Dominosteentjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
SBS6 moet weer belspelletjes uitzenden om het niveau wat op te krikken. Sinds het verdwijnen van de Cuil en Koos Stompie is dat namelijk bedroevend.
Oh ja, domino D-Day met Robin Paul Weijers. Ja, dat was altijd genieten in het pyamaatje met natte haartjes.quote:
Man man man. Moet je dan altijd blijven janken om MH17?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:
Eerst even lekker lachen en dan over MH17 praten. Hadden ze daar niet beter mee kunnen openen?
Andersom ook lastig. Heb je de rest van de uitzending zo'n grafsfeer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:
Eerst even lekker lachen en dan over MH17 praten. Hadden ze daar niet beter mee kunnen openen?
Uit welk jaar komt dit?quote:
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.quote:
Toen luisterde je nog naar OPW?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.
Dankzij Aliyaah rolde ik zo de puberteit in. En toen ging ze dood.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij Aliyaah rolde ik zo de puberteit in. En toen ging ze dood.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen luisterde je nog naar OPW?
Oh, wat vervelend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij Aliyaah rolde ik zo de puberteit in. En toen ging ze dood.
Man man manquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is.
[..]
Oh, wat vervelend.
Mensen die hier om lachen moeten gewoon opflikkeren.quote:
Toen woonde ik nog niet in Groningen.quote:
Krijg in zin yoghurt nu.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mani's toetsenbord zit vol mannenpap nu.
Rooie Rinus en Pé Daalemmer ken je wel mag ik hopenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen woonde ik nog niet in Groningen.
Sjonge, het is wel een confronterend avondje vandaag, ik kom er achter dat ik weinig dingen weet.
Ik zet wel wat melk buiten de koelkast voor jequote:
Van naam zeker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rooie Rinus en Pé Daalemmer ken je wel mag ik hopen
Dat zou ik heel lief vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet wel wat melk buiten de koelkast voor je
Oh, ik dacht dat het Boerrigter was.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Travel. het volgende:
Dat gehinnik van Glennis had niet gehoeven.
Glennis had sowieso niet gehoeven, haha hoeven. Omdat ze een paardenbek heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Travel. het volgende:
Toepasselijk UI heb jequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Travel. het volgende:
Niks mis mee inderdaad, ze mag best even op mijn schouder uithuilen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:46 schreef Postbus100 het volgende:
De sfeer is ineens helemaal anders...
Gelukkig komt straks Peter Pannenkoek om ons weer op te vrolijken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:46 schreef Postbus100 het volgende:
De sfeer is ineens helemaal anders...
quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukt#FreeZlata was succesvol
Hmm.. ik heb er wel vertrouwen in dat ze goed opdroogt. Een mooie vrouw hoeft niet perfect symetrisch of in perfecte verhouding te zijn in alles. Genoeg mooie vrouwen met een groot voorhoofd, grote neus, grote kin of een beetje een paardenbek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, niet dus hetmisvormd hoofd man. Nu en over 5 jaar.
True, ik zoek meer iets in de uitstraling mar deze kop laat nog niets bij mij stijgeren...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb er wel vertrouwen in dat ze goed opdroogt. Een mooie vrouw hoeft niet perfect symetrisch of in perfecte verhouding te zijn in alles. Genoeg mooie vrouwen met een groot voorhoofd, grote neus, grote kin of een beetje een paardenbek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]motorforum.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google komt zelfs daar.quote:
Ik zie hem wel. Dat is mooi, want dan heb ik er tenminste plezier aan.quote:Op maandag 1 december 2014 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Plaatjes linken werkt alleen niet.
Alles om jezelf gelukkig te maken op Dramaandag.quote:Op maandag 1 december 2014 15:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie hem wel. Dat is mooi, want dan heb ik er tenminste plezier aan.
quote:
Zo'n enorme spoiler vind ik het nou ook weer niet, maar ja wie ben ik.quote:Op maandag 1 december 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
House of cards spoiler, snel weggezapt.
Is het echt nodig om zo te schelden?quote:Op maandag 1 december 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we godverdomme een winterstop?
Kijk zo maar, en zie wat voor een grootheid het is.quote:
Ik heb eerlijk gezegd de zuurkoolpizza nog nooit geproefd.quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn, krijg jij deze ad ook?
[ afbeelding ]
Wat voor jou?
quote:Op maandag 1 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd de zuurkoolpizza nog nooit geproefd.
Ik weet het niet zeker omdat ik het nog niet geproefd heb.quote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het lijkt je heerlijk.
Jaquote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hé René, je capslock staat aan.
Valt tegenwoordig toch wel mee?quote:Op maandag 1 december 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer is Peter R. niet op de buis?
Bijna elke dag is hij te zien bij Boulevard, Pauw, RTL late night of DWDD.quote:Op maandag 1 december 2014 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig toch wel mee?
Hoe weet jij dit?quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Bijna elke dag is hij te zien bij Boulevard,
Ik moet bekennen dat ik deze 4 programma's nauwelijks kijk.quote:Op maandag 1 december 2014 19:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Bijna elke dag is hij te zien bij Boulevard, Pauw, RTL late night of DWDD.
Waarom kijk jij naar Editie NL?quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef superniger het volgende:
[..]
RTL boulevard heeft altijd een promo vlak voordat Editie NL begint.
Is superniger.quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar Editie NL?
Ja, die is er.quote:
Ik kijk om 6 uur naar het RTL nieuws. Daarna blijft mijn tv op RTL 4 staan tot kwart voor 7.quote:Op maandag 1 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar Editie NL?
Maar je kijkt er dus wel naar.quote:Op maandag 1 december 2014 19:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik kijk om 6 uur naar het RTL nieuws. Daarna blijft mijn tv op RTL 4 staan tot kwart voor 7.
RTL Boulevard kijken.quote:Op maandag 1 december 2014 19:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik kijk om 6 uur naar het RTL nieuws. Daarna blijft mijn tv op RTL 4 staan tot kwart voor 7.
Maar je hebt het wel aanstaan. Dat is op zich al ernstig genoeg.quote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Staat meer aan als achtergrond.
Daarna kijk ik sportjournaal + DWDD op NPO1
Die presentatrice is anders erg lekker hoorquote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel aanstaan. Dat is op zich al ernstig genoeg.
Toen had hij waarschijnlijk ook niet de juiste kleding aan.quote:Op maandag 1 december 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Hij had Steve Brown dan ook moeten hoeken.
Merel heeft nog meer plamuur dan bij WNL, flopshow.quote:Op maandag 1 december 2014 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die presentatrice is anders erg lekker hoor
Ik heb het niet over Merelquote:Op maandag 1 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merel heeft nog meer plamuur dan bij WNL, flopshow.
Bedoelt hij niet die blonde? Die is best nice.quote:Op maandag 1 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merel heeft nog meer plamuur dan bij WNL, flopshow.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb pizza met mozarella, gorgonzola, tonijn, sardines, ansjovis, zalm, pesto en ui
Die blonde jaquote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet die blonde? Die is best nice.
Wie?quote:Op maandag 1 december 2014 19:29 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze Luc de Vos een mooi tribute brengen.
Ik ken alleen Miaquote:Op maandag 1 december 2014 19:29 schreef Bosbeetle het volgende:
is luc de vos overleden
![]()
![]()
eindelijk vakantie is een helden album...
quote:
quote:
Ik lig steeds weer in een deuk om je. Lach je ook zo vaak om jezelf ?quote:
Ik lach nooit om mezelf. Dat laat ik meestal aan anderen over.quote:Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lig steeds weer in een deuk om je. Lach je ook zo vaak om jezelf ?
Ties moet ook altijd hard om hem lachen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Caland een grappige jongen
Ik lach wel regelmatig om mezelf. Je hebt gebreken.quote:Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lach nooit om mezelf. Dat laat ik meestal aan anderen over.
Dit. Te kut weer.quote:Op maandag 1 december 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Russell Howard is de nieuwe Jimmy Fallus
Dat vind ik meestal het kenmerk van mensen zonder humor.quote:Op maandag 1 december 2014 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lach wel regelmatig om mezelf. Je hebt gebreken.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal het kenmerk van mensen zonder humor.
Je bent te laat.quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht even op het oordeel van Mexicano voordat ik er iets over zeg.
Maar je kent dus wel andere zwervers?quote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken geen zwerver die zijn baard scheert.
Ja, die heeft er verstand van. Daar zou ik ook op wachten!quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht even op het oordeel van Mexicano voordat ik er iets over zeg.
Heerlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef waxmask het volgende:
Eigengemaakte Cha Siu van varkenshaas met eiermie. Wat eet U vandaag?
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waar heeft die gespeeld inderdaad?quote:
Dat kan je vergelijken met de dood van Mart Smeets hier.quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat staan wat er gebeurt als Eddy Wally overlijd.
Ik ben benieuwd of de deksel wel op de kist van Mart past met zijn #viesdikke buik.quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan je vergelijken met de dood van Mart Smeets hier.
Danny Vera zal ook wel een prachtige tribute brengen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Johan Derksen Luc de Vos wel kan waarderen.
Hij zou ons een smakeloos landje noemen dat niemand het kent.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
TV / Dag Nelleke. Heldin.......
Nelleke is ook overleden.
70 jaar geleden pakten ze je op toen je half Joods was inderdaad, maar dat vind ik geen faire vergelijkingquote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
Rick is half Belg. Er waren tijden dat ze werden opgepakt voor minder.
ik dacht meteen aan Marco Borsatoquote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bescheiden, gewoon gebleven, ik denk aan René Froger.
Nouja er was geen lofzang toen Hitler dood ging hoorquote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertelt iemand ooit ook eens iets negatiefs over een dode?
Of is het allemaal lofzang in het openbaar en kotsen ze hun hele wc onder omdat ze walgen van het desbetreffende persoon?
Doet dat maar ergens anders dan, denken.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan Marco Borsato
Gisteren bij studio voetbal nog. Ging het om die modale Franse verdediger die na zijn overlijden opeens de beste voetballer ooit van Utreg werd.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Of is het allemaal lofzang in het openbaar en kotsen ze hun hele wc onder omdat ze walgen van het desbetreffende persoon?
Je mag niet zeggen dat Michael Jackson een pedoseksueel was, dus doen we dat maar niet.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja inderdaad, ga je schamen Caland.quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef tong80 het volgende:
Caland, vind je jezelf wel leuk ? Je bent te triest.
Ok.quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef tong80 het volgende:
Caland, vind je jezelf wel leuk ? Je bent te triest.
De mortuis nil nisi benequote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn, stop met je act. Jij zou deze muziek waarderen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Gorki klinkt meer als een diepzinnige bijnaam voor een goudvis.
Dat is inderdaad al bekend gemaaktquote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mia zal ook wel op 1 komen in de Tijdloze.
Triester dan België kan het nooit worden. Hoe Duitsland de grote broer van Nederland is is België de gehandicapte broertje.quote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat ik weet van België is dat prachtige nummer van Henk & Henk. Verder kan het mij gestolen worden.
Roze koeken!quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rozen verwelken, violen vergaan.
Maar Eddy Wally blijft bestaan.
Op veel gebieden ben ik het met je eens, maar onze muzikale historie is op een paar DJs na echt nul.quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Triester dan België kan het nooit worden. Hoe Duitsland de grote broer van Nederland is is België de gehandicapte broertje.
De wereld wordt steeds harder tong, het einde der tijden is in zicht.quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
De treurnis in dit topic. En dan leuk proberen te zijn.
Een held is weg. De onwetenden maken lol. Succes. Te triest. Muziek kan zo mooi zijn.
Hier lachen ze om de dood.
Goed gezegdquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Een held is weg. De onwetenden maken lol. Succes. Te triest. Muziek kan zo mooi zijn.
Ik heb muziek op ik weet niet waarover het gaatquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Wat maakt hem een held?quote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 1 december 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op veel gebieden ben ik het met je eens, maar onze muzikale historie is op een paar DJs na echt nul.
Beter dan paar weken geleden toen ze We Are The World gingen zingen.. nou daar leek het op..quote:
Nee, dat heeft Bent wel eens beter gedaan.quote:Op maandag 1 december 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh, deze vertolking raakt mij niet.
Op Belgie heeft de PO ook een heel andere taak. In Nederland plugt die drie middleoftheroad acts helemaal kapot, zoals die Rebel en die Dotan. In Belgie wordt er veel meer ruimte gegeven en veel meer verspreid media-aandacht gegeven aan muziek die echt relevant is. Er wordt in geinvesteerd, en dat verschil zie je. Nederland heeft wel haar dance-industrie, maar zelfs daar wordt in Nederland vaak op afgegeven. Is ook onze cultuur.quote:
En dan gaan we ook weer lachen om Mike van der Hoorn. Het leven is soms hard.quote:Op maandag 1 december 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n gitzwart item en straks gaan we weer lachen om de Ebola Cup, wat een rare wereld leven we in.
ik vind de golden earring wel leuk. Ook die emo-band schijnt het wel goed te doen in het buitenlandquote:Op maandag 1 december 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Belgie heeft de PO ook een heel andere taak. In Nederland plugt die drie middleoftheroad acts helemaal kapot, zoals die Rebel en die Dotan. In Belgie wordt er veel meer ruimte gegeven en veel meer verspreid media-aandacht gegeven aan muziek die echt relevant is. Er wordt in geinvesteerd, en dat verschil zie je. Nederland heeft wel haar dance-industrie, maar zelfs daar wordt in Nederland vaak op afgegeven. Is ook onze cultuur.
Te vergelijken met Duitsland is het verder niet, daar heb je grote namen als de Scorpions, of Nena, of Rammstein. Zulke acts komen er 1x in de 40 jaar uit kleinere west-europese landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |