Teken de volgende keer een Alfa MiToquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja ik snap wat je bedoelt nu. Had iets beter gekund ja
Of ik teken jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teken de volgende keer een Alfa MiTo
de mercedes van frans tekenenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Teken de volgende keer een Alfa MiTo
Je weet niet hoe ik eruit ziequote:
First world problems ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:51 schreef Maraca het volgende:
Het is echt verschrikkelijk om een vrouw en een gamer te zijn. Dure hobby.. net weer een leuk jurkje gezien die ik wil hebben
Jaquote:
ogen uitkrabben?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja*kras* en volgens de winkelvoorraad hebben ze nog 1 in de winkel liggen dus dat wordt morgen ogen uitkrabben
Ja, als er een andere bitch is die mijn jurk wil hebbenquote:
je bent 5 over 9 al te laatquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, als er een andere bitch is die mijn jurk wil hebben
Straks nog?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:59 schreef Maraca het volgende:
Ga gelijk als de loodgieter weg is naar de winkel
Nee, dan is het ergens midden in de nachtquote:
Hij komt om 11 uur 's avonds?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Maraca het volgende:
Godsamme.. ben nog niet helemaal wakker merk ik. Zei volgens mij een uur geleden "nog 3 uurtjes" .. het is nu "nog 3 uurtjes" .. argh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |