Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ze willen dat ze dan bereid zijn tot wat meer actie, en niet liggen wachten tot het over is.
Gewoon blijven trekken Fax, heb je nergens gezeik over.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?
Pffff wat een gedoe zeg
Ik heb nooit zin.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Mogen de vrouwen die geen zin hebben hier niet posten?
Resultaat is hetzelfde, dus waarom niet idd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon blijven trekken Fax, heb je nergens gezeik over.
En betalen telt nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet het ook nog eens vrijwillig zijn?
Pffff wat een gedoe zeg
Resultaat wel ja, maar het is juist de weg en naartoe die het leukste isquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Resultaat is hetzelfde, dus waarom niet idd.
oh oh, vrouwen die het gaan hebben over de weg ergens naar toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Resultaat wel ja, maar het is juist de weg en naartoe die het leukste is
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
oh oh, vrouwen die het gaan hebben over de weg ergens naar toe.
Lastig aangezien de meeste vrouwen totaal geen richtingsgevoel hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik weet die weg heel goed te bewandelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Think before I type, when will I learnquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja als Hazel je huis niet heeft bereikt op 7 dec weet je wel gelijk wat de oorzaak is
Never?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Think before I type, when will I learn
Waarschijnlijk niet nee.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Kijk die kleine Royke zich in bochten wringen om zijn hachje te redden. Aandoenlijk
.
Ik hang al in de touwen, maar nooit opgeven natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
Kijk die kleine Royke zich in bochten wringen om zijn hachje te redden. Aandoenlijk
.
Ik word er week van. Vind het liefquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
.
Leer van mijn fouten Art.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik word er week van. Vind het lief
Romantisch hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik schrijf nog steeds mee. Kaarsjes aangestoken btw.
Blanke bolster, blanke pit. Niks ruws aan deze jongen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Ik heb hier ook een kaarsje en een vuurkorfje (?). Alleen nog niet aan.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, even testen welk Order of the Phoenix-lid in zou zijn.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar kan ik de boel nog redden door te zeggen dat jij zelfs in jeans, slobbertrui en adidas sneakers nog sexyer bent dan haar?
Mijn baard is anders aardig ruw.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blanke bolster, blanke pit. Niks ruws aan deze jongen.
Ik ben Siriusquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/qui(...)r?result=IkueJolozin
Ik ben Mad-Eye Moody, trouwens.
komt door je baardquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is anders aardig ruw.
[..]
Ik ben Sirius
Ruwe baard? Dat is niet fijn om doorheen/langs te gaan. baardolie misschien een optie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Sirius
Had het over mezelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is datquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben Sirius
Denken dat ik bang ben voor jouquote:
Did something else tingle?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat? Sirius
.
[..]
Denken dat ik bang ben voor jou![]()
.
Niets mis met af en toe wat romantiek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Romantisch hoor.
Ik heb hier ook een kaarsje en een vuurkorfje (?). Alleen nog niet aan.
Zet jij eens heel gauw je telefoon de rest van de avond uit!quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met af en toe wat romantiek.
Hagrid heeft ook een baard. Ik had nog wel Care of Magical Creatures als favoriete vak gekozen, verdikkeme.quote:
Er hoeft niemand door heen te gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruwe baard? Dat is niet fijn om doorheen/langs te gaan. baardolie misschien een optie?
Ow;quote:
Omdat hij niet nadenkt en altijd domme dingen doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |