Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloerquote:
Tem helaas ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Gratis game zelfs toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cinematic wel.
En als een game zo vol met baggerfouten zit dat zelfs Ubisoft er z'n excuses voor aanbiedt ipv zeggen dat het een feature is dan weet je wel hoe laat het is.
Dan kunnen we wel naar saigonquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Ja. Ik had een mooie lijst gekocht en zo. Geen passende passe-partoutquote:
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer was een standaardnummer om na het thuiskomen van het uitgaan te draaien, snoeihard, en dan met je zatte harses precies op het juiste momen "woohoe" te zeggen. En bij fout opnieuw... was best tof
enzo knol?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
Er zitten veel bugs in ja maar het spel qua verhaal enzo is gewoon
Oh, dat klinkt herkenbaar, jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikken![]()
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optiequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Enkel wanneer jij mijn image oppoetstquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloer
Hiiiiii Raf!
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tem helaas ook
Mods worden niet op hun muziekvoorkeur uitgekozen heb ik gemerkt
Tokyo Hotel wat eigenlijk Duits isquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Big in Japan dan maar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
En dan moet ik rennen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oudquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
Ja, dat ga je nou horenquote:
Die is dan welquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn volgende verzoek is in naam van Simba en zijn baasje: Walking in Memphis van Marc Cohn
Hoi, trouwen?quote:
Ja, het is waarheid, maar juist dan, muziek uit mijn tijd kan beterquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oud
* Rafeiro rent voor zijn leven....
Styx - Mr Robotoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gruppo Sportivo is een leuker alternatief.
jaaaahaaaquote:
Iets te jong? Wha...ha...haquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas ben je iets te jong, anders had ik meteen ja gezegd.
quote:
quote:
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.quote:
GGGGGGGGGGGGGKKKKKKKKKKKKKFFFFFFFFFFFFFT!quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Nou nou nou, die kiwisap doet rare dingen met jequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, het geluid clipt. Als het niet rekt dan scheurt het.
Ik vind je verder wel lief hoor, en je paddestoel is te schattigquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
quote:
Gaan we zo ook de ruimte in?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Oh en Tokyo is mijn eigen verzoekje...gewoon omdat het kan.
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat er een datingscene is speciaal voor Dire Straits haters. Zo merk je hoe klein die groep is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we zo ook de ruimte in?
Ground control to major Tom...
Dan heel veel Mark Knopfler want zijn muziek is buitenaards goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.
Of Spaced out? Nee dat is voor Viroquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, maar outer space is wel een leuk thema voor een volgende keer.
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
Zeg hork?
Ik hoor via betrouwbare bronnen dat LV een lieve tik op haar rechterbil wil
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Of Spaced out? Nee dat is voor Viro
Wat, zei je Prodigy - Smack my bitch up?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou nou nou, die kiwisap doet rare dingen met je
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Da's wat anders, doe een lieve ter compensatie aub.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?
Zeg het maar:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf gewoon lekker Dire Straits luisteren, hoor.
We moesten toch aan de kiwisap? of luister ik nou niet goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.
Hoe was de humlekanon?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drink geen kiwisap. Tenzij het hele kleine kiwi's zijn. Die verdacht veel op gerookte mout lijken.
* LompeHork smackt lieflijk de kont van LVquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wat anders, doe een lieve ter compensatie aub.
En kerstkneut voor de sint zijn staf heeft gepoetst, foei!
Tini en Lau?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb inmiddels meerdere tikken uitgedeeld. Die godverdomde kerstverlichting, weet je wat voor klerezooi dat elke keer is?
Romeo & Julietquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat, zei je Prodigy - Smack my bitch up?
Ik kan je aanraden om "Fred vom Jupiter" eens te gaan beluisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we zo ook de ruimte in?
Ground control to major Tom...
Mooie keuzequote:
Monin heet dat merk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb echt nog nooit limonade met kiwi smaak gezien.
Zeker niet binnen het AH basic segment.
Logisch wel. Het is ook wel stemmingsafhankelijk, hoor. Dus daarom Romeo & Julietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie keuze
(alhoewel ik your latest trick stiekem bij mijn vrije keuzes heb gezet voor de top2000)
GVD die kk kerstlichtjes, jij altijd met je kut kessemisquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze vrouwzou trouwen als ik nog niet getrouwd was
Is dat van 40 jaar terug?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om "Fred vom Jupiter" eens te gaan beluisteren.
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Die met die grote stippen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Samzz het volgende:
Och, ik zie er wel leuk uit op de dansvloer, ja. Helemaal in m'n 50's swingdress.
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
30. Ik weet alleen iets over de jaren 80.
De jaren 70 heeft engerds zoals Knopfler voortgebracht, dus die heb ik uit mijn geheugen gewist.
Ik denk dat je vooral het uiterst creatieve clipje kan waarderen.
Nee, de blauwe met bloemenquote:
Als je maar naar Andreas luistert:quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door deze belediging aan het adres van Mark ga ik natuurlijk niet naar je luisteren.
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de blauwe met bloemen. Of de rode met bloemen
. Of de Audrey
. Die met de grote polkadots is geen swingdress, is een 60's jurkje
.
Vier maar, hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je liet een poos geleden een hele rits fotos zien. Kon me alleen even polkadot voor de geest halen. Maar die blauwe, ja, nu je het zegt.. volgens mij zei ik toen dat die het mooist was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |