Ik hoorde het ook. Rare uitspraak van Aysen inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:28 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ludo zit toch vast op het bureau?
Volgens Aysen is het een gevangenis.. dat meende ik te horen toen Janine bij haar op het bureau was en vroeg aan Aysen of ze Ludo nog even mocht spreken en toen zei Aysen, het is een gevangenis geen hotel..
Madam weet zelf niet meer waar ze werkt dus.. en als het wel een gevangenis zou zijn, wat doet zij daar dan? Ze werkt toch als agent/ recherche ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou er gebeuren???????????
Ah, het draaischijfmeisjequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef StephanL het volgende:
Gister zag ik een oud gtst actrice op tv. Anouk Kleykamp. Ze was op tv bij het journaal over een item wat ging over een vergelijking sites van zorgverzekeringen en de drukte die ze hebben. Ze zit in het belpanel daar.
Ik dacht Google haar naam even, bleekt ze in GTST de vriendin van Rikkie gespeeld te hebben, Rozemarijn.
Wat staat er toevallig over Anna/Wiet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Oliver23 het volgende:
Heb het uit de TVfilm gids van de aankomende twee weken
Gluiperdquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat staat er toevallig over Anna/Wiet?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:05 schreef Oliver23 het volgende:
Vrijdag 26 december 2014Op een wel zeer onbetrouwbare bron (gtstfanclub) beweert een random gast dat Erik een jaartje iets anders ging doen... Als dat zo is, dan ben ik alleen bereid te blijven kijken als Nick erin blijft of als er een waardige tijdelijke vervanger komt met een soortgelijke rol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou er gebeuren???????????
Ik noem dit omdat Erik deze optie een maand of twee geleden wel suggereerde in een interview.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Volgens mij is dat de tekst van Rohanquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Rare uitspraak van Aysen inderdaad.
Klopt niets van.
Zeiden ze dat ook niet van Martine en Frits. Maar als Ludo er tijdelijk uit gaat dan is de kans groot dat Nick langer blijft. Bij Boulevard zei hij dat hij nog steeds opnames had...quote:Op woensdag 10 december 2014 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick en Ludo de serie uitschrijven lijkt me niet erg goed voor de kijkcijfers.
Gluiperd? ;') ik vertaal de serie voor mensen uit Amerika en ze willen weten wat de spoilers zijn. Maar goed, heb ze al gevonden.quote:
Waar upload je dat dan? Van YT werden vertalingen van "Lucas" altijd verwijderd.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:45 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Gluiperd? ;') ik vertaal de serie voor mensen uit Amerika en ze willen weten wat de spoilers zijn. Maar goed, heb ze al gevonden.
Nee, die had Ludo van hem afgepakt.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bestaat die andere club van Bing niet meer?
Vlak voor de zomer dacht ik. Lucas was bang voor Bing oid en verkocht zijn helft aan Ludo. Ludo schakelde de gemeente in zodat zij er een parkeergarage konden neerzetten. Dit was Bing's aanleiding om Ludo ook te gaan chanteren.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die club van hem en Lucas? Wanneer dat dan.
Ik vindt Sacha leuker dan Anna eigenlijk. Ze heeft iets heel schattigs.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef James1988 het volgende:
Wat een oeisaaie aflevering vandaag zeg.
De toegevoegde waarde van Sacha is nagenoeg nul...
Datquote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef James1988 het volgende:
De toegevoegde waarde van Sacha is nagenoeg nul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |