Mooie versie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is trouwens ook gewéldig, samen met Flip Kowlier (in 't Westvlams op video) op n troon met z'n trainingsjack met gouden ketting en kruisbeeld "Mia" zingen
Fabiola is ook geen 52 meer hequote:Op zaterdag 6 december 2014 01:02 schreef BramKVO het volgende:
Dat komt omdat Luc De Vos iets heeft gegeven aan het volk, namelijk mooie muziek. Voor Fabiola hebben we alleen maar moeten betalen.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat je een minimum aan respect mag hebben, maar vind het best logisch dat het veel mensen weinig doet.
Hazes met Luc De Vos vergelijkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nu maar hopen dat zijn familie niet van hetzelfde kaliber is als die van Andre Hazes.
Ik heb het over hun familie. Niet over hunzelf.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hazes met Luc De Vos vergelijken
Je kunt 't beter vergelijken met de familie van Herman Brood.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over hun familie. Niet over hunzelf.
Ik denk het wel. Of zijn Belgen écht heel anders dan Nederlanders?quote:
nee gewoon neequote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zit mobiel, hoop dat de link het doet. Of niet, oordeel zelf
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhquote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zit mobiel, hoop dat de link het doet. Of niet, oordeel zelf
quote:Fame láborans ad te pérveni.
Aís: Cenáre potes, si quid ábluis.
Hómines ut tu ne diffíciles sint;
eis cópiam fac, antequ(am) insániunt.
Équites cives gúbernant,
mélius quam olim ántea.
Rósa lucem cónspexit,
aít: Némo umquam péribit.
Paulísper iam procédimus
vía clar(a) et vestígiis.
Pássim sunt út ego hómines,
óperam dant exulúlantes!
Véniunt stellae, ábeunt.
Phóenix semper pérvivet.
Rósa numquam dóluit,
rogat: Potésne somniáre?
Équites cives gúbernant
mélius quam olim ántea.
Rósa lucem cónspexit,
Aít: Némo umquam péribit.
Véniunt stellae, ábeunt.
Phóenix semper pérvivet.
Rósa numquam doluit,
Véniunt stellae, ábeunt.
Phóenix semper pérvivet.
Rósa numquam dóluit,
En een lijst met grijsgedraaide klassiekers die iedereen beu is. (Maar wel respect dat ze Gorki op 1 zetten.)quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:30 schreef BramKVO het volgende:
En ja , de tijdloze zijn maar honderd nummers hè ...
ze zingen een beetje door elkaar. Vind ik niet zo mooiquote:Op maandag 8 december 2014 22:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand dit al gezien eigenlijk ? Op de begrafenis van Luc De Vos werd als enige van zijn liedjes een Latijnse versie van "Mia" gespeeld.
[..]
Dat valt toch goed mee in de tijdloze. Een totaal andere lijst dan de gemiddelde aller tijden lijst.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En een lijst met grijsgedraaide klassiekers die iedereen beu is. (Maar wel respect dat ze Gorki op 1 zetten.)
Aan die lijst van Radio 1 heb je al veel meer en daar hoor je nog eens wat.
Ja hoor, maar het gaat er mij om dat er heel veel nummers inzitten die al veel te vaak grijsgedraaid zijn. Natuurlijk heb je dat in andere lijsten ook, maar dat compenseert beter met de minder gedraaide nummers (en het zijn er meestal meer).quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:15 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat valt toch goed mee in de tijdloze. Een totaal andere lijst dan de gemiddelde aller tijden lijst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |