SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat keppeltje heeft waarschijnlijk meer nut voor i.p.v. achter op je knar." Dacht ik terwijl de kleine George Constanza in de menigte verdween.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 17:59:34 ]
Een grote wollen muts. En kaal op de eikel en op je knar. Dan tref je het slecht.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik zo'n kapsel aangemeten zou krijgen als dat jochie op de eerste foto zou ik ook een hoofddeksel dragen, maakt niet uit wat.
Ja, godverdomme luie hond. Ook al zo'n zombie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:44 schreef Copthorne het volgende:
Damn, geen zin om dat betoog te lezen hoor. Sorry. Maar het gaat over orthodoxe joden, dus het zal wel een terechte klacht zijn.
Ja, daarom ook dat keppeltje, die gebogen houding en dat constante handen wrijven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dat niet fris, zo'n landingsbaan op je kop?
Sorry.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, godverdomme luie hond. Ook al zo'n zombie?
Zakje goud om de nek.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef jamesdeen het volgende:
Ja, daarom ook dat keppeltje, die gebogen houding en dat constante handen wrijven.
+ de donzige baard.
Gna gna gna.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:49 schreef jamesdeen het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssss op tijd geëdit
De uitdrukking van een oude man heeft hij al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:56 schreef Pulzzar het volgende:
Staat erg charmant hoor zo'n keppeltje.
[ afbeelding ]
Meer dan twee hoop ik toch wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef Gelser het volgende:
Mijn moeder had ook van die pijpenkrullen. Was toen best wel hip
Dan ga je je domme vragen maar op twitter stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef SideEffect het volgende:
Te lang niet gelezen, maar je bent een jood?
Omdat ze het uitverkoren volk van God zijn. Hij moet je wel kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ze zich zo hilarisch uitdossen?
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ze het uitverkoren volk van God zijn. Hij moet je wel kunnen herkennen.
Sinds moslims en Amerikanen met smetvrees hetzelfde doen is dat een beetje verwarrend geworden voor God.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?
Als ze maar niet om mijn krulsnor lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
Die kinderen lachen het harst omdat ze weten dat ze over 30 jaar onze mind controllen via de zionistische media. Je moet eens kijken op forum.fok.jidf.im, daar lachen openen ze dagelijks twintig topics over ons.
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Heb je die in Nederland ook? Ik zie ze hier nooit.
Zou kunnen. Ik heb letterlijk twee keer orthodoxe joden gezien voor zover ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.
Ik zou alleen niet weten welke vorm van het Jodendom je vaak in Amsterdam tegenkomt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb letterlijk twee keer orthodoxe joden gezien voor zover ik me kan herinneren
quote:
Zou ik ook wat vaker met jouw taalkundig broddelwerkjes moeten doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha TS is een hommojood! Topic verder niet gelezen trouwens.
Dat is jouw keuze, en aangezien je ze wel leest is dat toch echt jouw eigen fout.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou ik ook wat vaker met jouw taalkundig broddelwerkjes moeten doen.
Vandaar dat ze zo chagrijnig kijken. De vrouwen ook, want die missen daarmee een stukje bevrediging.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?
poe poe, gelukkig ben jij wel een goed mens. Nee, dan Joden, die hebben gewoon een keppeltje op hun hoofd. Dat dit nog kan zeg... anno 2014.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef .sfinx het volgende:
Orthodoxe jodennet zo'n kkvolk als extremistische moslims
Keppeltjes moeten groter zoals je kan lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
poe poe, gelukkig ben jij wel een goed mens. Nee, dan Joden, die hebben gewoon een keppeltje op hun hoofd. Dat dit nog kan zeg... anno 2014.
quote:
Danku.quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:48 schreef renwan het volgende:
Eindelijk weer eens een kwaliteitstopic met terechte klacht, respect TS!
Maar wel een gespleten vlassnorretjequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De uitdrukking van een oude man heeft hij al.
Het is een observatie, geen minachting of uiting van superioriteit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Eyip het volgende:
Heb je het over moslims of negers, hoink gaat helemaal flippen en noemt je racist. En dan opent hij een topic over joden (en terecht trouwens).
selectieve verontwaardiging noemen we dat.
Hierbij had je het moeten laten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een observatie, geen minachting of uiting van superioriteit.
Amsterdam zuid/ Buitenveldert zie je ze ook. Ik vind de mannen er altijd een beetje ranzig uit zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.
Dat is dan wel weer vreemd. Heb het ook wel eens gelezen maar waarom is dat ook al weer zo?quote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Amsterdam zuid/ Buitenveldert zie je ze ook. Ik vind de mannen er altijd een beetje ranzig uit zien.
De vrouwen dragen een pruik omdat ze hun eigen haar moeten bedekken.
Ik weet niet waarom ze hun eigen haar niet mogen laten zien, zal wel de zelfde reden hebben als moslima's. Dat ze vervolgens een pruik opzetten ipv hoofddoek is omdat het niet verboden is en er leuker uit ziet.quote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vreemd. Heb het ook wel eens gelezen maar waarom is dat ook al weer zo?
Zoiets zal het wel zijn, net mijn keppeltje afgezet.quote:Op zondag 30 november 2014 21:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze hun eigen haar niet mogen laten zien, zal wel de zelfde reden hebben als moslima's. Dat ze vervolgens een pruik opzetten ipv hoofddoek is omdat het niet verboden is en er leuker uit ziet.
In Israel zie je vo,gens mij wel orthodox joodse vrouwen met hoofddoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |