Keppeltjes moeten groter zoals je kan lezen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
poe poe, gelukkig ben jij wel een goed mens. Nee, dan Joden, die hebben gewoon een keppeltje op hun hoofd. Dat dit nog kan zeg... anno 2014.
quote:
Danku.quote:Op zaterdag 29 november 2014 06:48 schreef renwan het volgende:
Eindelijk weer eens een kwaliteitstopic met terechte klacht, respect TS!
Maar wel een gespleten vlassnorretjequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De uitdrukking van een oude man heeft hij al.
Het is een observatie, geen minachting of uiting van superioriteit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Eyip het volgende:
Heb je het over moslims of negers, hoink gaat helemaal flippen en noemt je racist. En dan opent hij een topic over joden (en terecht trouwens).
selectieve verontwaardiging noemen we dat.
Hierbij had je het moeten laten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een observatie, geen minachting of uiting van superioriteit.
Amsterdam zuid/ Buitenveldert zie je ze ook. Ik vind de mannen er altijd een beetje ranzig uit zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie ze alleen in Antwerpen eigenlijk. Volgens mij wonen ze alleen in kolonies.
Dat is dan wel weer vreemd. Heb het ook wel eens gelezen maar waarom is dat ook al weer zo?quote:Op zondag 30 november 2014 21:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Amsterdam zuid/ Buitenveldert zie je ze ook. Ik vind de mannen er altijd een beetje ranzig uit zien.
De vrouwen dragen een pruik omdat ze hun eigen haar moeten bedekken.
Ik weet niet waarom ze hun eigen haar niet mogen laten zien, zal wel de zelfde reden hebben als moslima's. Dat ze vervolgens een pruik opzetten ipv hoofddoek is omdat het niet verboden is en er leuker uit ziet.quote:Op zondag 30 november 2014 21:20 schreef Gelser het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vreemd. Heb het ook wel eens gelezen maar waarom is dat ook al weer zo?
Zoiets zal het wel zijn, net mijn keppeltje afgezet.quote:Op zondag 30 november 2014 21:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze hun eigen haar niet mogen laten zien, zal wel de zelfde reden hebben als moslima's. Dat ze vervolgens een pruik opzetten ipv hoofddoek is omdat het niet verboden is en er leuker uit ziet.
In Israel zie je vo,gens mij wel orthodox joodse vrouwen met hoofddoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |