Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ze willen dat ze dan bereid zijn tot wat meer actie, en niet liggen wachten tot het over is.
Gewoon blijven trekken Fax, heb je nergens gezeik over.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?
Pffff wat een gedoe zeg
Ik heb nooit zin.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Mogen de vrouwen die geen zin hebben hier niet posten?
Resultaat is hetzelfde, dus waarom niet idd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon blijven trekken Fax, heb je nergens gezeik over.
En betalen telt nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?
Pffff wat een gedoe zeg
Resultaat wel ja, maar het is juist de weg en naartoe die het leukste isquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Resultaat is hetzelfde, dus waarom niet idd.
oh oh, vrouwen die het gaan hebben over de weg ergens naar toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Resultaat wel ja, maar het is juist de weg en naartoe die het leukste is
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh oh, vrouwen die het gaan hebben over de weg ergens naar toe.
Lastig aangezien de meeste vrouwen totaal geen richtingsgevoel hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik weet die weg heel goed te bewandelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Think before I type, when will I learnquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als Hazel je huis niet heeft bereikt op 7 dec weet je wel gelijk wat de oorzaak is
Never?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Think before I type, when will I learn
Waarschijnlijk niet nee.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Kijk die kleine Royke zich in bochten wringen om zijn hachje te redden. Aandoenlijk
.
Ik hang al in de touwen, maar nooit opgeven natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Kijk die kleine Royke zich in bochten wringen om zijn hachje te redden. Aandoenlijk
.
Ik word er week van. Vind het liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
.
Leer van mijn fouten Art.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik word er week van. Vind het lief
Romantisch hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik schrijf nog steeds mee. Kaarsjes aangestoken btw.
Blanke bolster, blanke pit. Niks ruws aan deze jongen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Ik heb hier ook een kaarsje en een vuurkorfje (?). Alleen nog niet aan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, even testen welk Order of the Phoenix-lid in zou zijn.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar kan ik de boel nog redden door te zeggen dat jij zelfs in jeans, slobbertrui en adidas sneakers nog sexyer bent dan haar?
Mijn baard is anders aardig ruw.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blanke bolster, blanke pit. Niks ruws aan deze jongen.
Ik ben Siriusquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/qui(...)r?result=IkueJolozin
Ik ben Mad-Eye Moody, trouwens.
komt door je baardquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is anders aardig ruw.
[..]
Ik ben Sirius
Ruwe baard? Dat is niet fijn om doorheen/langs te gaan. baardolie misschien een optie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Sirius
Had het over mezelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is datquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Sirius
Denken dat ik bang ben voor jouquote:
Did something else tingle?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Sirius
.
[..]
Denken dat ik bang ben voor jou![]()
.
Niets mis met af en toe wat romantiek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Ik heb hier ook een kaarsje en een vuurkorfje (?). Alleen nog niet aan.
Zet jij eens heel gauw je telefoon de rest van de avond uit!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met af en toe wat romantiek.
Hagrid heeft ook een baard. Ik had nog wel Care of Magical Creatures als favoriete vak gekozen, verdikkeme.quote:
Er hoeft niemand door heen te gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruwe baard? Dat is niet fijn om doorheen/langs te gaan. baardolie misschien een optie?
Ow;quote:
Omdat hij niet nadenkt en altijd domme dingen doet.quote:
Tenzij de trilfunctie van pas komt...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zet jij eens heel gauw je telefoon de rest van de avond uit!
Ik zit nog 20 minuten i de trein. Daarna zal ik jullie verder niet meer storenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zet jij eens heel gauw je telefoon de rest van de avond uit!
Wij lijken teveel op elkaar, Roy. Behalve onze liefde voor Aquaman.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met af en toe wat romantiek.
Maar hij is wel loyaal en heeft een goed hart.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hagrid heeft ook een baard. Ik had nog wel Care of Magical Creatures als favoriete vak gekozen, verdikkeme.
[..]
Er hoeft niemand door heen te gaan.
[..]
Ow;
Blanke jongen hoor.
[..]
Omdat hij niet nadenkt en altijd domme dingen doet.
Hmmm... Dat vind ik niet per se waar. Stond dat in de beschrijving?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hagrid heeft ook een baard. Ik had nog wel Care of Magical Creatures als favoriete vak gekozen, verdikkeme.
[..]
Er hoeft niemand door heen te gaan.
[..]
Ow;
Blanke jongen hoor.
[..]
Omdat hij niet nadenkt en altijd domme dingen doet.
Mijn hart behoort tot een andere man die zich graag kleedt in een strak pak.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lijken teveel op elkaar, Roy. Behalve onze liefde voor Aquaman.
[..]
Jawel.
Adem in, adem uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nog 20 minuten i de trein. Daarna zal ik jullie verder niet meer storen
Dat zeker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij is wel loyaal en heeft een goed hart.
Nee, in de beschrijving stond dat hij een moeilijk leven had gehad en graag wraak wilde nemen. En dat hij een boefje was.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat vind ik niet per se waar. Stond dat in de beschrijving?
Liefquote:
Volgens mij is dat onzin. Maar goed, een boefje was hij wel een beetje natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker.
[..]
Nee, in de beschrijving stond dat hij een moeilijk leven had gehad en graag wraak wilde nemen. En dat hij een boefje was.
Ik had haar net even aan de lijn.Ik ben al wat minder gespannen nu.quote:
Oeh moet ik ook weer doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Morgen Transporter 3 kijken denk ik maar.
goede keusquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Morgen Transporter 3 kijken denk ik maar.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onzin. Maar goed, een boefje was hij wel een beetje natuurlijk.
De fokhulplijn, voor al uw datevragenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Advies geven tijdens de date!"raak haar nu heel even aan"
Dat is heel wat anders dan jij zei in de eerste instantie.quote:
Dat zal toch wel, of hij eindigt boven zijn date. Of...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag hopen dat zijn date toch wel boven een avond Fok! eindigt
Niet twijfelen Yats, gewoon doen als het goed voelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
De fokhulplijn, voor al uw datevragen
Ik denk niet dat ik hem nodig ga hebben.Al ben ik voordat ik de vrouw zoen wel altijd flink aan het twijfelen.
Klopt, ik twijfelde of ik het goed had onthouden dus deed de quiz nog eens voor een accurate beschrijving.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan jij zei in de eerste instantie.
Onder een busquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal toch wel, of hij eindigt boven zijn date. Of...
Zeg dat ze mooi is. Wacht 15 seconden, niet meer. Bestel nog een drankje. Geef complimentjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Advies geven tijdens de date!"raak haar nu heel even aan"
Bovenop is altijd goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal toch wel, of hij eindigt boven zijn date. Of...
Ik vind het een mooie omschrijvingquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfelde of ik het goed had onthouden dus deed de quiz nog eens voor een accurate beschrijving.
quote:
Oh ja drank, goed punt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg dat ze mooi is. Wacht 15 seconden, niet meer. Bestel nog een drankje. Geef complimentjes.
Erop of eronder, zolang het er maar in zit.quote:
Jullie zijn heel lief,maar die date eindigt daar met afstand boven.Sorry.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag hopen dat zijn date toch wel boven een avond Fok! eindigt
Graag gedaan Roy!quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja drank, goed punt.
Even een biertje pakken.
Toch niet heel veel, ik zou me heel awkward voelen wanneer ik steeds complimenten zou krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeg dat ze mooi is. Wacht 15 seconden, niet meer. Bestel nog een drankje. Geef complimentjes.
Hoi Faxquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Erop of eronder, zolang het er maar in zit.
Yats, ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie zijn heel lief,maar die date eindigt daar met afstand boven.Sorry.
Wat heb je mooie ogenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet heel veel, ik zou me heel awkward voelen wanneer ik steeds complimenten zou krijgen.
Complimentje danquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet heel veel, ik zou me heel awkward voelen wanneer ik steeds complimenten zou krijgen.
I'll try.Fijne avond allen!quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet twijfelen Yats, gewoon doen als het goed voelt.
Helaas niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zo ver reizen eigenlijk, yats?
Woont ze niet in de buurt?
Dit. Ik begin dan heel erg te blozen en dan weet ik niet meer hoe ik me moet gedragen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, naast het netquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ligt jij altijd na een date?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Moe, twee biertjes gehad, maar stap toch maar in de auto naar Friesland
Vergeet je paspoort niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Moe, twee biertjes gehad, maar stap toch maar in de auto naar Friesland
Dit is geen vraagquote:
Niet doen? Misschien ook beter van niet :/ Nah fuck it. Blijf wel thuis. Zou toch al morgen gaan.quote:
Ik dacht even dat je me uit de tent wilde lokken, want uiteraard ben ik alweer vergeten wat voor kleur ogen je hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is geen vraag. Yvie snapt hem gelukkig wel.
Alcohol en het verkeer is natuurlijk al een grote no-go.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet doen? Misschien ook beter van niet :/ Nah fuck it. Blijf wel thuis. Zou toch al morgen gaan.
Waarom zou je het risico lopen. Verminderde reactietijd door moeheid/alcohol. Hoe dom zou je jezelf voelen als er iets gebeurt terwijl je ook gewoon morgenochtend had kunnen gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet doen? Misschien ook beter van niet :/ Nah fuck it. Blijf wel thuis. Zou toch al morgen gaan.
Ja, het was een grapje. Je vond dat ik mooie bruine ogen heb. Hoewel m'n ogen groen zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me uit de tent wilde lokken, want uiteraard ben ik alweer vergeten wat voor kleur ogen je hebt.
Ja, je hebt hele mooie groene ogenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was een grapje. Je vond dat ik mooie bruine ogen heb. Hoewel m'n ogen groen zijn.
Nee klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alcohol en het verkeer is natuurlijk al een grote no-go.
Mijn ogen zijn dus bruin. Goed opgelet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, je hebt hele mooie groene ogen
Ik vind je ogen mooi in elke kleurquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn dus bruin. Goed opgelet.
Is ie er toch ingestonkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn dus bruin. Goed opgelet.
Oke, je hebt ogenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Nee, grapje. Gewoon normaal groen, niks bijzonders.
Groen is toch hartstikke bijzonder?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
Nee, grapje. Gewoon normaal groen, niks bijzonders.
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groen is toch hartstikke bijzonder?
hehequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie kijken gewoon naar het verkeerde paar 'ogen'.
Kan je Samzz niet kwalijk nemen.
Nou ja, hen eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb wel echt naar haar ogen gekeken hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moeten ze niet doen alsof dat niet zo is natuurlijk door je kleur ogen maar te gokken.quote:
Tja die kom je tegen wanneer je blik naar beneden gaat hequote:Op vrijdag 28 november 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel echt naar haar ogen gekeken hoor.
Heel even.
Mooie roze pupillenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moeten ze niet doen alsof dat niet zo is natuurlijk door je kleur ogen maar te gokken.
Jij bent ook zo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die kom je tegen wanneer je blik naar beneden gaat he
Nu lijkt het net of ik alleen maar naar haar voorgevel heb zitten staren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die kom je tegen wanneer je blik naar beneden gaat he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik alleen maar naar haar voorgevel heb zitten staren.Goede kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'google analytics'quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gebaseerd op de data die ik heb, ja.
Utrecht Centraal?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Achter een van de kleinere stations? Vergeet je portemonnee niet
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Achter een van de kleinere stations? Vergeet je portemonnee niet
Oke bedankt, ik ga gelijk even pinnen.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst een DM sturen.
Gedaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan eerst een DM sturen.
Ja maar ze willen geen faxquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
De vrouwen hebben het makkelijk, die hoeven hier maar 1x te posten en fax 'komt' vanzelf.
Jij bent niet de man die hun 'leegte opvult' ?quote:
Beledevleid?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel mij beledigd en gevleid tegelijk.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent niet de man die hun 'leegte opvult' ?
"Ik ben klusjesman, en ik gebruik mijn kitspuit met het grootste gemak!"quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent niet de man die hun 'leegte opvult' ?
Ik ben altijd liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je wel lief geweest dit jaar? Of sta je niet in het grote boek van Sinterklaas?
Ik moet dan altijd hier aan denken:quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben klusjesman, en ik gebruik mijn kitspuit met het grootste gemak!"
Dinsdag een klusjesman gezien, nja meerdere gezien, maar 1 waarbij ik het niet erg zou vinden als hij dat hardop had gezegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik ben klusjesman, en ik gebruik mijn kitspuit met het grootste gemak!"
En toen moest de loodgieter komen vanwege lekkage?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dinsdag een klusjesman gezien, nja meerdere gezien, maar 1 waarbij ik het niet erg zou vinden als hij dat hardop had gezegd.
Kon hij goed zijn spullen hanteren ja?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dinsdag een klusjesman gezien, nja meerdere gezien, maar 1 waarbij ik het niet erg zou vinden als hij dat hardop had gezegd.
Die is enorm slecht jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd hier aan denken:
http://www.dumpert.nl/med(...)itse_pr0n_evah_.html
Nou dat eigenlijk ook niet eens, maar hij was wel yummiej, dus dat maakt dan een hoop goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kon hij goed zijn spullen hanteren ja?
[..]
Ik was dinsdag wel aan het klussen ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt nog mee hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Trouwens, sinds wanneer ben jij zo vunzig Yv.
Hetzelfde wordt gezegd over de vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Valt mij eigenlijk best wel tegen nu ik erover nadenk, 11 mannen gezien maar maar 1 aantrekkelijke ertussen. Teleurstellend.
Ho ho, ik ben niet vunzig. Ik zei alleen dat ik het niet erg zou vinden als HIJ dat zou zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Dat was ze altijd al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
Ja maar als hij het zou zeggen, wat dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben niet vunzig. Ik zei alleen dat ik het niet erg zou vinden als HIJ dat zou zeggen.
Zo zelf zoiets niet normaal/zonder lachen kunnen uitspreken denk ik.
Maar heel stiekem dan.quote:
GADVERDAMME!!1quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geef je bloot en gooi alles in de strijd, dan kan het zeker! Of je het wilt...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben niet vunzig. Ik zei alleen dat ik het niet erg zou vinden als HIJ dat zou zeggen.
Zo zelf zoiets niet normaal/zonder lachen kunnen uitspreken denk ik.
Dat zegt waarschijnlijk meer over jouw smaak dan over de mannen, of de kwaliteit van mannen is in de domstad gewoon laagquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Valt mij eigenlijk best wel tegen nu ik erover nadenk, 11 mannen gezien maar maar 1 aantrekkelijke ertussen. Teleurstellend.
Was in Leidschendam.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over jouw smaak dan over de mannen, of de kwaliteit van mannen is in de domstad gewoon laag
Jaloers?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat! ben jij intiem met haar geweest?
Zo ontstaan dus roddels he
lol, jij zou het niet waarderen?quote:
Geen idee. Hangt van het moment af dan denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar als hij het zou zeggen, wat dan?
[..]
Oh dat kan ook, maar je ontkent dus niet dat je hogen eisen stelt? En wat zijn die eisen dat precies?quote:
Hoezo, wil jij een kans maken?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, maar je ontkent dus niet dat je hogen eisen stelt? En wat zijn die eisen dat precies?
Voor het geval dat jij het vergeten was heb ik een vriendin.quote:
je moet je winkansen spreiden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor het geval dat jij het vergeten was heb ik een vriendin.
Daarom vroeg ik het juist.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor het geval dat jij het vergeten was heb ik een vriendin.
Ik weet niet of mijn eigen hoog zijn. Valt denk ik best mee. En eisen voor een lekkere man/seks zijn natuurlijk ook wel weer anders dan voor een relatie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, maar je ontkent dus niet dat je hogen eisen stelt? En wat zijn die eisen dat precies?
Niet alleen de winkansen.quote:
Sorry, ik ben een luxepaardje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Fas, wanneer kom jij hier klussen met je bouwvakkers decolleté?
Dat ook.quote:
Oh, dat is meer Samzz haar afdeling.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een luxepaardje.
Snap ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook intiem zijn met Art.
Echt? Had ik jou toch net iets anders/verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een luxepaardje.
Ik hoop eigenlijk dat ze wat anders spreid,quote:
Laat ik eerst monogamie proberen en onder knie krijgen voor ik bigamie of zelfs polygamie ga proberenquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn eigen hoog zijn. Valt denk ik best mee. En eisen voor een lekkere man/seks zijn natuurlijk ook wel weer anders dan voor een relatie.
Ja ik ook, dus dat gaat ruzie worden om wie de zweep mag hanteren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ikben alleen wel dominant. Weet niet of dat matched?
Wowquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Had ik jou toch net iets anders/verkeerd ingeschat
Vertel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Had ik jou toch net iets anders/verkeerd ingeschat
Blij maar bij monogamie. Anders wordt het veel te moeilijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat ik eerst monogamie proberen en onder knie krijgen voor ik bigamie of zelfs polygamie ga proberen
Shit. Gaat 'm niet worden dus...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus dat gaat ruzie worden om wie de zweep mag hanteren.
Oplossing beide een zweepquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ik wel van planquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blij maar bij monogamie. Anders wordt het veel te moeilijk.
Vriendjes worden op FL.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ikben alleen wel dominant. Weet niet of dat matched?
Waarom ben je zielig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik lig zielig in bed met een kop thee en veel zelfmedelijden.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo de zelfmedelijden?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo waar, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moeten ze niet doen alsof dat niet zo is natuurlijk door je kleur ogen maar te gokken.
Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Was ook niet echt serieus. :$quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou geen luxepaardje. Gewoon meer zelfvoorzienend e.d.
Aww, wat is er dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
FaceLook?quote:
Vast niet. Hoop ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet nou echt iedereen van die website?
Ik accepteer je invite gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan wordt het een strijd om wie de eerste invite stuurt.
Nee, ik niet. WTF is het.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet te hoog hoor, dat is zonde.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef OlllllllO het volgende:
Mag de kachel ook omhoog? Tis hier koud
Gelukkig. Was al geschrokken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus. :$
[..]
Jullie begonnen er zelf over...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kut.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb ik Straw ook gevonden.
Boefje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij heb ik Straw ook gevonden.
So you got a little fight in you ey?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik accepteer je invite gewoon niet.
Weten we het samen niet.quote:
Jat mijn hashtag niet.quote:
Niet nagels, Kaneel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eigen tranen en nagels.
#sadlikestraw
Watquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eigen tranen en nagels.
#sadlikestraw
Ik heb een bonsaibomenfetishquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Door al die FOK!kers op FL zou ik ook wel eens willen kijken daar. Beetje rondneuzen naar hun kinks.
You're never alone.quote:
Doe je dat tochquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Door al die FOK!kers op FL zou ik ook wel eens willen kijken daar. Beetje rondneuzen naar hun kinks.
Nee -___-quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn zo gevonden hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom niet?quote:
Je ligt toch zielig te zijn?quote:
Spannend hoor.quote:
Nee fetlife is een Facebook achtige site voor mensen die into bdsm zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Maar, wat is FL? Of is dat een incrowd geheimpje?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Maar, wat is FL? Of is dat een incrowd geheimpje?
Of andere fetishes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee fetlife is een Facebook achtige site voor mensen die into bdsm zijn
Oh. Dolletjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh. Dan weet ik genoeg. Wacht eens. Had jij me die niet eens gestuurd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Chips en frisquote:
ja aamgezien jij ook wilde weten wat het wasquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh. Dan weet ik genoeg. Wacht eens. Had jij me die niet eens gestuurd?
Jij kan het prima hebben.quote:
Bang dat ik zie dat je graag bottomt?quote:
Het lijkt er op alsof ik me eerst in moet schrijven.quote:
Dat ik het al weer vergeten was zegt wel ietsquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja aamgezien jij ook wilde weten wat het was
Thijs doet net of zijn neus bloedt...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja aamgezien jij ook wilde weten wat het was
Niet boeiend genoegquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ik het al weer vergeten was zegt wel iets![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je dat toch
Ik heb niks te verbergen![]()
zal me aan me kont roesten ook
shit, jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bang dat ik zie dat je graag bottomt?
Jij hebt er gewoon je beroep van gemaakt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die een bepaald soort (seks)fetisj hebben, maar er gewoon niet voor uit durven te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon je beroep van gemaakt.Ik snap deze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Denk dat je dat ook echt pas weet nadat je echt jezelf comfortabel voelt in die omgeving en verschillende dingen geprobeerd hebt, waardoor je dus automatisch al wat ouder bent voor je daar echt achter bent en dingen vergeleken hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die een bepaald soort (seks)fetisj hebben, maar er gewoon niet voor uit durven te komen.
quote:
Ik zie hem nu pasquote:
*whistles nonchalantly*quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Thijs doet net of zijn neus bloedt...
Iedereen heeft zijn/haar kinks. De een wat 'aparter' dan de ander. Soms is het dan ook wel fijn om te weten dat je niet 'raar' bent of zo. Ik draag geen luiers overigens.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon je beroep van gemaakt.Nee, hoor. Ik heb nooit verborgen dat ik bepaalde BDSM-dingetjes wel erg leuk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat kan zijn. Maar daarom denk ik nog steeds wel dat veel mensen niet durven te zeggen wat ze fijn/leuk vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denk dat je dat ook echt pas weet nadat je echt jezelf comfortabel voelt in die omgeving en verschillende dingen geprobeerd hebt, waardoor je dus automatisch al wat ouder bent voor je daar echt achter bent en dingen vergeleken hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Een fetish hebben is niet raar. Ja, het kan er raar uitzien of wat dan ook, maar als de mensen die het beoefenen er plezier in hebben is het toch prima?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar kinks. De een wat 'aparter' dan de ander. Soms is het dan ook wel fijn om te weten dat je niet 'raar' bent of zo. Ik draag geen luiers overigens.
Ach tuurlijk. Maar dat is met alles zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar kinks. De een wat 'aparter' dan de ander. Soms is het dan ook wel fijn om te weten dat je niet 'raar' bent of zo. Ik draag geen luiers overigens.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een fetish hebben is niet raar. Ja, het kan er raar uitzien of wat dan ook, maar als de mensen die het beoefenen er plezier in hebben is het toch prima?
Knetter?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ik vond trouwens een fokker op fl die een bevallingsfetisj heeft.! Nee, niemand van hier.
Ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Ik vond trouwens een fokker op fl die een bevallingsfetisj heeft.! Nee, niemand van hier.
Een bevallingsfetisjquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Nee?quote:
En thanks voor die MI over een mislukte grotexpeditie met een vloeiende lavastroom.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bevallingsfetisj? Lekker naar uitgerekte grotten en totaalrupturen kijken
.
Oh, schoot me te binnen.quote:
Hoe vind je mensen op die site dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Er moet toch altijd eerst iets in denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bij een bevalling schiet er iets uit.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |