ik denk ik ga eens ervoor zitten maar iemand anders had al een lijstje bedacht:quote:
is ook vet toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:01 schreef tong80 het volgende:
Die laatste foto
Trits zijn een tijger dood te hebben geschtoten,![]()
En dat betekend dat je niet mag jagen? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:49 schreef Lyrebird het volgende:
Prins Bernhard, was dat niet die man van het Wereld Natuur Fonds?
wel de rijkste mensen van nederland he. beetje voorzichtig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef mig72 het volgende:
Dat was toch ook die kut NSB'er? Goede reden om dat hele kiningshuis af te schaffen. Het zijn net... mensen.
Hij was een hoop, maar geen NSBer, hoor. Wel lid van de NSDAP, de SA en de SS.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef mig72 het volgende:
Dat was toch ook die kut NSB'er? Goede reden om dat hele kiningshuis af te schaffen. Het zijn net... mensen.
Ah het was de tijd he. En SS vind ik sympathieker - meer te verkopen - dan NSB persoonlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij was een hoop, maar geen NSBer, hoor. Wel lid van de NSDAP, de SA en de SS.
Seriously....quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Ah het was de tijd he. En SS vind ik sympathieker - meer te verkopen - dan NSB persoonlijk.
ja. als je duitser was dan was het vrij normaal om het leger in te gaan. nsb was veel meer een bewuste keuze (tegen je eigen volk imo) en is daarmee meer verwerpelijk. ieder zijn mening natuurlijk.quote:
1. De SS was het leger niet, dat was de Reichswehr en later de Wehrmacht;quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:39 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja. als je duitser was dan was het vrij normaal om het leger in te gaan. nsb was veel meer een bewuste keuze (tegen je eigen volk imo) en is daarmee meer verwerpelijk. ieder zijn mening natuurlijk.
Je had als Duitser het fatsoen maar om mee te vechten. SS of whatever.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1. De SS was het leger niet, dat was de Reichswehr en later de Wehrmacht;
2. Alsof de SS niet tegen het eigen volk werd ingezet;
3. De SS was ongeveer een factor 300 erger dan die watjes van de NSB.
Ik heb geen bezwaar tegen een eigen mening, maar stoel die dan wel op feiten en niet op vage klok en klepel verhalen.
Ik zou je toch adviseren je een beetje in te lezen met betrekking tot de structuren en organisaties binnen het Derde Rijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:46 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Je had als Duitser het fatsoen maar om mee te vechten. SS of whatever.
Als NSB maakte je de keuze puur op persoonlijke titel - wat imo landverraad is en daarmee erger dan vechten voor je eigen leger. Tuurlijk heeft de SS ergere dingen gedaan - maar de reden om bij de SS te gaan vind ik toch wat logischer en laagdrempeliger dan om bij de NSB te gaan. NSB gajes
ik denk dat ik vrij aardig ben ingelezen. en prins bernhard had natuurlijk connecties. blijft een feit dat ik het minder erg vind als je voor je eigen land het leger ingaat dan collaboreert met de bezetter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou je toch adviseren je een beetje in te lezen met betrekking tot de structuren en organisaties binnen het Derde Rijk.
Nog afgezien van het feit dat je niet zomaar de SS binnenkwam....
Mwau, het hangt er vanaf.quote:
Ik vraag me af wat die er achteraf mee deed. Opeten of lekker laten rotten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:52 schreef SuperFood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
baas die het er was![]()
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef raptorix het volgende:
Dat extreem linkse vod durft wel nu hij dood is, smerig links tuig dat liever heult met oorlogsmisdadigers als Chez G. en consorten, gelukkig komen er nog wel eens tijden dat we afrekenen kunnen met dit soort pijprokers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |