Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nouja, ik ben nogal bang om een blauwtje te lopen enzo
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooitquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je weet toch al dat hij jou leuk vindt?
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt het iig zo geformuleerd dat hij ook kan aangeven druk te zijn. Geen keiharde afwijzing.
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, ik krijg regelmatig appjes waarin dat blijkt, maar hij kan me ook gewoon (nogmaals) het bed in willen. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat wil ik ook wel, maar ik wil misschien ook iets meer ooit.
Heb het vannacht ergens gestuurdquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zal vast wel positief reageren op je vraag/berichtje gok ik
Ach, geniet maar van het moment. Van nuquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:10 schreef Californium het volgende:
True! Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, geniet maar van het moment. Van nuJe kunt altijd later vragen of hij ervoor open staat om te zien of het ergens toe kan leiden.
maar een koning in de discotheek?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Ook niet teveel van mijn adviezen aannemen hoor. Ik ben een sukkel in de liefde
Jij snapt mequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar een koning in de discotheek?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |