Hoeveel calorieën zit je meestal onder je onderhoud? En hoeveel val je dan per week af?quote:Op zondag 30 november 2014 02:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In mijn slechte periode tel ik ze niet, in goede periode meestal wel.
Ik merk trouwens ook dat als ik ongezond eet, ik veel eet maar dan de rest van de dag bijna niks meer. Dus ik kan makkelijk tien pannenkoeken met kaas en nutella (niet samen, apart, iewh) naar binnenwerken, maar dan de rest van de dag niks meer eten.quote:Op zondag 30 november 2014 02:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet. Ik tel dan altijd de calorieën. Tijdens ongezonde momenten niet
Meestal 350 kcal onder onderhoud ongeveer.quote:Op zondag 30 november 2014 02:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoeveel calorieën zit je meestal onder je onderhoud? En hoeveel val je dan per week af?
Ik vind het echt opmerkelijk dat het bij jou zo lang duurt voordat je afvalt. Meestal gaat het in het begin juist een stuk snelle vanwege vochtverlies.
Echt hequote:Op zondag 30 november 2014 02:03 schreef Deuce92 het volgende:
'Oooeeh kijk mij me eens lekker vol vreten zonder aan te komen. Wat ben ik toch zielig.'
Ben ik de enige die dit asociaal vind?quote:Op zondag 30 november 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Ik haat dat ook. Daarom muziek in mijn oren en strak naar buiten blijven kijken zodat ik bekenden niet hoef te groeten OF NOG ERGER DAT ZE NAAST MIJ KOMEN ZITTEN EN IK MET ZE MOET PRATEN. (dit gaat dus over ov).
Waarom wil je dingen doen die je haat? Ik snap het niet zo.
In welke fase denk jij dat ik zit? Hoe ongezond ik ook eet of hoe gezond ik ook eet. Er gaat geen gram af of bij.quote:Op zondag 30 november 2014 02:01 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik zo erg haat? Als ik een maand lang super goed heb gegeten en niks ben afgevallen EN VERVOLGENS uit frustratie een hele tijd slechte zooi eet en nog steeds op hetzelfde gewicht blijf. Niks aankomen of afvallen.
Dan denk je toch ook WHAT'S THE POINT?
We zijn allemaal een beetje dood, elke dag komen we weer wat dichterbijquote:Op zondag 30 november 2014 14:11 schreef Deuce92 het volgende:
Goedemiddag, vriendjes en vriendinnetjes.
Beetje dood hier vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemiddag![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 14:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje dood, elke dag komen we weer wat dichterbijIk voel me meteen een stuk beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemiddag
quote:Op zondag 30 november 2014 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT. IS. DIT.
http://www.tamponcrafts.com/
CUL / Spa-fles bijvullen?.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk dat SPA doelt op de waterpissebedden, die standaard in water zitten
Als je geen filtertje hebt in je kraan, dan komen ze gewoon in je glas enzo. Je ziet ze alleen nagenoeg niet, maar ze zijn er wel.
Zo is het 'kalk' wat je in het filter van je kraan vind wanneer je dat er af draait, geen kalk, maar uitgedroogde waterpissebedden. Het is zelfs heel gezond om dat in het water te hebben, en vervolgens in je darmen. Ze helpen bij de stofwisseling in je lichaam.
Ohmygoodlord, een jaar met zo'n flesje water.quote:Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
CUL / Spa-fles bijvullen?.
Ik moest aan dat topic denken.
quote:Op zondag 30 november 2014 16:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gister gegeten. Ben eigk te lui om eten te maken nu. Wordt bestellen denk ik
Als ik even high class mag doen: Spaquote:Op zondag 30 november 2014 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
CUL / Spa-fles bijvullen?.
Ik moest aan dat topic denken net.
Grill .quote:
Echt te moe ervoor. Ook dat schoonmaken ernaquote:Op zondag 30 november 2014 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ik even high class mag doen: Spa. Chaudfontaine .
[..]
Grill .
Wat ga je bestellenn?quote:Op zondag 30 november 2014 16:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gister gegeten. Ben eigk te lui om eten te maken nu. Wordt bestellen denk ik
Dat was xaban06.quote:Op zondag 30 november 2014 17:25 schreef Unlabeled het volgende:
is dat dima ja? wie was die kerel op de meet dan vorig jaar?
Huh. Wat.quote:Op zondag 30 november 2014 17:29 schreef Landysh het volgende:
Ik heb slaappillen gevonden in de supermarkt.
Jouw geheugen Weiss..quote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heul niet. Xaban zat naast mij. Had een overhemd met ruitjes aan.
Ja, geen ekte die je lichaam dwingen om te slapen natuurlijk. Maar zo'n pil gebaseerd op plantenshit en melatonine enzo.quote:
LIKE DAN!quote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=1122501461130376
quote:Op zondag 30 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=1122501461130376
Oke ik onthoud ook veel dingen, maar dit...quote:Op zondag 30 november 2014 17:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heul niet. Xaban zat naast mij. Had een overhemd met ruitjes aan.
Jij en ik samen bbyquote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hey Stimo ben je er weer. Wanneer housewarming dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |