Ik vond ook dat het heel erg langzaam ging!quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leek zo langzaam, dacht dat het mis ging!
Hier ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:07 schreef Klapskaats het volgende:
Net op het moment van lanceren begon hier de site te bufferen ....@#@$@# !!!
Ik niet, hoorde net3 minuten voor lanceren van de lanceringquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik had 2 streams open, dus ik kon nog switchen.
Het is maar een paar kilometerquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:14 schreef Klapskaats het volgende:
Blijf wel apart dat je met zo'n raket zo snel in de ruimte bent.
Jawel, maar je zult toch eerst de zwaartekracht moeten trotseren om zo ver te komenquote:
Over 4 uur.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer gaat ie z'n zwembroek aantrekken?
Op het moment van screenshot nr.7 begon ineens hier de site te bufferen, dus heb de rest van de lancering niet gezienquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:19 schreef GekkePoes het volgende:
http://imgur.com/gallery/zyjcX
screenshots voor de liefhebbers
Dank.quote:
Dat is het mooie van de ruimte, je hebt geen zwaartekracht, en geen wind, dus geen wrijving.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:25 schreef Coelho het volgende:
Te bizar dat ze 3 raketten opbranden om in space te komen en dat ze vervolgens 4 uur kunnen vliegen op het reservetankje dat er nu nog aanhangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |