SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oooh ja die wel
Alleen laatste afl niet
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
NEDERLAND 1 MENSENVoetbal, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al wel een poging gewaagd?Mooi programmaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenGerrie
wil zien?
Allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenGerrie
wil zien?
Ik ben gewoon keihard BodW fan, vandaag zijn er ook tig oude afleveringen gepost op Youtube, dus ik ben de komende tijd weer zoet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Had meer "goede post, grappig, ik moest lachen, top banaan" verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |