abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149545414
Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt als rouw en verlies. Je moet ook afscheid nemen van hoe jullie de toekomst graag gezien hadden, het hele plaatje waar je al die jaren zo hard voor hebt gewerkt.

Ik kan me voorstellen dat je nu niet aan andere opties kunt denken die ook weer onzekerheid met zich meebrengen en veel medisch gedoe. Maar wie weet, ooit, als julie dit een plekje hebben kunnen geven, ontstaat er weer ruimte om daar over na te denken.

Word je nog begeleid door de psycholoog nu?
pi_149545475
Vrijdag is mijn NOD. Gister had ik een beetje ongesteldheidsbuikpijn, nu niet meer. Voorgaande rondes had ik steeds al 2-4 dagen van tevoren bloedverlies, dus daar reken ik nu ook elke keer op wanneer ik naar de wc ga.
Ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden

Er staat, onder voorbehoud, al een intake ivf gepland op maandag as
  dinsdag 10 februari 2015 @ 18:26:24 #278
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149545658
Arja mijn duimen draaien voor je😘

Ja ik word nog begeleid door de psycholoog, nu ook extra afspraken omdat ik bang ben voor terugval.
Be happy with the little things in life
pi_149563361
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
The day after.
<knip>
Ik wilde niet loslaten. Ik wil onze dromen niet opgeven. Maar ik zal moeten. Wat de toekomst ons gaat brengen, geen idee. Ik heb steeds mijn grenzen verlegd en de optie draagmoederschap en/of nog een ivf poging zijn voorbij gekomen de afgelopen tijd. Maar zoals ik er nu in sta, ik kan niet meer. Ik wil niet meer. Ik krijg dit niet meer geregeld. Steeds maar weer afwachten of "het lot" je dit keer wel gunstig valt. Het vreet aan je. Ik hoop dat we dit alles een plekje kunnen geven.

DV, er zijn geen woorden voor. Het blijft oneerlijk. :'(
Ik was al een tijdje weg hier (veel aan het hoofd enzo), maar wilde toch even reageren.
Wat fijn dat je wel extra ondersteuning hebt gezocht, goed van je. Ik wens je het allerbeste. :*
pi_149564855
Droomvrouwtje, wat ben je toch een ontzettend sterk mens. :*

Arja, vrijdag is al bijna! Ik hoop dat je elke keer dat je geen bloedverlies aantreft een beetje meer vertrouwen krijgt en dan vrijdag twee mooie streepjes plast. Ik duim voor je!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_149577264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef Nanuke het volgende:
Droomvrouwtje, wat ben je toch een ontzettend sterk mens. :*

Arja, vrijdag is al bijna! Ik hoop dat je elke keer dat je geen bloedverlies aantreft een beetje meer vertrouwen krijgt en dan vrijdag twee mooie streepjes plast. Ik duim voor je!
Dankjewel. Het lijkt me inderdaad heerlijk als ik de intake ivf vrijdag af zou mogen bellen.

Nog geen bloed hier. Wel soms zo'n zeurderig ongesteldheidsgevoel in mijn buik
pi_149598172
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:20 schreef Arja het volgende:

[..]

Dankjewel. Het lijkt me inderdaad heerlijk als ik de intake ivf vrijdag af zou mogen bellen.

Dat lijkt me ook een leuk gesprek, zo van: "ja, nee, dat ivf is niet meer nodig he, ben al zwanger *grijns*". Ik duim ook voor je dat het gewoon zo mag gaan lopen! ^O^
pi_149645209
Geen nieuws is goed nieuws? :P

Vandaag was ons startgesprek voor de ivf in het ziekenhuis. Ik moet zeggen dat ik echt een goed gevoel heb bij het ziekenhuis. Dat had ik na het vorige gesprek al, en werd nu alleen maar bevestigd. Door mijn ziekte icm het traject had ik nog een aantal vragen, en die werden allemaal snel beantwoord en stonden ook allemaal al als notities op papier. Heel fijn. De 11e starten met de decapeptyl, dat is gewoon echt al over minder dan een maand!
Het voelt een beetje dubbel om hier enthousiast over te zijn, want ik zie enorm op tegen de impact van de hormonen op mijn lijf. Maar ik kan nu eindelijk iets doen met onze kinderwens, ipv alleen maar hopen en afwachten. :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_149645744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:43 schreef Nanuke het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws? :P

Daar hoop ik ook op!

Wat fijn Nanuke, een goed gevoel is zo belangrijk, en een echte, echte startdatum, wauw.

1e iui zit er hier weer op, nu afwachten. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het is in eigen cyclus omdat Otje af en toe nog bij me drinkt.
pi_149645808
-sorry verkeerde topic-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_149647116
Nanuke de 11e is echt al bijna! *O* Spannend!

Ophelia spannend! Succes met wachten.
pi_149647747
Spannend hoor Nanuke
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:40:15 #288
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149647816
Spannend Nanuke

Oeh en ook voor spannend voor jou ophelia.

Mijn duimen draaien😘
pi_149652785
Succes met de wachtweken Ophelia!
Spannend een startdatum Nanuke.

En ik tsja. Vandaag mijn nod. Geen bloed en geen streepjes. Denk dat de utrogestan de bloeding nog tegen houdt
  zaterdag 14 februari 2015 @ 08:40:33 #290
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_149656890
Nanuke succes. Spannende tijden maar idd soort van fijn dat je actie kan ondernemen.

Ophelia succes met wachten.

Arja :*
pi_149662034
Vandaag ook nog niet ongesteld en geen 2 streepjes.

Moet ik nu stoppen, of doorgaan met de utrogestan? Kan natuurlijk dat de utro mijn menstruatie tegenhoudt, maar kan het ook zijn dat ik laat positief test? Wat zouden jullie doen?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:25:30 #292
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149663280
Ik zou overmorgen nog een keer testen. Test je dan alsnog negatief dan zou ik even bellen met het ziekenhuis en stoppen. Utrogestan kan idd je menstruatie tegenhouden
pi_149663281
Krijg je nog een bloedonderzoek Arja? Dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en nog even doorgaan. Anders misschien even overleggen met verpleegkundige o.i.d.?
pi_149665652
Dank voor het advies. Het bloeden is intussen begonnen, dus ik heb duidelijkheid
pi_149673806
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:59:13 #296
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149674639
Arja😘😘😘
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:55:32 #297
437909 GVman
korte tekst
pi_149679091
Knuffel voor jou, Arja!
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_149681822
pi_149682759
Thanx. Het gaat wel, we hadden vrijwel geen verwachtingen meer bij iui. Op naar de volgende fase.

Ik zie nu al op tegen de punctie. Iemand die hier iets geruststellends over kan zeggen? ;)
pi_149685738
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 00:35 schreef Arja het volgende:
Thanx. Het gaat wel, we hadden vrijwel geen verwachtingen meer bij iui. Op naar de volgende fase.

Ik zie nu al op tegen de punctie. Iemand die hier iets geruststellends over kan zeggen? ;)
Ja hoor. Ik heb in totaal 4 keer een punctie gehad en het is me 3 keer echt meegevallen. Ik had alle keren minimaal 18 eitjes die aangeprikt moesten worden. Best een flinke hoeveelheid dus. Natuurlijk is het niet pijnloos, maar het duurt ook maar zo'n 15-20 min. Ik focuste altijd op mijn ademhaling in plaats van op de pijn. Ik heb geen idee of dat echt hielp, maar ik vond het over het algemeen echt goed te doen. Heel rustig inademen door mijn neus en uit door de mond. Ik vond het maar één keer echt pijn doen, maar niet dusdanig dat ik heb gevraagd of ze even wilde pauzeren ofzo.
Mijn tip is om niet op internet te gaan lezen. Je vindt er de grootst mogelijke horrorverhalen. Het is echt niet nodig om er bang voor te zijn, laat het gewoon over je heen komen het komt echt goed. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')