Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je geen pics hebt, maar je hebt dus helemaal geen zusje?quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb er geen, maar als ik zou hebben, zou ik koppelen. Heb wel een broertje dima, beetje butch type wel. Doen?
ach de onbegrepen artiest moet het weer ontgeldenquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
De studenten die het huis onder me gaan huren zijn aan het intrekken, en ik zag zojuist een gitaar passeren. Bij deze beloof ik plechtig dat ik ze het huis uit ram als ze Wonderwall-sing-a-long-avonden gaan houden.
Nee, en als wel, zou ik d'r ver van jou vandaan houden, perverselingetje vamme.quote:Op zondag 30 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je geen pics hebt, maar je hebt dus helemaal geen zusje?
I like a challenge.quote:Op zondag 30 november 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, en als wel, zou ik d'r ver van jou vandaan houden, perverselingetje vamme.
hey no1uknowquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
De studenten die het huis onder me gaan huren zijn aan het intrekken, en ik zag zojuist een gitaar passeren. Bij deze beloof ik plechtig dat ik ze het huis uit ram als ze Wonderwall-sing-a-long-avonden gaan houden.
These ho's aint loyalquote:Op zondag 30 november 2014 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Jaloezie of reële gedachte?
dem feels.
Deze taalgebruik staat mij niet aan vriend.quote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
deel 2 van deze pareltje, game on.
en dat ze braaf op tijd in haar tentje ligtquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
These ho's aint loyal
Sowieso chicks daten die met hun vriendinnen dronken worden en naar festivals gaandan is het gewoon wachten op dat ze vreemdgaat door hun slut enabler vriendinnen en die ene leuke jongen.
Precies, gewoon lekker binnen blijven.quote:Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap, je zou een goeie moslimman zijn. Gewoon in de keuken vastbinden, die hoeren.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap, je zou een goeie moslimman zijn. Gewoon in de keuken vastbinden, die hoeren.
Geen 16-jarigen daten helpt dan al. Mag ze wel mannelijke vrienden hebben van je?quote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker binnen blijven.
Nee dat hoeft ook niet, maar als een meisje als enige hobby uitgaan en zuipen met vriendinnen heeft, zou ik er niet eens aan beginnen.
Natuurlijk wel, ook wel vrouwelijke. Maar inderdaad als je van dat soort onvolwassen figuren date dan vraag je erom.quote:Op zondag 30 november 2014 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen 16-jarigen daten helpt dan al. Mag ze wel mannelijke vrienden hebben van je?.
Checkquote:Op zondag 30 november 2014 20:33 schreef Montelly het volgende:
Fifth element op tv, wat een klassieker
kutfilm ik ga mooi road trip kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 20:33 schreef Montelly het volgende:
Fifth element op tv, wat een klassieker
met hoeveel mannnen heb jij gezoendquote:Op zondag 30 november 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
SEX / Met hoeveel vrouwen heb je gezoend?
Hey dima
Single digits nog. Nooit echt willekeurige mensen gebekt ofzo. Braaf als ik ben.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
met hoeveel mannnen heb jij gezoend
hmm
en nog steeds lekkerquote:
Hmm lekkr onschuldige moslimaquote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Single digits nog. Nooit echt willekeurige mensen gebekt ofzo. Braaf als ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |