de look van die linke gast, hij gaat dr eten straksquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 17:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joh hou opjij zou haar ook een dwarslaesie scharen
sorry lan, moest lachen haaahh, goede gunsquote:
pics?quote:Op zondag 30 november 2014 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, dima is schattig. Zou aan m'n zusje koppelen/10
Heb er geen, maar als ik zou hebben, zou ik koppelen. Heb wel een broertje dima, beetje butch type wel. Doen?quote:
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je geen pics hebt, maar je hebt dus helemaal geen zusje?quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb er geen, maar als ik zou hebben, zou ik koppelen. Heb wel een broertje dima, beetje butch type wel. Doen?
ach de onbegrepen artiest moet het weer ontgeldenquote:Op zondag 30 november 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
De studenten die het huis onder me gaan huren zijn aan het intrekken, en ik zag zojuist een gitaar passeren. Bij deze beloof ik plechtig dat ik ze het huis uit ram als ze Wonderwall-sing-a-long-avonden gaan houden.
Nee, en als wel, zou ik d'r ver van jou vandaan houden, perverselingetje vamme.quote:Op zondag 30 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je geen pics hebt, maar je hebt dus helemaal geen zusje?
I like a challenge.quote:Op zondag 30 november 2014 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, en als wel, zou ik d'r ver van jou vandaan houden, perverselingetje vamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |