De uitdrukking van een oude man heeft hij al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:56 schreef Pulzzar het volgende:
Staat erg charmant hoor zo'n keppeltje.
[ afbeelding ]
Meer dan twee hoop ik toch wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:45 schreef Gelser het volgende:
Mijn moeder had ook van die pijpenkrullen. Was toen best wel hip
Dan ga je je domme vragen maar op twitter stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:49 schreef SideEffect het volgende:
Te lang niet gelezen, maar je bent een jood?
Omdat ze het uitverkoren volk van God zijn. Hij moet je wel kunnen herkennen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ze zich zo hilarisch uitdossen?
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ze het uitverkoren volk van God zijn. Hij moet je wel kunnen herkennen.
Sinds moslims en Amerikanen met smetvrees hetzelfde doen is dat een beetje verwarrend geworden voor God.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?
Als ze maar niet om mijn krulsnor lachen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
Die kinderen lachen het harst omdat ze weten dat ze over 30 jaar onze mind controllen via de zionistische media. Je moet eens kijken op forum.fok.jidf.im, daar lachen openen ze dagelijks twintig topics over ons.
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Heb je die in Nederland ook? Ik zie ze hier nooit.
Zou kunnen. Ik heb letterlijk twee keer orthodoxe joden gezien voor zover ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.
Ik zou alleen niet weten welke vorm van het Jodendom je vaak in Amsterdam tegenkomt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:06 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb letterlijk twee keer orthodoxe joden gezien voor zover ik me kan herinneren
quote:
Zou ik ook wat vaker met jouw taalkundig broddelwerkjes moeten doen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha TS is een hommojood! Topic verder niet gelezen trouwens.
Dat is jouw keuze, en aangezien je ze wel leest is dat toch echt jouw eigen fout.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou ik ook wat vaker met jouw taalkundig broddelwerkjes moeten doen.
Vandaar dat ze zo chagrijnig kijken. De vrouwen ook, want die missen daarmee een stukje bevrediging.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daarom snijden ze toch al een stukje van hun pener af?
poe poe, gelukkig ben jij wel een goed mens. Nee, dan Joden, die hebben gewoon een keppeltje op hun hoofd. Dat dit nog kan zeg... anno 2014.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef .sfinx het volgende:
Orthodoxe jodennet zo'n kkvolk als extremistische moslims
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |