abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 19:19:51 #1
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147157255
quote:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken :7

Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg :'), dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten) :P etc.

Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijn :') dus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven :'( maarja zij is ook best verlegen dus t moet wel allemaal van mijn kant komen...

What to do...
deel 2 van deze pareltje, game on.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147157733
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
Originele TS mag een vervolgtopic openen mocht hij daar behoefte aan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')