quote:
als je tijd gekomen is is je tijd gewoon gekomen zeggen we maarquote:
Mooi ja, ben zelf meerdere malen in het hotel+park geweest, onbeperkt jagermeister zuipen en de tokkie uithangen dus.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef appelen het volgende:
[..]
park, was 25 graden toen, hele tijd ijs gepakt
Te vroeg als je het mij vraagt. En op z'n manierquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je tijd gekomen is is je tijd gewoon gekomen zeggen we maar
pretparkhotels zijn altijd zo skeerquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi ja, ben zelf meerdere malen in het hotel+park geweest, onbeperkt jagermeister zuipen en de tokkie uithangen dus.
Klopt, maar vooral voor alles eromheen heftig. Medespelers en publiek wat er dan bij is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je tijd gekomen is is je tijd gewoon gekomen zeggen we maar
Dit.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef appelen het volgende:
Hoezo hebben we nog geen FP-item met onze TT's
Hoezo wel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef appelen het volgende:
Iedereen haat onsquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef appelen het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef appelen het volgende:
Kreeg VBL SC ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Idd
PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX huismotje
Maak eens een FP item
dat iddquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ja, er komt toch geen hond op de frontpage.
issie vrij?quote:
2010quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef tralalala het volgende:
[Upd] FOK!ker hackt website Alberto Stegeman
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef tralalala het volgende:
Wie was ook alweer degene met AlbertoStegeman als twitteraccount?
* AF_ trekt zwembroek aan en stapt in de autoquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Maraca het volgende:
Prachtig, paar uur niks gedaan aan de woonkamer. Heb een binnenzwembad
Met warm water toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Maraca het volgende:
Denk alleen dat je heeeeel ziek gaat worden hiervanquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
* AF_ trekt zwembroek aan en stapt in de auto
Pics van je liggend op een handdoek naast je binnenzwembadquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef Maraca het volgende:
Heb al genoeg handdoeken verpest inmiddelsquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pics van je liggend op een handdoek naast je binnenzwembad
Dus jij vind jezelf op een handdoek de handdoek verpesten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb al genoeg handdoeken verpest inmiddels
Wel naakt dan hequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus jij vind jezelf op een handdoek de handdoek verpesten?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef AF_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)23713&type=2&theater
Nee, ik vind een handdoek in dat gore water een handdoek verpestenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus jij vind jezelf op een handdoek de handdoek verpesten?
Jezus. Laten je gewoon de hele dag in de troep zittenquote:
Ja, was niet erg genoegquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jezus. Laten je gewoon de hele dag in de troep zitten
Pics van je zwembadquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, was niet erg genoegfucking zwembad hier
Kun je niet goed zien op de foto.quote:
IK ZEI PICSquote:
nog nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:33 schreef Maraca het volgende:
Wil ik een mail sturen naar een bedrijf, is hun captcha een AF_je
Oooh ja die welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oooh ja die wel
Alleen laatste afl niet
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
NEDERLAND 1 MENSENVoetbal, lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al wel een poging gewaagd?Mooi programmaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenGerrie
wil zien?
Allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke fragmenten zijn het beste om te kijken als het programma me niet boeit maar ik alleenGerrie
wil zien?
Ik ben gewoon keihard BodW fan, vandaag zijn er ook tig oude afleveringen gepost op Youtube, dus ik ben de komende tijd weer zoet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Had meer "goede post, grappig, ik moest lachen, top banaan" verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |