Het talent begint zich zo langzamerhand wel aardig te manifesteren inderdaad.quote:
Echt een weergaloos talent.quote:Op zondag 30 november 2014 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het talent begint zich zo langzamerhand wel aardig te manifesteren inderdaad.
En we hebben het volledig aan onszelf te wijten.quote:Op zondag 30 november 2014 13:53 schreef Vermecelli het volgende:
Wat een potBegon leuk maar gaat nu nergens meer over.
Als half vind ik hem niet goed genoeg, maar als CVM doet hij het echt goed. Doet me aan Anita denken, al mag ik dat vast niet zeggen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Serero is de volgende die collectief is afgeserveerd en het vervolgens helemaal maakt.
Volgens mij is hij alleen afgemaakt door LitmanenAFCA.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Serero is de volgende die collectief is afgeserveerd en het vervolgens helemaal maakt.
Als linkshalf komt Serero gewoon ontzettend veel tekort. Controleur is een ander verhaalquote:Op zondag 30 november 2014 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij alleen afgemaakt door LitmanenAFCA.
Maarja die vind Guus Hupperts ook de nieuwe Arjen Robben.
Precies, gifkikkertje. Zit overal tussen, pakt ballen af en kan uitstekend voetballen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als half vind ik hem niet goed genoeg, maar als CVM doet hij het echt goed. Doet me aan Anita denken, al mag ik dat vast niet zeggen.
Alleen jammer dat ie zn lengte niet mee heeft. In kopduels is hij vrijwel altijd kansloos.quote:Op zondag 30 november 2014 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, gifkikkertje. Zit overal tussen, pakt ballen af en kan uitstekend voetballen.
Zijn gebrek aan rendement maakt ook niet veel uit op de CVM positie.
Hij mist wel rendement ja.quote:Op zondag 30 november 2014 13:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als linkshalf komt Serero gewoon ontzettend veel tekort. Controleur is een ander verhaal
Voor zo'n klein ventje zie ik hem nog best vaak een kopduel winnenquote:Op zondag 30 november 2014 13:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zn lengte niet mee heeft. In kopduels is hij vrijwel altijd kansloos.
Van der Hoorn er ook bij danquote:Op zondag 30 november 2014 14:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jawel, hebben we in de kuip ook gedaan. Andersen nu ff wisselen voor Zimling
Hoezo niet, hij hield weerhield Veltman toch op grandioze wijze van een scoringskans? Oh...quote:Op zondag 30 november 2014 14:01 schreef MouzurX het volgende:
Hopen dat Sig niet gaat meeverdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |