ADO op de been gehouden, door ten eerste niet de kansen te benutten (Van Rhijn, Schöne), ten tweede verdedigend veel te kwetsbaar te zijn en ten derde dankzij de sublieme wissels van Frank.quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef coronatus het volgende:
Cillessen heeft Ajax nog op de been gehouden, anders was het al 2 a 3 - 1 geweest.
Over de punten ben ik het wel met hem eens, wat de rest doet is niet belangrijkquote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef Burrito het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo'n domme redenering...
dit dusquote:Op zondag 30 november 2014 14:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft ADO op de been gehouden, door ten eerste niet de kansen te benutten (Van Rhijn, Schöne), ten tweede verdedigend veel te kwetsbaar te zijn en ten derde dankzij de sublieme wissels van Frank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |